Onks kellään tietoa millasta porukkaa Ilonassa käy? Hintataso? Lauantaina siellä esiintyy loistava bilebändi Flipper, sinne siis!
Ilona baari?
6
1590
Vastaukset
- yks vaan.
Kaipa siel vähän vanhempia käy, kun joskus viikonloppusin ikäraja 24.. Mut joskus alempi! Käy tsekkaamas! :)
- Tällanen
Baari sijaitsee???
- NO saatana
Seikkailuhullu kirjoitti:
Eikös se oo siellä maksin puffetin tiloissa siellä yläkerrassa
Mä oon siitä ohi joskus illallaa janut ja ihmeelly, et mitä helwettii toi portsari seisoo tossa keskellä katua. Ni sehän onkin se baari sitten. Hyvin on päässyt kartalle.. hahah ahahah
T: 5 vuotta keskustassa asunut. NO saatana kirjoitti:
Mä oon siitä ohi joskus illallaa janut ja ihmeelly, et mitä helwettii toi portsari seisoo tossa keskellä katua. Ni sehän onkin se baari sitten. Hyvin on päässyt kartalle.. hahah ahahah
T: 5 vuotta keskustassa asunut.oli muutes tosi hyvä! Joo ei tota baaria huomaa jos ei tiedä. Käveltiin siitä ohi sitte n. kolmen jälkee ja narikassa näytti olevan aika paljon takkeja, eli kai siellä porukkaa käy! Mutta millasta porukkaa on Blackoutissa? en oo koskaan käyny.
- niitäpä just
Seikkailuhullu kirjoitti:
oli muutes tosi hyvä! Joo ei tota baaria huomaa jos ei tiedä. Käveltiin siitä ohi sitte n. kolmen jälkee ja narikassa näytti olevan aika paljon takkeja, eli kai siellä porukkaa käy! Mutta millasta porukkaa on Blackoutissa? en oo koskaan käyny.
Persaukista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 46506
- 25505
- 43492