Kertokaas miehet/naiset mikä on noloin hassu asia seksin saralta.
Itellä taannoin tapahtu silleen että olin "raahannut" kyliltä mimmin himaani ja siinä sitten lähempää tuttavuutta tehdessäni nainen sanoi että hänellä on hilloviikot. Olin pienessä kännissä ja kovin kiimainen, joten käytin kaiken viehätysvoimani jotta tämä nainen siitä huolimatta antaisi viivaa. Lopulta hän suostuikin. No hommat tehtiin eli naiskentelimme aikamme ja lennätin lastin. Lopulta vielä sormetin, niin että hän laukesi pari kertaa siinä. Kämpässä oli aika hämärää, joten kun en nähnyt, niin enpä siinä pahemmin enää muistanut että sehän on aika sottaista puuhaa.
Homman jälkeen hain oluen jääkaapista join sen ja menimme suihkuun suihkuun. Sen jälkeen olin niin väsynyt että menin sohvalle nukkumaan ja muija nukkui makkarissa yksin. Aamulla akka oli sit häipännyt ja ovikello soi joskus klo 11. Silloin muistin että äitini ja mummoni piti tulla sunnuntaina kahville.
Krapulaisena puin äkkiä päälle ja menin avaamaan oven. Aloin keittelemään kahvia ja mummoni kovana häslääjänä meni heti jääkaapille tarkoituksenaan ottaa maito ja pullapitko pöytään. Hän sitten huudahdi "herranjestas, onko sulle sattunut jokin haaveri". Menin katsomaan ja voi hemmetti, jääkaapissa oli verisiä jälkiä, jolloin muistinkin että en muistanut pestä käsia eilen ennen kun kaljan kaapista hain.
No sanoin että joo, tuli haava käteen veitsestä. Mummoni kovana häslääjänä sanoi että hänen pitää nähdä kuinka paha haava se on ja nappasi kädestä kiinni etsien olematonta haavaa. No siinä esitin hölmistyneen näkösenä että "kyllä eilen sain haavan käteen, mutta nyt se on kai jo jotenkin umpeutunut niin ettei sitä näy.
Huvittavinta tässä on se, että mummoni kovana juoruajana aina muistaa kehua minua muille sukulaisille että minulla on ilmeisesti hyvät geenit yms. kun haavatkin umpeutuu nopeasti.
Omalle äidillenikin on mysteeri miten "haavani" parani niin nopeasti. Hieman naurattaa kun vanhat ihmiset on tuommoisia höppänöitä.
Jos en muuta tapauksesta oppinut, niin sen etten enää viitsi "ajaa punaisia päin".
Noloin hassu kommellus
7
5061
Vastaukset
- ericforrester
Nuolin norjattaren klittaa hotellin parvekkeella omat housut nilkoissa ja meisseli tanassa, kun hänen äitinsä yllätti. En aluksi edes kuullut mitään, kun tytsy puristi reisillään korvani lukkoon.... No, lähdettiin siitä rannalle ja paneskelin häntä siellä samalla kun aamulenkkeilijät juoksivat noin 30 metrin päästä ohitse....
- mika
Noh kesämökillä olin käynyt aamukusella joten ovi unohtui lukita 15v tyttöni oli punkassa ja tietysti aloimme nussimaan...eihän siinä mitään juuri kun kiihdytin loppusuoralle takaapäin eli nain tosi isoilla liikkeillä ja nopeasti speget juuri lähtemäisillään ovi tempastaan auki KAS TYTÖN isähän se siinä..;) ukko sanoi sorry ja länäs oven kiinni juuri silloin roiskin speget pilluun! Oli aamupalalla hieman vaivautunut fiilis ja tyttöni sanoi aluksi että ei tule mökistä ulos ollenkaan ja varsinkaan vilkaisekkaan isäänsä silmiin..;)
- 4kymppinen
mika kirjoitti:
Noh kesämökillä olin käynyt aamukusella joten ovi unohtui lukita 15v tyttöni oli punkassa ja tietysti aloimme nussimaan...eihän siinä mitään juuri kun kiihdytin loppusuoralle takaapäin eli nain tosi isoilla liikkeillä ja nopeasti speget juuri lähtemäisillään ovi tempastaan auki KAS TYTÖN isähän se siinä..;) ukko sanoi sorry ja länäs oven kiinni juuri silloin roiskin speget pilluun! Oli aamupalalla hieman vaivautunut fiilis ja tyttöni sanoi aluksi että ei tule mökistä ulos ollenkaan ja varsinkaan vilkaisekkaan isäänsä silmiin..;)
Eikös se kuulu nuoruuteen sellainen kiihko ja myös kapinahenki vanhempia kohtaan? Eihän se tota ericforresteriakaan haitannut kun jo samana aamuna kelpasi ottaa uusiksi. Sun tytöllehän se oli tietenkin nolompi paikka, mutta tavalla, joka pitemmän päälle on vain hyväksi. Tollainen kasvattaa luonnetta. Pakkohan hänen on isäänsä silmiin katsoa, ennemmin tai myöhemmin. Estot vähenee ja sit ei ihan väkipakolla koita tehdä sitä hiirenhiljaa, salaa peiton alla.
Mutta arvaa kellä on eniten syytä olla nolo? Hänen isällään tieteskin. Ei kai se ollut kovin fiksua rynnätä silleen toisen huoneeseen. Sitä hän siinä pyytelikin anteeksi, ajattelemattomuttaan.
Lapset luulee, että vanhemmat ei tiedä mitä tapahtuu ovien takana. Tottakai tietää ja ovat myös hyväksyneet asian, muutoinhan hänen isänsä olisi jahdannut sua haulikon kanssa ;-)
Minusta on paljon helpompi hyväksyä naaapurihuoneesta kuuluva kikatus ja ajatella, että siellä mun tytärtä pannaan oikein kunnolla, kuin että onkos sitä taas käyty tupakalla tai lipitetty siideriä. Ei silleen, että sitä haluaisi kovin konkreettisesti ajatella, koska se on vähän pervoa. Mulle riittää tieto, että nuorilla on hyvä olla ovat keskenään onnellisia.
Toisin päin se ei toimi tämä asioista perillä oleminen, vaikka juuri nuoret on usein äärettömän itsetietoisia ja "vanhemmat ei tiedä mistään mitään". Monilla nuorilla on se käsitys, että juuri heidän vanhempansa eivät harrasta seksiä lainkaan. Ehkä muut, mutta heidän vanhempansa ovat täysin epäseksuaalisia olentoja. Kuvitellaan, että seksielämä hiipuu neljänkympin jälkeen vaikka tilastot osoittavat, että 60-kymppinen mies harrastaa seksiä yhtä paljon kuin 19-vuotias. Kummastakin ikäluokasta yhtä suuri osuus (noin viidennes) harrastaa seksiä vain vähän. Vanhemmat salaavat asian lapsiltaan huolellisemmin. Jotkut ei edes kauheasti pussaile lasten nähden, mutta kun lapset on poissa, niin se kahdenkeskinen hetki käytetään riettaan tarkasti hyväksi. :-)
- hilloo
"Jos en muuta tapauksesta oppinut, niin sen etten enää viitsi "ajaa punaisia päin"."
Joo joo, katotaan vaan... - imitaatio
Tapailin mukavaa miestä, hiukan ujoa ja estoista tosin. Säädyllisen riiusteluajan jälkeen pääsimme petiin asti ja vähän vaisun alkulämmittelyn jälkeen mies alkoi suukottelemalla siirtyä pillua kohti. Jes, toiveikkaana odotin tulevani ihanasti nuolluksi, vaan mies pistikin päänsä tiukasti reisieni väliin kasvot minuun päin ja pysähtyi siihen. Siis TOTAALISESTI pysähtyi, ei edes katsonut silmiin tai nuuskinut tai puhunut.
Minä en yltänyt tekemään mitään edes itselleni, saati hänelle - hänestä kuulema tuntui hyvältä!!! Muutaman minuutin möllötyksen jälkeen nousi takaisin, työnsi vehkeensä sisään ja hetimiten laukesi - hänestä oli vallan ihanaaaaaa!! Katsoi kummissaan, kun tiedustelin että onkos minulle mitään tarjolla vai menikö itsepalvelun puolelle?
Että kaikenlaisiin sitä tulee sotkeuduttua, nolotti ja hävetti hänen puolestaan ja samalla oli vaikea olla olematta häijy. Uskotteko, ettei suhde edennyt... - Nappiajoitus
Tää olisi enemmänkin hassu kuin nolo tilanne, eli vastikään kävi niin, että mulla oli entuudestaan tuntematon nainen yökylässä, no yö oltettiin tukeven huppelin takia vain nukkumisen kannalta, mutta krapulaisen aamupäivän ratoksi homma ajautui sitten seksiin.
Siinä pumpattiin aikamme, naisesta lähti ääntä siihen malliin että hyvältä tuntui ja itselläkin nallin napsahdus oli muutamaan otteeseen tosi lähellä, mutta kuten minulla usein tuppaa käymään etenkin krapulaturteessa, niin kumi vei parhaan terän tunnosta eikä pati irronnut.
No neito siinä sitten ryhtyi käsihommiin loppuhuipennuksen varmistamiseksi, ei kauaa mennyt niin alkoi tuntua selkäpiitä myöten että nyt on sekunneista kiinni että se lähtee - ja juuri samalla hetkellä alkaa neidon kännykkä rallattaa fanfaaria. Ja silloin todella lähti, pitkä sillä hilkulla ollut härnääminen varmana latasi tujut paineet rööreihin, koska satsia roiskahti omille kasvoilleni asti.
Nainen kerkesi vielä sen puhelunkin poimimaan, jossa kaveri ilmeisesti uteli, mihin hän illan päätteeksi katosi ja mitäs sitä on puuhattu, ei meinannut neidolla ihan pitää pokka kun koetti soossit sormissa vakuutella että eihän tässä juuri mitään... :) - 90-luvulta
Tää sattui mulle joskus 90-luvulla, kun oltiin muutettu yksiin mun kihlattuni (nyk.aviomieheni) kanssa.
Elettiin marras joulukuun pimeimpiä aikoja ja mieheni kutsui työkaverinsa meille lauantai-iltaa istumaan. Kolmistaan siinä iltaa vietettiin, naukkailtiin olutta ja väkeviäkin pienen suolapalan saattelemana.
Pojat tapansa mukaan ottivat kuppia hyvin tiuhaan tahtiin ja mullakin alkoi jo ennen puoltayötä mennä huppelin puolelle ja alkoi tuntua sille, että paras lähteä nukkumaan, jos omin voimin meinaa sänkyyn selvitä.
Meillä oli silloinen asunto semmoinen, että makkari oli heti ulkooven vieressä, vessa ja kylppäri sitä vastapäätä. Keittiö ja ruokailutila oli eteiskäytävän perällä, samalla puolella käytävää, kuin makkari ja olohuoneen ovi keittiötä vastapäätä.
Pojat jäivät olkkarrin jatkamaan juhlimista, kun minä sammuttelin muualta kaikki valot ja hipsin makkariin nukkumaan, oven eteiskäytävään jäädessä rakosilleen.
Yölä sitte johonkin aikaan kuulin unen läpi jotain ovien kolinaa, ja jonkin ajan kuluttua havahduin hieman, kun mies hiipaili selkäni taakse sänkyyn nukkumaan. Havahduin hieman miehen alkaessa kiehnätä itseään mun peppua vasten. Humalaisena unessa yritin sanoa jotain, että nukutaanko vain kulta ja jatkaa untani. Mies eteni kuitenkin tapojensa mukaan määrätietoisesti ja ensin sormetettuaan alkoi sovittaa kaluaan lusikka-asennossa mun housunpuntista sisään.
Olin jo siinä vaiheessa alkanut kostua ja kiihoittua itsekin ja niimpä aloin työntää peppua paremmin tarjolle miehen ottaa. Mies rakasteli jotenkin kiihkeämmin kuin normaalisti ja varmasti osittain humalanikin takia sain tosi nopeasti ihanan orgasmin, jolloin myös mies laukesi voimakkaasti sisääni ja veti kalunsa heti ulos ja lähti pesulle, antaen mulle suukon olkapäähän. Näin kun vessan valot taas kajastivat käytävään, mutta muuten oli säkki pimeää ja jatkoin nukkumista.
Aamulla herätessä ihmettelin, miksi mies ei tullut vessasta nukkumaan takaisin mun viereen, vaan nukkuu olkkarin lattialla sohvan vieressä. Mies kertoi sammuneensa yöllä sinne ja kysyi multa, tiedänkö mihin aikaan hänen kaverinsa yöllä lähti?
No silloin mulle vasta välähti, että unissani ja humalapäissä olin antanut pimpaa miehen työkaverille.
Tänäkään päivänä mieheni ei tiedä, mitä silloin yöllä tapahtui, mutta eipä tuo kaverikaan enää meillä sen jälkeen kylässä käynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760