MOI Ihan näin kyselisin Porista hyvää gyneä? Olen kuullut että pentti kilkku olisi hommansa osaava ja asiallinen mutta mielummin siltin nainen. onko ehdotuksia? ja voiko mennä mihin vaan gynelle että ei tarvitse ekaksi ottaa yhteyttä mihinkään oman paikan lääkäriin???? kiitos vastauksista!
Porin gynekologit
21
8619
Vastaukset
- potilas
Itäpuiston lääkäriasemalla on mukava geny nimeltä Merja Varho. Asiallinen ja miellyttävä. Soitat vaan ajanvaraukseen ja varaat ajan.
- valiumiajaguttaperkkaa
Etelärannassa on miellyttävä ja hiomaavainen gynekolomppi.
Se aina pahoittelee sitä kun sillä on niin isot kädet ettei tahdo mahtua fistaamaan. Se kysyy aina että sopisiko kyrpelillä vähän venyttää enimmät kireydet pois niin mahtuu sitten käsi paremmin huhhuijaa.
kilkulle, vaikka on mies ,ei mitään erilaista kuin olisi nainen ,miehet ovat muuten hellempiä,ja kilkku on asiantuneva mies.eikös sinne vaan!
- kamalaa
minkä näköinen..
- suna45
kamalaa kirjoitti:
minkä näköinen..
se lääkärin näköö katto jos hommanasa osaa,luulen niin,ja vaikea se olisikin näön perusteella itelleen lääkäriä valita.
- paaaaljon
kiitos :)
- ..tietävä...
Maailman paras gyne on Nikolai Kropeloi. Asuu vain Venäjällä. Hellä ja hyvä on kuulemma. Kaikki naiset tykkää..
- akka
Eihän kukaan oikeesti hae näiltä sivuilta itelleen gynekologia,EIHÄN???Oisko puhelinluettelo kuitenkin asiallisempi vaihtoehto tai tutuilta kysely...
- nimetön 99
Outi Yli-Kesti
- wittu
Kilkku kilkutyaa vastaanotolla
- TalluHulkkari
En ole gynekologi, mutta voin vilkaista...
- wittu
Äh puh Pentti? Tietää mitä hommailee kiimaisten rouvienkaa vastaanotolla
- curtkobain
Joo samoin. Eikä maksa mittää.
Hellä kans oon ja lupaan ettet pety.
- miettikäsvähä
Minkälainen nainen hakeutuu pimppitohtoriksi että pääsee räpelöimään toisten elimiä? Hmm.. lyhyet poikamaiset hiukset,tanakka miehekäs olemus ja mattoa tekisi mieli?Hyi stnaaaa..
- kaikenlaisiasitä
miettikäsvähä; Aika monikin nainen toimii gynekologina,,enemmän niitä on kuin miehiä. Taidat olla homo kun siinä nyrpistelet..
- Wittu
Onko se pillu jo kunnossa vai tarvitaanko vielä gynekologia tutkimaan? Muista ajella karvat ennen vastaanottoaikaa:)
- naa
Pikku on kipee
- Röögeri
Linkku-veksa on hellä, kunhan ei laita vahingossa mopon jalkaa tutkittavalle alueelle.
- työntelyy
mä voisin avittaa,mulla 16 / 5cm halkasija ,sillä kun työntelee avautuu paikat ja saa liukkarit lopuks.sen jälkeen mahtuu isompikin händy sisään.
- geometrikko
halkasija on ihan eri kun ympärysmitta !!!
- HandeRundqvist
Minä olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718