mustat hahmot..

eihän ne ole vaan pahoja..?

onko kukaan muu nähnyt..?

29

4016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kzhael

      nähty on, tietoa ei ole

    • gwhjretj3teadfxbxh3jtmwrystdh

      Ne vaan vilahtaa silmänurkasta aina pois kun yrittää tarkemmin katsoa ihme sakkii.

      • niiinn..

        ovatko ne pahoja?miksi ne näyttäytyvät...


      • nvm75
        niiinn.. kirjoitti:

        ovatko ne pahoja?miksi ne näyttäytyvät...

        muistan olleeni ala-asteella,kun koulun pihalla näin "mustan ukon"kun katsoin uudelleen ei sitä tietenkään ollut.Muistan sanoneeni kaverilleni;näixä ton äijän?,mutta ei nähny.Sen jälkeen ei ole ukosta kuulunu...Nyt vasta muistin uudelleen kun tän luin.mitäköhän lie....


    • hmmm..

      noh.. sitten en voinut sitä kuvitella,se oli niin todellinen.enkä koskaan usko tollassiin juttuihin edes..nyt muuttu mieli tosin..hyi toiv.se ei ennustanut"mitään pahaa..=(

    • Mustat hahmot = Shadow ghost/people?

      Onhan noita tullu nähtyä joskus silmänurkassa - myös liikkeenä ja erityisesti sisätiloissa.

      Harhaa tai ei; ihan sama kunhan pysyvät vain piilossa ja passiivisina, eteenkin öisin.

      Orson

      • Milla

        Läheiseni kuoleman jälkeen näin pari kertaa niin mustia liikkuvia varjoja. Häipyivät heti kun yritti päätä kääntää ja katsoa tarkemmin.


    • Näin mustan etäisesti ihmistä muistuttavan hahmon kahdesti viime kevättalvella ollessani menossa sappikivileikkaukseen. Näin hahmon vielä kerran sairaalassa ennen leikkausta. Ei ne ainakaan mitään pahaa tienneet, leikkaus sujui hyvin, mitä nyt sappirakko räjähti kun sitä ujutettiin ulos. Leikkauksen jälkeen joku tuntemattomaksi jäänyt olento herätti minut kesken unien lyömällä reippaasti molemmin käsin vatsaani. Huoneessa ei kuitenkaan ollut ketään. Sitten myöhemmin samana yönä minut herätti nyrpeän oloinen hoitsu joka tuli kysymään, miksi olin painanut kutsunappia. No en ollut, vaan nukkunut niin sikeästi kuin voi kipulääkitty vastaleikattu ihminen tehdä. Tästä tulee tietysti mieleen, että voihan olla että olin saamaisillani jonkin veritulpan tai jotain, mistä tuntematon herättäjäni minut pelasti, tai jotain. Kukapa näistä tietäisi. En kyllä kokenut mustia hahmoja mitenkään pelottaviksi.

    • nähnyt

      Olin hoitopaikassani ulkona hiekkalaatikolla semmoisella kaivurilla jossa on ne vivut joilla kauhaa liikutellaan kaivelemassa, kun musta hahmo salkku kädessä juoksi talon edestä. Hahmo oli mies, mutta oli täysin musta. Juoksin siitä sitten taloon sisälle olohuoneenpöydän alle josta hoitotäti koitti maanitella minua pois. Oli kuulemma hänen miehensä joka juoksee aina talon ympäri ennen kuin tulee kotiin... Olisi tosiaan mukava tietää mikä tämä "mies" oli/on, olen sitä koettanut ymmärtää pienen ikäni tuloksetta.

      • Näkijä, visionisti

        Uskon henkimaailman asioihin, mutta en pelleilyyn. Silmäkulmassa "nähdyt" mustat hahmot ovat usein vain optinen harha. Olette kai nähneet silät kiinni laittaessa punaisia tai vihreitä palloja tms? Mitä ne olivat teille, punaisia pallohenkiä?

        Lisäksi jos miten henki olisi voinut pelastaa sinut veritulpalta? Veritulppa vaatii lääkärihoitoa eikä henget sitä pysty vatsaan napauttamalla parantamaan. Lisäksi leikkauksesta tullut henkilö osastolle vietäessä on hyvin usein hereillä jo tovin kuluttua. Nukutuslääke ja rauhoittavat eivät mitenkään estä ihmistä soittamasta kello, vaikka hän ei sitä muistaisikaan.

        Kunnioittakaa henkimaailmaa, mutta älkää unohtako tervettä järkeä, ellette halua vain elää valheessa.


      • nimimerkki
        Näkijä, visionisti kirjoitti:

        Uskon henkimaailman asioihin, mutta en pelleilyyn. Silmäkulmassa "nähdyt" mustat hahmot ovat usein vain optinen harha. Olette kai nähneet silät kiinni laittaessa punaisia tai vihreitä palloja tms? Mitä ne olivat teille, punaisia pallohenkiä?

        Lisäksi jos miten henki olisi voinut pelastaa sinut veritulpalta? Veritulppa vaatii lääkärihoitoa eikä henget sitä pysty vatsaan napauttamalla parantamaan. Lisäksi leikkauksesta tullut henkilö osastolle vietäessä on hyvin usein hereillä jo tovin kuluttua. Nukutuslääke ja rauhoittavat eivät mitenkään estä ihmistä soittamasta kello, vaikka hän ei sitä muistaisikaan.

        Kunnioittakaa henkimaailmaa, mutta älkää unohtako tervettä järkeä, ellette halua vain elää valheessa.

        Tässä meillä visionääri, jolla ei ole hajuakaan asiasta mistä esittää varman mielipiteen. Ja lopuksi sanoo hurskaasti että valheessa ne ihmiset elävät jotka ovat nähneet näitä mustia ihmisen kaltaisia hahmoja. Varsinainen visionääri.


      • Anonyymi
        nimimerkki kirjoitti:

        Tässä meillä visionääri, jolla ei ole hajuakaan asiasta mistä esittää varman mielipiteen. Ja lopuksi sanoo hurskaasti että valheessa ne ihmiset elävät jotka ovat nähneet näitä mustia ihmisen kaltaisia hahmoja. Varsinainen visionääri.

        Heijaste kuvia useimmat! Kyllä tosiaan joku verenkierto häiriö voi näyttää silmissä erilaisia oireita.


    • Nounolla

      Ne on vaan loading erroreita tän keinotekoisen elämän matrixin sisällä :D.. Pelkät meshit juoksee siellä.
      Mut äitini on sanonut nähneensä jonkun koiraa muistuttavan olennon tulevan ikkunasta sisään, juoksevan keittiöstä olkkariin ja äiti oli kuulemma sohvalla istuessaan oikein nostanut jalkojaan ylös jotta 'koira' mahtuisi kulkemaan ohi.
      Hahmo oli sitten kadonnut jälkeä jättämättä :D.
      Ukki kertoi taas nähneensä kerran jonkun ihmisen muotoisen mustan hahmon konttaavan häntä kohti kun tämä nukkui huoneessaan (ovi auki ja siitä näkee olohuoneeseen josta tämä kummajainen tuli) ja kun tämä oli päässyt lähelle, niin ukki oli huitaissut kädellään tätä luullen sen olleen koira (?) mutta käsi oli vaan mennyt läpi ilman ja hahmo oli kadonnut =P.
      Itse näin intissä meleko mukavat hallut kun leirillä oltiin ja aliravittuna, univelkaisena ja alilämpöisenä joutui kulkemaan pitkiä matkoja rasittaen itseään entistä enemmän x__x.

    • pysykää erillänne

      Jos näet mustia olentoja: ne ovat pahoja - demoneja tai suomeksi riivaajahenkiä.

    • Billy c

      BillyCarson Hyvistä herroista. Musta mies

    • NanaMoon

      jep. kerran keskellä yötä makkarissa, toisen kerran keskellä päivää lentävän keittiön oviaukon ohi. ei mukava kokemus ollenkaan...

    • Semen Semenov

      Bill Cosby vilahtaa silmänurkassa. Tai Ben Johnson - maitopoika.

    • Älä ole rasisti.

      Miksi epäilet mustien olevan pahoja?

    • mustakin on musta

      vihapuhetta, t: astrid

    • Tarkkailoija

      Eilen näin monesta tuollaista, vaikuttivat melko säyseiltä kyllä :) Hetken aikaa tarkkailtuani he nousivat Itiksessä Mellunmäen metroon :)

    • authorinfuture

      Mustat hahmot, en ole kuullutkaan.

      Mutta näitä ns. "optisia harjoja" olen siis nähnyt aina välillä, erityisesti väsyneenä.
      Olishan se aika helmeetä, jos täällä tosiaan liikkuisi "varjoherroja", jotka hoitas jt. salaista tehtäväänsä ihmiskunnan suojelemiseks. :'D

    • Anonyymi

      Oon vähä myöhäs mut näin aamuyöllä huoneen nurkassa ja heti ku katoin sinne nii poissa

    • Anonyymi

      Noi mustat on demooneja. Ne on tullu syömään sun ulosteita ja haluu nuolla sun kalsarit. Siks ne pelottelee sua niin että kakit housuus.

    • Anonyymi

      Minä kävin keräämässä kissalleni ruohoa ihan sen suoliston vuoksi nyt kun tääkin maa on muuttunut niin huume myönteiseksi niin kohta varmaan on poliisi oven takana tutkimassa ruohot ettei vaan satu olemaan huumeita. Säilytän osaa jääkaapissa. Eikä olisi ensimmäinen kerta aikaisemmin kuulivat huumebileistä alakerran asunnosta. Jos kissani näkee mustia hahmoja se ei ainakaan ruokavaliosta johdu.

    • Anonyymi

      Olen joskus unten rajamailla nähnyt häijynnäköisiä tummia ihmisen irvikuvia. Mutta uskovana en ole pelännyt niitä, vaan olen käskenyt ne Jeesuksen nimessä poistumaan. Kuullessaan Jeesus nimen , ne häipyivät aina.

    • Anonyymi

      Luulin kerran itsekin nähneeni varjohahmon käytävällä kävelemässä. Mutta sitten näin sen uudestaan samassa kohtaa. Varjomaisen liikahduksen. Huomasin että kun liikutin silmiäni samalla tavalla sivulta sivulle niin se näkyi muutaman kerran, kunnes ei enää toistunut. Se oli siis silmästä itsestään lähtöisin. Eli ei mikään yliluonnollinen ilmiö. Tämä ainakaan siis.

    • Anonyymi

      Näin sellaisen parvekkeen lasi-oven takana. Kurkki sieltä sisälle, jossa olin vaimoni kanssa. Vaimo huomasi myös sen. Olento livahti pois heti kun huomasimme sen. Tästä n 5v aikaa ja päiväsaikaan.

      • Anonyymi

        Mitä tuolta toisaalta olen lukenut niin mahdollinen todellinen musta hahmo on selvästi mustempi kuin talossa näkyvät varjot eli erottaa selvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuolta toisaalta olen lukenut niin mahdollinen todellinen musta hahmo on selvästi mustempi kuin talossa näkyvät varjot eli erottaa selvästi

        Tässä klassinen otos black shadow
        1989 Real Ghost Footage
        https://www.youtube.com/watch?v=6Q5E1uDg8e4


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe