Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laulaa sen kauniisti ja siinä on nätit sanat ja hieno sävel.
Onkohan se ihan suomalainen laulu alunperin ?
Kai Hyttinen ?
16
2828
Vastaukset
- Mukimatami
kerrassaan loisto laulaja
- rita
En tykkää,ei ole lauluääntä eikä ulkonäkökään miellytä.
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
- HraNaagel
Justiinax kirjoitti:
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
Hyi Kattinen.etten paremmin sano?
- harvoin väärässä
Onhan Hyttisellä lauluääntä lähes 40 vuoden ajalta moneen lähtöön ja lisäksi tyyppi on naamaltaan (ikäisekseen) maailman söpöin!!!
- Kuju on hyvä
Kyl Kujua kuuntelee mut ei T Kansaa.
- blackmagictiger
Mutt emmä mikään hirvee fani oo
- RIETI
KUJU. MARKKU ARO. KARI TAPIO. FREDI OMIA SUOSIKKEJA
SAMOIN FREDERIK JA MATTI JA TEPPO - Anonyymi
KAI HYTTISEN PARHAAT
1. NOSTA LIPPU SALKOON
2. DIRLANDA
3. VARPUNEN - Anonyymi
Tää on kiva sovitus musta
https://m.youtube.com/watch?v=i-Czz_JAX_w - Anonyymi
varpunen ja nosta lippu salkoon ovat loistavia
- Anonyymi
ONKO TÄÄ SAMA KUKA ON TEHNYT HPKOON MAALILAULUN
- Anonyymi
Ei vaan Vexi Salmi on tehnyt kerhon maalilaulun mutta kai Hyttinen sen laulaa.
- Anonyymi
2 kertaa tavannut ammattini puolesta ja milimmalla kerroilla tosi töykeä käytös. Yleisölle varmaan kiva, mutta kun he eivät näe, niin toinen meininki
- Anonyymi
On mulla yksi hyttisen kokoelmalevy. Dirlanda lienee hänen isoin hitti.Upea karismaattinen lauluäänitulkinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505953Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364358Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03540- 362951
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv552847Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342715- 162638
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432165
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262035