Onko jollain kokemusta antibioottien sivuvaikutuksista? Mitä jos ne ei mee ohi ja on vaan ja lääkkeitä pitää syödä? Kurjaa!!!Eikö niitten kuuluisi hävitä pikkuhiljaa lääkkeen ottamisesta?
Antibioottien sivuvaikutukset
6
10538
Vastaukset
- hoitsu
ne sivuvaikutukset ei mene ohi ennen kuin elimistön normaali bakteerikanta on palautunut. Antibiootin vaikutus elimistössä kestää viime vuoden loppupuolella julkaistun tutkimuksen mukaan yli vuoden! Mikä on niin kauhea asia, että on pakko ottaa antibioottia?
- UberSober
Eikö lääkäreiden tarvi mainita sivuvaikutuksista kun antavat antibioottikuureja. Just sain syötyä viikon kuurin ja olen ihmetelly miksi on voimaton olo. Kai on kun suolison bakteerit on tuhottu. Kävin lääkerissä pari kuukautta jatkuneen flunssan takia ja heti antibiootteja. Saako lääkärit jotain bonuksia lääketehtailta vai johtuuko lääkäreiden kiireestä innokas antibioottien jakaminen? Tietysti kyseessä vain yksi tapaus ja lääkäri. Herättää vaan suuria tunteita tollanen:)
- Hemppa
Mä epäilen että sä syöt niitä antibioottia nyt täysin turhaan. Se on valitettavaa se. Siitä on haittaa sinulle ja siitä on haittaa kaikille.
Ei vilustumiseen syödä antibioottia. Mikä kumman vilustuminen tässä on kyseessä? Onko varmistettu ja harkittu TEHOAAKO antibiootti sun vilustumiseen?
Mitä sivuvaikutuksia sinulla on? Oletko keskustellut niistä lääkärin kanssa (lääkäriin ei voi aina luottaa, mutta kuitenkin)?- emma
mulla on keuhkokuume, siksi syön lääkettä, ja niistä tulee kurja olo.
- lacto seven
emma kirjoitti:
mulla on keuhkokuume, siksi syön lääkettä, ja niistä tulee kurja olo.
syödä maitohappobakteereja. Suosittelen erityisesti lacto-seven-tuotetta. Itselläni eivät muut maitohappobakteeri-tuotteet auttaneet ja kysyin apteekista, mikä avuksi ja hän neuvoi ko.tuotteen, koska siinä on kuulemma 7 eri maitohappobakteeria ja tottahan hän puhui, se auttoi.
- bacteria
lacto seven kirjoitti:
syödä maitohappobakteereja. Suosittelen erityisesti lacto-seven-tuotetta. Itselläni eivät muut maitohappobakteeri-tuotteet auttaneet ja kysyin apteekista, mikä avuksi ja hän neuvoi ko.tuotteen, koska siinä on kuulemma 7 eri maitohappobakteeria ja tottahan hän puhui, se auttoi.
Maitohappobakteereita kannattaa tosiaan syödä antibioottikuurin aikana, sillä ne normalisoivat suoliston bakteerikantaa (antibiootithan tappavat myös ns. hyviä bakteereita, jotka ovat tarpeellisia elimistölle).
Maitohappobakteerit kannattaa ottaa vähintään 3 tuntia ennen tai jälkeen antibioottitabletin ottamisen (mieluiten ennen), sillä yhtäaikaa otettuna antibiootti tuhoaa myös maitohappobakteerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723