Jarrut kolisee

ja muutenkin..

Kun jarruttaa kuuluu kolinaa, mikä sen tekee? Takapäästä siis...
Ja tässä tyhjäkäynnillä kuulu ihme ääntä, ihan kuin makaisvat päällä.
Micra K10 -92 mikä rikki tai missä vika?
Jarruihin nuo äänet olen laittanut, mutta voiko joku muu syy löytyä?
Kiitän etukäteen :-)

6

1167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakoputki

ottaa kiinni johonkin.
      Heilahtelee jarrutuksessa.

• en usko

Ei ole sellanen ääni..

• tyhjäkynnillä

jonka ymmärrän tilanteeksi jossa auto seisoo paikallaan.
      Ja silloin takajarruista kuuluu ihme ääntä??

Taidat juksata.

• kunpa

Olin ajanut ja pysäytin, auto kävi, polkimet ylhäällä ja ääni kuului. Ufoko se sitten oli :-)

• vahvemmin alkaa
        kunpa kirjoitti:

Olin ajanut ja pysäytin, auto kävi, polkimet ylhäällä ja ääni kuului. Ufoko se sitten oli :-)

tuntua siltä että pakoputkihan se ottaa kiinni johkin.
        Olen vaihtanut pariinkin juuri -92 mallin Micraan pakarin ja sen takapää tekee ihme mutkan taka-akselin yläpuolelta ja on kovin herkkä kolisemaan johonkin.
        Varsinkin kun kone tyhjäkäynnillä käy epätasaisesti ja heiluu kumityynyillään täristäen koneessa suht jäykästi kiinni olevaa putkea.

• täytyy
        vahvemmin alkaa kirjoitti:

tuntua siltä että pakoputkihan se ottaa kiinni johkin.
        Olen vaihtanut pariinkin juuri -92 mallin Micraan pakarin ja sen takapää tekee ihme mutkan taka-akselin yläpuolelta ja on kovin herkkä kolisemaan johonkin.
        Varsinkin kun kone tyhjäkäynnillä käy epätasaisesti ja heiluu kumityynyillään täristäen koneessa suht jäykästi kiinni olevaa putkea.

Ajaa putken laittaneeseen firmaan... olet luultavasti oikeassa kun itsekin syvemmin ajattelen :-)
        Se ääni vaan kuulu niin selkeesti takapyöristä, että tein siitä nopean johtopäätelmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      21
      1800
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      347
      1514
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1116
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe