Kai Hyttinen ?

Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laulaa sen kauniisti ja siinä on nätit sanat ja hieno sävel.
Onkohan se ihan suomalainen laulu alunperin ?

16

2686

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukimatami

kerrassaan loisto laulaja

• Niin on ! Hieno, vahva ääni. Myös mukavan oloinen heppu.

• rita

En tykkää,ei ole lauluääntä eikä ulkonäkökään miellytä.

• No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.

• HraNaagel
        Justiinax kirjoitti:

No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.

Hyi Kattinen.etten paremmin sano?

• harvoin väärässä

Onhan Hyttisellä lauluääntä lähes 40 vuoden ajalta moneen lähtöön ja lisäksi tyyppi on naamaltaan (ikäisekseen) maailman söpöin!!!

• Kuju on hyvä

Kyl Kujua kuuntelee mut ei T Kansaa.

• blackmagictiger

Mutt emmä mikään hirvee fani oo

• RIETI

KUJU. MARKKU ARO. KARI TAPIO. FREDI OMIA SUOSIKKEJA
      SAMOIN FREDERIK JA MATTI JA TEPPO

• Anonyymi

KAI HYTTISEN PARHAAT
      1. NOSTA LIPPU SALKOON
      2. DIRLANDA
      3. VARPUNEN

• Anonyymi
    • Anonyymi

varpunen ja nosta lippu salkoon ovat loistavia

• Anonyymi

ONKO TÄÄ SAMA KUKA ON TEHNYT HPKOON MAALILAULUN

• Anonyymi

Ei vaan Vexi Salmi on tehnyt kerhon maalilaulun mutta kai Hyttinen sen laulaa.

• Anonyymi

2 kertaa tavannut ammattini puolesta ja milimmalla kerroilla tosi töykeä käytös. Yleisölle varmaan kiva, mutta kun he eivät näe, niin toinen meininki

• Anonyymi

On mulla yksi hyttisen kokoelmalevy. Dirlanda lienee hänen isoin hitti.Upea karismaattinen lauluäänitulkinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      481
      1765
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1517
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1348
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1325
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      915
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      879
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      876
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      746
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      741
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      732
    Aihe