Omistan tällä hetkellä 2001 BMW 320 touringin. Aikaisempi autoni oli 1997 Audi A3 1.8t. Molemmat ovat mielestäni olleet laadullisesti pettymyksiä. Korjaamolla on saanut kayttää autoa solkenaan. Erityisesti BMW on ollut pettymys useine vikoineen, joista moni on ollut suuria.
Millä autolla ajaisit jos joutuisit luopumaan BMW:stäsi? Olisiko se Lexus vai joku muu?
BMW pettymys
11
3295
Vastaukset
- Lottovoittoa odotellessa
Ladakin voisi luoda perspektiiviä.
Mulla on kolmas bemu peräkkäin, ja neljäskin tulee olemaan bmw.
Jos joutuisin luopumaan bmw:stä, niin Audi voisi olla vaihtoehto:(- Aakasimies
...aikansa legenda bändi !!
- Audi A8
mielelläni A8 Audilla. Ei ole ollut vikoja! Että suosittelen.
- Auvo
Audi A8 on lelu, sanon minä! Yli 30 vuotta ajellut samalla Massey Fergusonilla, jossa vikoja ei ole esiintynyt. Kulkee niin maantiellä, kuin pellolla!
- Alfismus
Alfa Romeo 156 V6:lla 120 tkm takana. Etuylätukivarret ja ilmamassamittari vaihdettu normaalien öljynvaihtojen ja määräaikaishuoltojen lisäksi.
Seuraava autoni tod. näk. Alfa 159, koska määräaikaishuollotkin sisältyvät 100tkm asti ostohintaan.
Ja ajettavuushan ei ole alfojen huonoin puoli (kuten ei tietysti BMW:lläkään)... - heebo
Alfismus kirjoitti:
Alfa Romeo 156 V6:lla 120 tkm takana. Etuylätukivarret ja ilmamassamittari vaihdettu normaalien öljynvaihtojen ja määräaikaishuoltojen lisäksi.
Seuraava autoni tod. näk. Alfa 159, koska määräaikaishuollotkin sisältyvät 100tkm asti ostohintaan.
Ja ajettavuushan ei ole alfojen huonoin puoli (kuten ei tietysti BMW:lläkään)......jaa 156 alfa laadukas???
alle 5vuotiaissa jo peilien varret hapettuu kamaliksi, ikkunalistojen sisällä meltorautaa=listat turpoaa epämuotoisiksi, kiveniskut lähtevät ruostumaan, umpioissa kosteutta ja pölyä, tuulilasit halkeilee kun kori elää, erinäisiä sähkövikoja esim. nappivaihteissa, moottorin ohjaus elektroniikassa ja antureissa!
muotoilultaan ihan hieno auto, mutta laatu surkeaa!
- kaapo
Olen ostamassa 2001 BMW 320 i 4d A. Kerrotko mitä vikoja autossasi on ollut.
- uusi auto
Käynnistysvika, erillisiä käyntihäiriöitä, kosteusvikoja eri sähkölaitteissa, kosteusvaurio välipohjassa ovat osa vioista. Joka vuosi on muutamaan otteeseen joutunut korjauttamaan autoa. Huono onni vaiko huono auto. Sen saat itse päättää. Onneksi BMW:llä on sentään mainiosti toimiva huolto, toisin kuin Audilla...
- Ihmettelijä!??!
uusi auto kirjoitti:
Käynnistysvika, erillisiä käyntihäiriöitä, kosteusvikoja eri sähkölaitteissa, kosteusvaurio välipohjassa ovat osa vioista. Joka vuosi on muutamaan otteeseen joutunut korjauttamaan autoa. Huono onni vaiko huono auto. Sen saat itse päättää. Onneksi BMW:llä on sentään mainiosti toimiva huolto, toisin kuin Audilla...
Kosteusvaurio välipohjassa?? Miten tällainen vika on ilmennyt, ruoosteen muodossako? Miksi välipohjaa on edes tutkittu??
T.ihmettelijä/kyselijä
- guglid
Itsellä sama auto ajettu 105t ei mitään vikoja jos ei lueta yhden xenon valon palamista ja konepellin vaihtoa takuuseen sormenpäänkokoinen ruosteen alku taitoksen alla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859