Porin gynekologit

kiirus

MOI Ihan näin kyselisin Porista hyvää gyneä? Olen kuullut että pentti kilkku olisi hommansa osaava ja asiallinen mutta mielummin siltin nainen. onko ehdotuksia? ja voiko mennä mihin vaan gynelle että ei tarvitse ekaksi ottaa yhteyttä mihinkään oman paikan lääkäriin???? kiitos vastauksista!

21

8740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potilas

Itäpuiston lääkäriasemalla on mukava geny nimeltä Merja Varho. Asiallinen ja miellyttävä. Soitat vaan ajanvaraukseen ja varaat ajan.

• valiumiajaguttaperkkaa

Etelärannassa on miellyttävä ja hiomaavainen gynekolomppi.
        Se aina pahoittelee sitä kun sillä on niin isot kädet ettei tahdo mahtua fistaamaan. Se kysyy aina että sopisiko kyrpelillä vähän venyttää enimmät kireydet pois niin mahtuu sitten käsi paremmin huhhuijaa.

• kilkulle, vaikka on mies ,ei mitään erilaista kuin olisi nainen ,miehet ovat muuten hellempiä,ja kilkku on asiantuneva mies.eikös sinne vaan!

• kamalaa

minkä näköinen..

• suna45
        kamalaa kirjoitti:

minkä näköinen..

se lääkärin näköö katto jos hommanasa osaa,luulen niin,ja vaikea se olisikin näön perusteella itelleen lääkäriä valita.

• paaaaljon

kiitos :)

• ..tietävä...

Maailman paras gyne on Nikolai Kropeloi. Asuu vain Venäjällä. Hellä ja hyvä on kuulemma. Kaikki naiset tykkää..

• akka

Eihän kukaan oikeesti hae näiltä sivuilta itelleen gynekologia,EIHÄN???Oisko puhelinluettelo kuitenkin asiallisempi vaihtoehto tai tutuilta kysely...

• nimetön 99

Outi Yli-Kesti

• wittu

Kilkku kilkutyaa vastaanotolla

• TalluHulkkari

En ole gynekologi, mutta voin vilkaista...

• wittu

Äh puh Pentti? Tietää mitä hommailee kiimaisten rouvienkaa vastaanotolla

• curtkobain

Joo samoin. Eikä maksa mittää.
        Hellä kans oon ja lupaan ettet pety.

• miettikäsvähä

Minkälainen nainen hakeutuu pimppitohtoriksi että pääsee räpelöimään toisten elimiä? Hmm.. lyhyet poikamaiset hiukset,tanakka miehekäs olemus ja mattoa tekisi mieli?Hyi stnaaaa..

• kaikenlaisiasitä

miettikäsvähä; Aika monikin nainen toimii gynekologina,,enemmän niitä on kuin miehiä. Taidat olla homo kun siinä nyrpistelet..

• Wittu

Onko se pillu jo kunnossa vai tarvitaanko vielä gynekologia tutkimaan? Muista ajella karvat ennen vastaanottoaikaa:)

• naa

Pikku on kipee

• Röögeri

Linkku-veksa on hellä, kunhan ei laita vahingossa mopon jalkaa tutkittavalle alueelle.

• työntelyy

mä voisin avittaa,mulla 16 / 5cm halkasija ,sillä kun työntelee avautuu paikat ja saa liukkarit lopuks.sen jälkeen mahtuu isompikin händy sisään.

• geometrikko

halkasija on ihan eri kun ympärysmitta !!!

• HandeRundqvist

Minä olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      82
      5948
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      290
      5261
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3304
    4. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      10
      2766
    5. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2713
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      4
      1655
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1585
    8. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1460
    9. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      30
      1439
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      176
      1043
    Aihe