Helga Onerva Ketola

Mefisto

Ketola murhattiin Itä-pasilassa 1981. Tietääkö kukaan, onko teko selvitetty?

23

2814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moona

selvitetty tietääkseni. Ja 80-luvun alkupuolella vastaavia "kellarisurmia" oli useampikin Helsingissä.Toivottavasti tutkitaan vielä.

• Moona

kiinnostunut aiheeseen liittyvästä tiedosta netissä tai muualla. Mistäs itse muistat tapauksen?

• Mefisto

Asuin tapahtumahetkellä kyseisessä talossa.

• tepi.moi
        Mefisto kirjoitti:

niinkö? Teitkö?

• Mefisto kirjoitti:

Tiedätkö ketkä nuo kolme silminnäkijä poikaa olivat???Haluaisin tietää nimet???

• Pömbele
        sinitaivas36 kirjoitti:

Jotta voisit tappaa silminnäkijät?

• sinitaivas76
        Mefisto kirjoitti:

olis kiva tietää asiasta enemmän

• 1981o
        sinitaivas36 kirjoitti:

talon omia poikia olivat

• Pimpoole
        Pömbele kirjoitti:

Jotta voisit tappaa silminnäkijät?

:D

• Onervan puolesta
        Mefisto kirjoitti:

Oletko Taisto Leivo ota yhteyttä minuun mulla vois olla jotain tärkeetä kerrottavaa tähän asiaan liittyen [email protected]

• Jahvalippis.

Nyt äkkiä ennen multinikki kunkku totuus selville kerkeää eli onko Hans Assmann pystytty sulkemaan pois tekijöistä?

• sinitaivas76

Haluaisin vain tietää poikien nimet, koska on niin kiinnostava asia

• siipuuuluuuu

Nyt rupeaa kiinnostamaan tuo mielenkiintosi noiden nimien suhteen..Murha.infossakin olet niitä pyytänyt moneen otteeseen..
      Jotainhan tuollaisen takana on oltava,eikä se enää selity pelkällä "mielenkiinnolla"

• Stadin friidu

Minäkin ihmettelen. Kerropa nyt ihan rehellisesti sinitaivas76, että miksi olet niin kiinnostunut?

• Olen kiinnostunut koska talossa sattui asumaan tuona murha-aikana ainakin 2 ihmistä jotka ovat ystäviäni ja toinen heistä sattui olemaan vielä kuulustelussakin tuosta onervan murhasta, tosin hän kuoli viime kesänä, mutta aina kun joskus tuli puheeksi kyseinen aihe, hän vaihtoi aiheen toiseksi ja jalo-eetu seppänenkin kyllä kiinnostaa, onhan hän naisia tappanut ja raiskannut ennenkin, myös kiinnostaa murhainfdosta jääneet nimikirjaimet N.N ja myöskin Möykky niminen mies henkilö, myös talossa asunutta talonmiestäkin epäiltiin asiasta ja joku oli myös nähnyt kyseisessä kellarissa sekaisen oloisen miehen joka oli vain tuijottanut eteepäin, että kyllä tuo asia tai siis tämä murhamysteeri kiinnostaa minua ja monia muitakin vielä vaikka aikaa on kulunut jo yli 30 vuotta, mutta murha ei vanhene koskaan

• sertgdfthe

Crimessa on nimet ja kaikki koko jutusta muutenkin. Ihme kyselemistä, senkun lukee vaan. Joku kyselee Minffossa Jammun mökkien kuvia, sama juttu, tuolta löytyy. Minfomössössäkin on mutta häviää kaikkeen paskaan. Tosin kaikki pellet ei Grimestooriin pääsem eikä se ole mikään huono juttu.

• Täytyypä

joskus tutustua. Niissä menee vaan hirveästi aikaa, etenkin minfossa, kun keskustelut järkyttävän pitkiä.

• strhgfdeh
        Täytyypä kirjoitti:

joskus tutustua. Niissä menee vaan hirveästi aikaa, etenkin minfossa, kun keskustelut järkyttävän pitkiä.

Joo mut just siin se ero onkii, jutut eriskeen tieto erikseen näyttää skulaavan siis ruottiks pelaavan. Kesä meni crimstoorin kirjastoss lueskelles, eikä kaikkee alakuunkaan vielä luettu. Keskustelu on perseestä Grimstoorissa mutta aineista on sitte sitä usakomattomampi.

• jaa-has
        strhgfdeh kirjoitti:

Joo mut just siin se ero onkii, jutut eriskeen tieto erikseen näyttää skulaavan siis ruottiks pelaavan. Kesä meni crimstoorin kirjastoss lueskelles, eikä kaikkee alakuunkaan vielä luettu. Keskustelu on perseestä Grimstoorissa mutta aineista on sitte sitä usakomattomampi.

Taitaapa vähän puolueellista olla tuolla, kun Bodomin muiden uhrien vammoista keskusteltaessa sariola liioitteli monessa viestissä Nissen vammoja ja Hessun vastatessa asiallisesti, moderaattori antoi rangaistuksen.

Jos on samanlainen asenne muissakin keskusteluissa, niin eipä tuota kannata seurata.

• dsffdwerg

joo rankasti on tullut bannia niin sariolalle kuin hessullekin, kuukautta kerrallaan molemmille. kaheli wagner taitaa olla elinkautisella ja awaa ei päästetä kuulema ollenkaan valehtelemaan eikä misri ressukka uskalla lörppäsuutaan avata mutta keskustelut pysyy asialinjalla keitä ne kiinnostaa, minua taas vanhat murhajutut joiden pariin taas uppoudun crimen kirjastoon sadepäiväksi.

• En ole ehtinyt

lukemaan, kuin Hessun ja Urhon bannit, mutta todella ihme jos ei sariola ja kumppanitkin niitä saisi. Ihme kiihkoilua, etenkin Nissen puolustajilla, kuten tunteroisella tällä palstalla.

En viitsi rekisteröityä, että pääsisi kirjastoa lukemaan, mutta löytyyhän tuota tietoa muualtakin, kun jaksaa etsiä.

• ELOKUVAIDEA

LINDHOLM
      KEKKONEN
      KETOLA
      ONKO KUKAA MIETTINY YHTEYTTÄ JÄRVENPÄÄN SARJAMURHAAJAAN TAI CEELIIN

• H.O.Ketola

Poliisijohtaja Jaatinen kertoi tiedotteessa 12.4.2017 että 2 mieshenkilöä on otettu kuulusteluihin. Ovat sittemmin vapautettu, mutta ovat matkustuskiellossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3462
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2873
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1206
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe