Kenen kanssa Tapani Kansa on

Elli

esittänyt duettoja siis naisartistin kanssa ja mikä olikaan heidän biisinsä?

9

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapsa on laulanut ainakin Arja Korisevan kanssa sellaisen laulun, kuin " Se on rakkautta oikeaa".
      (Arjan kanssa Tapsa teki yhtenä vuonna sellaisen kokonaisen levynkin " Yö on hellä", jossa he laulavat useampia lauluja duettona, mutta mä en oikei ntykännyt niistä lauluista. Ne oli liian erikoisia ainakin mun makuuni).

Anu Hälvän kanssa tapsa on laulanut laulun nimeltä: " Yläilmoihin". Ja oopperalaulaja sopraano Riikka Hakolan kanssa on laulanut "Onnelliset".

• kiinnostunut 4

kappale on ?kasetilla? levyllä?

• Se laulu on ainakin levyllä nimeltä : " Songs Finland sings".
        Se on sellanen kokoelma CD, jossa useampi eri laulaja laulaa jonkun ENGLANNIKSI käännetyn tunnetun suomalaisen laulun ( esim.Jari Sillanpää laulaa "Satumaan/Fairyland", Kai Hyttinen "Sinisen unen", Tapsa Kansa " Minä laulun sun iltasi tähtihin" ja yhdessä Riika Hakolan kanssa tuon " Onnelliset/Happines".
        Levy on 2002 vuonna julkaistu. Sitä ei varmaan myydä marketeissa, mutta jostain musaliikkeista tai kirjastosta sen voi saada.
        Mä ite tilasin tuon levyn siltä naiselta (Barbara Helsingius), joka oli kääntänyt ne laulut englanniksi, kun niitä pystyi silloin netin kautta tilaamaan.

• Kiinostunut 4
        Justiinax kirjoitti:

Se laulu on ainakin levyllä nimeltä : " Songs Finland sings".
        Se on sellanen kokoelma CD, jossa useampi eri laulaja laulaa jonkun ENGLANNIKSI käännetyn tunnetun suomalaisen laulun ( esim.Jari Sillanpää laulaa "Satumaan/Fairyland", Kai Hyttinen "Sinisen unen", Tapsa Kansa " Minä laulun sun iltasi tähtihin" ja yhdessä Riika Hakolan kanssa tuon " Onnelliset/Happines".
        Levy on 2002 vuonna julkaistu. Sitä ei varmaan myydä marketeissa, mutta jostain musaliikkeista tai kirjastosta sen voi saada.
        Mä ite tilasin tuon levyn siltä naiselta (Barbara Helsingius), joka oli kääntänyt ne laulut englanniksi, kun niitä pystyi silloin netin kautta tilaamaan.

Yritän pyydystää tuon levyn jostakin käsiini.Eikun levykauppan heti huomenissa,,.

• Kiinostunut 4 kirjoitti:

Yritän pyydystää tuon levyn jostakin käsiini.Eikun levykauppan heti huomenissa,,.

Joo kannattaa yrittää löytää tuo levy jostain. Riikka ja Tapsa laulaa kauniisti sen laulun dueottona.
        Tuo Riikka on tosi hyvä sopraano ( on laulanut mm. myös Placido Domingon kanssa yhdessä), eikä Tapsakan häviä oopperalaulajille. Tuossa laulussa hänen äänensä pääsee hyvin oikeuksiinsa.( vaikkakaan Tapsan englanninkieli ei ehkä ole parasta mahdollista)

• Kiinnostunut 4
        Justiinax kirjoitti:

Joo kannattaa yrittää löytää tuo levy jostain. Riikka ja Tapsa laulaa kauniisti sen laulun dueottona.
        Tuo Riikka on tosi hyvä sopraano ( on laulanut mm. myös Placido Domingon kanssa yhdessä), eikä Tapsakan häviä oopperalaulajille. Tuossa laulussa hänen äänensä pääsee hyvin oikeuksiinsa.( vaikkakaan Tapsan englanninkieli ei ehkä ole parasta mahdollista)

Riikka Hakolan laulamassa Oopperassa.En muista oliko se Toscassa joku naisrooli,mutta kaunis ääni oli.

• Amppari

• Kiinnostunut 4 kirjoitti:

Riikka Hakolan laulamassa Oopperassa.En muista oliko se Toscassa joku naisrooli,mutta kaunis ääni oli.

Valitettavasti mä en ole tuota Riikkaa koskaan vielä livenä kuullut, mutta kaunisääniseltä hän kyllä kuulostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      988
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      321
      923
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      802
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      693
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      613
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      591
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      558
    Aihe