Kyllä Kari Tapani Jalkanen on vaan miesartisteista numero 1 ja toiset tulee kaukana perässä.
Ja please Justiinax älä sä tänne kirjoittele kun et osaa mitään järkevää kirjoittaa. Kiitos!
Kyllä Kari Tapani Jalkanen on vaan....
24
1242
Vastaukset
- Nappi 2
Jaehh.
Pyynnöstä huolimatta kommentoin tähän ,että miksi se Kari Tapani Jalkanen on muuttanut nimessään sen TAPANIN Tapioksi ?
- anna.h
Karin piti keksiä ajan hengen mukaan iskevä taiteilijanimi, kun Kari Jalkanen ei ollut tarpeeksi myyvä. Karin ehdotus Kari Tapio kelpasi ohjelmatoimistolle ja levy-yhtiölle. Justiinax sun kannattaa lukea Karista kertova kirja Olen suomalainen, se on todella hyvä kirja! Mukava huomata, että olet pikkuhiljaa oppinut pitämään Karin äänestä. :)
anna.h kirjoitti:
Karin piti keksiä ajan hengen mukaan iskevä taiteilijanimi, kun Kari Jalkanen ei ollut tarpeeksi myyvä. Karin ehdotus Kari Tapio kelpasi ohjelmatoimistolle ja levy-yhtiölle. Justiinax sun kannattaa lukea Karista kertova kirja Olen suomalainen, se on todella hyvä kirja! Mukava huomata, että olet pikkuhiljaa oppinut pitämään Karin äänestä. :)
Kyllä "Kari Tapanikin" olis ollut ihan myyvä nimi.
Olen mä kaupassasitä kirjaa vähän selannut ,mutten mä ole sitä vielä ainakaan ostanut. Ehkä sen vois kirjastosta joskus lainata.
Juu, ei Kari Tapio huonoäänisempiä miesartisteja ole. Muuten vaan mä en siitä ihan jokasuhteessa ihannoi.Justiinax kirjoitti:
Kyllä "Kari Tapanikin" olis ollut ihan myyvä nimi.
Olen mä kaupassasitä kirjaa vähän selannut ,mutten mä ole sitä vielä ainakaan ostanut. Ehkä sen vois kirjastosta joskus lainata.
Juu, ei Kari Tapio huonoäänisempiä miesartisteja ole. Muuten vaan mä en siitä ihan jokasuhteessa ihannoi.Tulipa vähän epäselvästi ilmaistua tuo loppu...Siis Karin ääni on ihan jees, mutta muuten en häntä välttämättä joka-asiassa ihannoi.
Silleen mun piti kirjoittaa.
- Laulajan ilta
vaikka välillä possutteleekin,,,
Kiitos tuosta tunnustuksesta :) Kukapa sitä aina jaksaisi päätään paukuttaa... Ainakaan jos ei ole syytä.
- rita
Taitaa olla pää ainakin pehmyt :)
- Kari fani
rita kirjoitti:
Joo niin mäkin rita luulen että Justiinan pää on pehmennyt kun ei osaa lukeakkaan huomaat varmaan mitä tarkoitan rita.
rita kirjoitti:
Voisiko asiaa enää kauniimmin ilmaista? Ihan tässä herkistyy.
- Hra Naagel
Kari fani kirjoitti:
Joo niin mäkin rita luulen että Justiinan pää on pehmennyt kun ei osaa lukeakkaan huomaat varmaan mitä tarkoitan rita.
Kuule nimimerk.Kari fani hävyttömästi säälimättömästi toisia kommentoija kohtaan käyttäydyt,mutta toisaalta et suone arvostelua ihailusi kohtaan.olet ristiriidassa itsesi kanssa?Pyydät anteeksi hävyttömät sanat ihmiseltä nimimerkiltään Justiinax.kiitos.olet todella töykeä.
Hra Naagel kirjoitti:
Kuule nimimerk.Kari fani hävyttömästi säälimättömästi toisia kommentoija kohtaan käyttäydyt,mutta toisaalta et suone arvostelua ihailusi kohtaan.olet ristiriidassa itsesi kanssa?Pyydät anteeksi hävyttömät sanat ihmiseltä nimimerkiltään Justiinax.kiitos.olet todella töykeä.
Eihän sen tarvitse pyytää anteeksi ( eikä varmasti osaakkaan). Sehän on sentään KARI TAPION FANI ja se on jotain se!!! HE saavat mollata täälä toiset kirjoittajat ( etenkin heidät jotka eivät pidä Kari Tapiosta)pataluhiksi, mutta niiltä itseltään olisi aina oltava pyytelemässä anteeksi, jos on yhdenkin poikkipuolisen sanan heidän idolistaan sanonut.
P..kele ja tollasten edessä pitäsi sitten muka kaikkien pokkuroida ja nöyristellä ja ylistää esim. jonkun Kari Tapion ihanuutta vastentahtoaankin.
Täälä mitään toisia kirjoittajia kuuluisi arvostella, vaan korkeintaan biisejä ja laulajia. He ovat esiintyjiä ja tottuneet kuulemaan kaikenlaisia arvosteluja ja mielipiteitä puolesta ja vastaan.Esim. mun mielipiteeni siitä että en tykkää jostakin ei varmastikkaan hetkauta heidän maailmaansa suuntaan eikä toiseen, mutta joidenkin elämä täälä näyttää niistä pahasti järkkyvän.
- kaikuluotain
Niin, että hyveemme ja paheemme meillä kaikilla! Kellä se on mikäkin: ruoka, juoma, syrjähypyt...
Niin julkimoilla kuin taviksilla..ihmisiä ne artistitkin ovat! Olen kohta alun kymmenettä vuotta kiertänyt Karin keikoilla, monissa paikoissa ja kertoje on kertynyt kymmeniä ja YHTÄÄN kertaa en ole häntä siellä laitamyötäisessä nähnyt!!! YHDEN ainoan kerran on hänen sairastumisensa estänyt keikan.
Ja kyllä Olavi Virrallakin oli heikkoutensa, mutta levyt myi kuitenkin, tekevät sitä tänäkin päivänä. Itselleni( ja varmaan monelle muullekin) Karin lauluääneen ei joskus rankkakin elämä ole vaikuttanut, päinvastoin parantunut vanhetessaan. Ja volyyminappula soittimesani kiertyy lujemmalla, kun Kari laulaa, Sillanpään laulaessa vaihdan radiossa kanavaa, niin makuasia kuin musiikki onkin. Ja yhan yks hailee, jos Kari kumoaa kupposia, niin teen itsekin - joskus myös rankanpuoleisesti - niin, että KIPPIS jälleen ja malja Karille!!! - 16 vuotta seurannut
Kari Tapion veroista tulkitsijaa ja ääntä ei ole toista. Lisäksi osaa sanoittaa piisinsä hiukka toiseen tapaan kuin esim. Charles "Jalat alta multa kun veit, kaiken ihan oikein sä teit" Plogman tai Reijo "Kun pappa pokkaa sitten rokkaa" Taipale. Karin sanoissa on tunne mukana. Siihen yhdistyneenä tulkinta ja aivan mielettömän ammattitaitoinen (ei aina K itse) sovittaja ja säveltäjä. Käännöspiisit kuulostaa jopa paremmilta kuin alkuperäiset. Esim en pyydä paljon kappale kuulostaa alkuperäisenä ihan tuherolta! Ja suomalaiset kitarasoolot kappaleessa on ihan toista luokkaa kuin alunperin.
- Hra Naagel
Tosi vihainen.26-vuotiaalle seriffille.oletko jotenkin allerginen arvostelulle.koita nyt jo tajuta teen sinusta valituksen.koska et osaa hoitaa tehtäviäsi.muista minulla on vieläkin tuttavia.saankohan minä kirjoittaa oman mielipiteeni rehellisesti karitapanijalkasesta tänne?kysyn.
- ??!
Hra Naagel kirjoitti:
Tosi vihainen.26-vuotiaalle seriffille.oletko jotenkin allerginen arvostelulle.koita nyt jo tajuta teen sinusta valituksen.koska et osaa hoitaa tehtäviäsi.muista minulla on vieläkin tuttavia.saankohan minä kirjoittaa oman mielipiteeni rehellisesti karitapanijalkasesta tänne?kysyn.
Mene takaisin äidinkielen tunnille (isot kirjaimet) ja sit lopeta tuo narina. Keksi itsellesi jokin harrastus, kuinka joku voi vihata jotain artistia noin paljon, että jaksaa sitä netissä haukkua ja aikaansa tuhlata. Sitäpaitsi jokainen tietää, että väitteesi Karista ovat tuulesta temmattuja. Tuskin se sheriffi yksin päättää mitkä viestit poistetaan, jos samasta viestistä tulee monta poistopyyntöä sheriffi tottelee niitä eikä sinua!
- Rhanna
Hra Naagel kirjoitti:
Saat olla aivan rauhassa minulle vihainen, koska en suinkaan ole enää 26-vuotias. Minua on turha uhkailla sillä että sinulla on tuttavia ylläpidossa. Olen saanut monta ilmoitusta asiattomista viesteistä jotka koskevat sinun kirjoittamiasi viestejä. Samat viestit menevät ylläpidolle ja aina en minä ole viestien poistamisen takana, joskus ylläpito ehtii ensin. Hoidan tehtäväni niin hyvin kuin siihen muiden töideni ohella pystyn ja ylläpidolta ei oel ainakaan tähän päivään mennessä ole tullut uhkailuja sillä että en hoida tehtäviäni. Kysyit saatko kirjoittaa rehellisesti mielipittesi Kari Tapani Jalkasesta? Ole hyvä, kunhan teet sen asiallisesti ettei muiden käyttäjien tarvitse ilmoittaa minulle asiattomista viesteistä. Kiitos.
- Hra Naagel
Rhanna kirjoitti:
Saat olla aivan rauhassa minulle vihainen, koska en suinkaan ole enää 26-vuotias. Minua on turha uhkailla sillä että sinulla on tuttavia ylläpidossa. Olen saanut monta ilmoitusta asiattomista viesteistä jotka koskevat sinun kirjoittamiasi viestejä. Samat viestit menevät ylläpidolle ja aina en minä ole viestien poistamisen takana, joskus ylläpito ehtii ensin. Hoidan tehtäväni niin hyvin kuin siihen muiden töideni ohella pystyn ja ylläpidolta ei oel ainakaan tähän päivään mennessä ole tullut uhkailuja sillä että en hoida tehtäviäni. Kysyit saatko kirjoittaa rehellisesti mielipittesi Kari Tapani Jalkasesta? Ole hyvä, kunhan teet sen asiallisesti ettei muiden käyttäjien tarvitse ilmoittaa minulle asiattomista viesteistä. Kiitos.
tyytyväinen.Kiitos Rhanna.juksasin.Mutta täytyy sanoa että olet asiallinen ihminen.Kiitos vastauksesta.Ehkä vähän kärjistin ilmaustani karitapanijalkasesta.Mutta olen kuitenkin sitä mieltä mitä kirjoitin.En enää toista sitä koska se niin kovasti koskee kyseisen artistin eli tärpättitapin ihailijoita.Pyydän anteeksi käytöstäni.hänen ihailijoilleen en voi mitään muuta kuin sanoa,että säälin kyseistä ukkoa.virheineen.
- KARI FANI
Hra Naagel kirjoitti:
tyytyväinen.Kiitos Rhanna.juksasin.Mutta täytyy sanoa että olet asiallinen ihminen.Kiitos vastauksesta.Ehkä vähän kärjistin ilmaustani karitapanijalkasesta.Mutta olen kuitenkin sitä mieltä mitä kirjoitin.En enää toista sitä koska se niin kovasti koskee kyseisen artistin eli tärpättitapin ihailijoita.Pyydän anteeksi käytöstäni.hänen ihailijoilleen en voi mitään muuta kuin sanoa,että säälin kyseistä ukkoa.virheineen.
Ehkä parempi kun säälit itseäsi Hra Naageli.
Sä olet säälittävän kateellinen huomaan.
Mut Kari on suomen miesartistien 1 ja siihen ei vaikuta sun narinas EI SITTEN OLLENKAAN !
- Suonenjokelainen
Istun aivan hiljaa,nautin jokaisesta laulusta,jonka hän esittää,tunteellisella,karismaattisella,äänellään.On hienoa,että täälläkin hän käy silloin tällöin esiintymässä,kotiseudullaan.HYVÄ KARI-TAPIO.
- Kari fani
Niin minäkin nautin kun käyn Karia kuuntelemassa.
Karilla on aivan upee ääni ja muutenkin Kari on ihan mukava tyyppi.
Taitaa Kari käydä siellä kotiseudulla varmaan harvemmin kun ennen vai??Oletko tavannut ja jutellut KARIN kanssa monesti.
Ihanaa että hänellä on kuulijoita ja näkeehän sen kun Kari on keikalla ihmiset kuuntelevat eivät tanssi.
- sapelitanssi
Ihan hienoa, jos joku artisti tai yleensäkin julkisuuden henkilö uskaltaa tänä päivänä kertoa avoimesti ja rehellisesti ongelmansa...Joku muu saattaa piilotella vaikeuksiansa ja selitellä niitä sitten hätävalheilla, kun asia tulee julki..Ehkä se rehellisyys tässä kaunaisessa ja kateellisessa maailmassa onkin se ihmisiä puoleensa vetävä avu. Tunneherkkänä ihmisenä minä ainakin rakastan aitoutta joka muodossa..ja olen löytänytkin sitä..tämän artistin lauluista, enkä häpeä tunnustaa, että tippa on tullut monesti linssiin...suurempi huolenaihe meikäläiselle onkin tämän laulajan sydän ja sen rasitus kuin raittius...kyllä se vaakakuppi tämän miehen ( Karin ) kohdalla kallistuu enemmän sille kunnioituksen kuin halveksunnan puolelle, päivä päivältä enemmän...
- rentturuusu
Miksiköhän tallaiset elämän kolhimat, olkoonkin vaikka "tärpättiveikkoja", ovat enemmän elämänläheisiä kuin jotkut läpisliipatut juntit? Aivankuin näiden renttujen (?) heikkoudet olisivatkin niitä vahvuuksia...Kun itsekin on ryvettynyt maailmalla, niin kosteana kuin kuivanakin, tuntuu sellaisten laulajien,samoin kuin sanoittajienkin, sanoma antavan enemmän...ja niin monta mielipidettä kuin olisi vastaankin, on Karin laulut antaneet elämääni paljon, sitä pientä arjen voimavaraakin...ja hänen keikoillaan olleena voi aistia sen mahtavan tunnelatauksen myös hänen yleisössään...ja niillä keikoilla ko. solisti on aina ollut ihan ok, ja enkä minä ole mikään puuttumaan hänen yksityiselämäänsä, se on hänen omansa aivan vapaasti. Ammattitaitoa kunnioitan sitäkin enemmän...
- Anelma Unelma
Kari Tapio on upea laulaja isolla L:llä. Hänen tulkintansa ovat todella koskettavia ja sykähdyttäviä. Upean miehekäs , sielukas ja rosoinen ääni saa ihon ihastuksesta kananlihalle.
Sympaattinen herrasmies ja aina tyylikkäästi pukeutunut.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142132- 1091612
- 1261533
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4711329- 841110
- 54951
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa358821