BMW pettymys

uusi auto

Omistan tällä hetkellä 2001 BMW 320 touringin. Aikaisempi autoni oli 1997 Audi A3 1.8t. Molemmat ovat mielestäni olleet laadullisesti pettymyksiä. Korjaamolla on saanut kayttää autoa solkenaan. Erityisesti BMW on ollut pettymys useine vikoineen, joista moni on ollut suuria.

Millä autolla ajaisit jos joutuisit luopumaan BMW:stäsi? Olisiko se Lexus vai joku muu?

11

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lottovoittoa odotellessa

      Ladakin voisi luoda perspektiiviä.

    • Mulla on kolmas bemu peräkkäin, ja neljäskin tulee olemaan bmw.
      Jos joutuisin luopumaan bmw:stä, niin Audi voisi olla vaihtoehto:(

      • Aakasimies

        ...aikansa legenda bändi !!


    • Audi A8

      mielelläni A8 Audilla. Ei ole ollut vikoja! Että suosittelen.

      • Auvo

        Audi A8 on lelu, sanon minä! Yli 30 vuotta ajellut samalla Massey Fergusonilla, jossa vikoja ei ole esiintynyt. Kulkee niin maantiellä, kuin pellolla!


      • Alfismus

        Alfa Romeo 156 V6:lla 120 tkm takana. Etuylätukivarret ja ilmamassamittari vaihdettu normaalien öljynvaihtojen ja määräaikaishuoltojen lisäksi.

        Seuraava autoni tod. näk. Alfa 159, koska määräaikaishuollotkin sisältyvät 100tkm asti ostohintaan.

        Ja ajettavuushan ei ole alfojen huonoin puoli (kuten ei tietysti BMW:lläkään)...


      • heebo
        Alfismus kirjoitti:

        Alfa Romeo 156 V6:lla 120 tkm takana. Etuylätukivarret ja ilmamassamittari vaihdettu normaalien öljynvaihtojen ja määräaikaishuoltojen lisäksi.

        Seuraava autoni tod. näk. Alfa 159, koska määräaikaishuollotkin sisältyvät 100tkm asti ostohintaan.

        Ja ajettavuushan ei ole alfojen huonoin puoli (kuten ei tietysti BMW:lläkään)...

        ...jaa 156 alfa laadukas???

        alle 5vuotiaissa jo peilien varret hapettuu kamaliksi, ikkunalistojen sisällä meltorautaa=listat turpoaa epämuotoisiksi, kiveniskut lähtevät ruostumaan, umpioissa kosteutta ja pölyä, tuulilasit halkeilee kun kori elää, erinäisiä sähkövikoja esim. nappivaihteissa, moottorin ohjaus elektroniikassa ja antureissa!

        muotoilultaan ihan hieno auto, mutta laatu surkeaa!


    • kaapo

      Olen ostamassa 2001 BMW 320 i 4d A. Kerrotko mitä vikoja autossasi on ollut.

      • uusi auto

        Käynnistysvika, erillisiä käyntihäiriöitä, kosteusvikoja eri sähkölaitteissa, kosteusvaurio välipohjassa ovat osa vioista. Joka vuosi on muutamaan otteeseen joutunut korjauttamaan autoa. Huono onni vaiko huono auto. Sen saat itse päättää. Onneksi BMW:llä on sentään mainiosti toimiva huolto, toisin kuin Audilla...


      • Ihmettelijä!??!
        uusi auto kirjoitti:

        Käynnistysvika, erillisiä käyntihäiriöitä, kosteusvikoja eri sähkölaitteissa, kosteusvaurio välipohjassa ovat osa vioista. Joka vuosi on muutamaan otteeseen joutunut korjauttamaan autoa. Huono onni vaiko huono auto. Sen saat itse päättää. Onneksi BMW:llä on sentään mainiosti toimiva huolto, toisin kuin Audilla...

        Kosteusvaurio välipohjassa?? Miten tällainen vika on ilmennyt, ruoosteen muodossako? Miksi välipohjaa on edes tutkittu??

        T.ihmettelijä/kyselijä


    • guglid

      Itsellä sama auto ajettu 105t ei mitään vikoja jos ei lueta yhden xenon valon palamista ja konepellin vaihtoa takuuseen sormenpäänkokoinen ruosteen alku taitoksen alla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe