Arlanda (lentokenttä) - Tukholma??!!

Stocca

Olen matkustamassa ensi kertaa lentokoneella Tukholmaan ja nyt minua huolettaa, että kuinka pitkä matka Arlandan lentokentältä on tukholman keskustaan ja miten noi matkat ois järkevin mennä??!! Meneekö esim. suoria busseja keskustaan??

7

2673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Sieltä on hyvä junayhteys ja busseillakin eri puolille kaupunkia. Matkaa taitaa tulla noin 40 km.

    • Jussi_03
      • verkkofan

        Tavallinen SJ:n junalippu on kaikista halvin. Arlandan rata on yksityinen ja sillä on yksinoikeus junakuljetuksiin. Siksi Sj ei saa mainostaa omia lippujaan.

        Mutta matkustajilla on oikeus käyttä myös SJ.n palveluja, jos vain tietää, että ne ovat olemassa.

        ainakin muutama vuosi sitten tällainen SL.n bussi oli ihan ok: SL buss 583

        Jos on aikaa, niin mahdollisuuksia on monia.
        Uppsalan liikenteen 801 bussi vie Uppsalaan, mistä voi jatkaa paikallisjunalla Tukholmaan jne.


    • åkso
      • Maquis

        Laitetaan nyt tämän alle:

        Mites on, Arlanda on varmaankin auki 24h/vrk?

        Pitäisi hengata Arlandalla kello 0030 -> 0625 Su-Ma välinen yö lokakuun lopussa koska lento Helsinkiin lähtee 0625 (Lähtöselvitys 0425) Ainakin lentoja näkyy saapuvan 0230 asti.. mutta voiko siellä hengailla muutaman tunnin ilman että esim vartijat tulevat häätämään? Esim terminaali kakkosessa? Ei hotelliakaan viitsi ottaa muutamaksi tunniksi kun olen Tukholmassa vasta klo 2200..


      • Yökyöpeli
        Maquis kirjoitti:

        Laitetaan nyt tämän alle:

        Mites on, Arlanda on varmaankin auki 24h/vrk?

        Pitäisi hengata Arlandalla kello 0030 -> 0625 Su-Ma välinen yö lokakuun lopussa koska lento Helsinkiin lähtee 0625 (Lähtöselvitys 0425) Ainakin lentoja näkyy saapuvan 0230 asti.. mutta voiko siellä hengailla muutaman tunnin ilman että esim vartijat tulevat häätämään? Esim terminaali kakkosessa? Ei hotelliakaan viitsi ottaa muutamaksi tunniksi kun olen Tukholmassa vasta klo 2200..

        ...Arlandassa olla yötä, eivät tule vartijat ajamaan pois. Kunhan vaan varaat itsellesi tarpeeksi aikaisin hyvän penkin, ne on aika kortilla. Ja kahvilakin aukeaa siinä muistaakseni viiden maissa.


      • ape
        Maquis kirjoitti:

        Laitetaan nyt tämän alle:

        Mites on, Arlanda on varmaankin auki 24h/vrk?

        Pitäisi hengata Arlandalla kello 0030 -> 0625 Su-Ma välinen yö lokakuun lopussa koska lento Helsinkiin lähtee 0625 (Lähtöselvitys 0425) Ainakin lentoja näkyy saapuvan 0230 asti.. mutta voiko siellä hengailla muutaman tunnin ilman että esim vartijat tulevat häätämään? Esim terminaali kakkosessa? Ei hotelliakaan viitsi ottaa muutamaksi tunniksi kun olen Tukholmassa vasta klo 2200..

        Jos joku nyt myöhemmin pähkäilee sitä, että voiko yön arlandassa viettää niin se onnistuu. 7-eleven(muistaakseni paikallisessa "kotimaan terminaalissa") on auki läpi yön, ja kyllä ulkomaan terminaalissakin kahvilat aukeavat jo aamuviideltä. Penkkejä kesällä ainakin löytyi aivan tarpeeksi ja jos ei jaksa levätä, niin nettiä pystyy käyttämään muutamalla eurolla per tunti lähes joka terminaalissa. Välillä siivoojat yrittävät sabotoida yöunia, mutta muuten oli rauhallista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe