Onks kellään tietoa millasta porukkaa Ilonassa käy? Hintataso? Lauantaina siellä esiintyy loistava bilebändi Flipper, sinne siis!
Ilona baari?
6
1507
Vastaukset
- yks vaan.
Kaipa siel vähän vanhempia käy, kun joskus viikonloppusin ikäraja 24.. Mut joskus alempi! Käy tsekkaamas! :)
- Tällanen
Baari sijaitsee???
- NO saatana
Seikkailuhullu kirjoitti:
Eikös se oo siellä maksin puffetin tiloissa siellä yläkerrassa
Mä oon siitä ohi joskus illallaa janut ja ihmeelly, et mitä helwettii toi portsari seisoo tossa keskellä katua. Ni sehän onkin se baari sitten. Hyvin on päässyt kartalle.. hahah ahahah
T: 5 vuotta keskustassa asunut. NO saatana kirjoitti:
Mä oon siitä ohi joskus illallaa janut ja ihmeelly, et mitä helwettii toi portsari seisoo tossa keskellä katua. Ni sehän onkin se baari sitten. Hyvin on päässyt kartalle.. hahah ahahah
T: 5 vuotta keskustassa asunut.oli muutes tosi hyvä! Joo ei tota baaria huomaa jos ei tiedä. Käveltiin siitä ohi sitte n. kolmen jälkee ja narikassa näytti olevan aika paljon takkeja, eli kai siellä porukkaa käy! Mutta millasta porukkaa on Blackoutissa? en oo koskaan käyny.
- niitäpä just
Seikkailuhullu kirjoitti:
oli muutes tosi hyvä! Joo ei tota baaria huomaa jos ei tiedä. Käveltiin siitä ohi sitte n. kolmen jälkee ja narikassa näytti olevan aika paljon takkeja, eli kai siellä porukkaa käy! Mutta millasta porukkaa on Blackoutissa? en oo koskaan käyny.
Persaukista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu554285Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182841- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152083- 151523
- 1121426
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731377Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211038