Omistan tällä hetkellä 2001 BMW 320 touringin. Aikaisempi autoni oli 1997 Audi A3 1.8t. Molemmat ovat mielestäni olleet laadullisesti pettymyksiä. Korjaamolla on saanut kayttää autoa solkenaan. Erityisesti BMW on ollut pettymys useine vikoineen, joista moni on ollut suuria.
Millä autolla ajaisit jos joutuisit luopumaan BMW:stäsi? Olisiko se Lexus vai joku muu?
BMW pettymys
11
3322
Vastaukset
- Lottovoittoa odotellessa
Ladakin voisi luoda perspektiiviä.
Mulla on kolmas bemu peräkkäin, ja neljäskin tulee olemaan bmw.
Jos joutuisin luopumaan bmw:stä, niin Audi voisi olla vaihtoehto:(- Aakasimies
...aikansa legenda bändi !!
- Audi A8
mielelläni A8 Audilla. Ei ole ollut vikoja! Että suosittelen.
- Auvo
Audi A8 on lelu, sanon minä! Yli 30 vuotta ajellut samalla Massey Fergusonilla, jossa vikoja ei ole esiintynyt. Kulkee niin maantiellä, kuin pellolla!
- Alfismus
Alfa Romeo 156 V6:lla 120 tkm takana. Etuylätukivarret ja ilmamassamittari vaihdettu normaalien öljynvaihtojen ja määräaikaishuoltojen lisäksi.
Seuraava autoni tod. näk. Alfa 159, koska määräaikaishuollotkin sisältyvät 100tkm asti ostohintaan.
Ja ajettavuushan ei ole alfojen huonoin puoli (kuten ei tietysti BMW:lläkään)... - heebo
Alfismus kirjoitti:
Alfa Romeo 156 V6:lla 120 tkm takana. Etuylätukivarret ja ilmamassamittari vaihdettu normaalien öljynvaihtojen ja määräaikaishuoltojen lisäksi.
Seuraava autoni tod. näk. Alfa 159, koska määräaikaishuollotkin sisältyvät 100tkm asti ostohintaan.
Ja ajettavuushan ei ole alfojen huonoin puoli (kuten ei tietysti BMW:lläkään)......jaa 156 alfa laadukas???
alle 5vuotiaissa jo peilien varret hapettuu kamaliksi, ikkunalistojen sisällä meltorautaa=listat turpoaa epämuotoisiksi, kiveniskut lähtevät ruostumaan, umpioissa kosteutta ja pölyä, tuulilasit halkeilee kun kori elää, erinäisiä sähkövikoja esim. nappivaihteissa, moottorin ohjaus elektroniikassa ja antureissa!
muotoilultaan ihan hieno auto, mutta laatu surkeaa!
- kaapo
Olen ostamassa 2001 BMW 320 i 4d A. Kerrotko mitä vikoja autossasi on ollut.
- uusi auto
Käynnistysvika, erillisiä käyntihäiriöitä, kosteusvikoja eri sähkölaitteissa, kosteusvaurio välipohjassa ovat osa vioista. Joka vuosi on muutamaan otteeseen joutunut korjauttamaan autoa. Huono onni vaiko huono auto. Sen saat itse päättää. Onneksi BMW:llä on sentään mainiosti toimiva huolto, toisin kuin Audilla...
- Ihmettelijä!??!
uusi auto kirjoitti:
Käynnistysvika, erillisiä käyntihäiriöitä, kosteusvikoja eri sähkölaitteissa, kosteusvaurio välipohjassa ovat osa vioista. Joka vuosi on muutamaan otteeseen joutunut korjauttamaan autoa. Huono onni vaiko huono auto. Sen saat itse päättää. Onneksi BMW:llä on sentään mainiosti toimiva huolto, toisin kuin Audilla...
Kosteusvaurio välipohjassa?? Miten tällainen vika on ilmennyt, ruoosteen muodossako? Miksi välipohjaa on edes tutkittu??
T.ihmettelijä/kyselijä
- guglid
Itsellä sama auto ajettu 105t ei mitään vikoja jos ei lueta yhden xenon valon palamista ja konepellin vaihtoa takuuseen sormenpäänkokoinen ruosteen alku taitoksen alla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683