Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laulaa sen kauniisti ja siinä on nätit sanat ja hieno sävel.
Onkohan se ihan suomalainen laulu alunperin ?
Kai Hyttinen ?
16
2915
Vastaukset
- Mukimatami
kerrassaan loisto laulaja
- rita
En tykkää,ei ole lauluääntä eikä ulkonäkökään miellytä.
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
- HraNaagel
Justiinax kirjoitti:
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
Hyi Kattinen.etten paremmin sano?
- harvoin väärässä
Onhan Hyttisellä lauluääntä lähes 40 vuoden ajalta moneen lähtöön ja lisäksi tyyppi on naamaltaan (ikäisekseen) maailman söpöin!!!
- Kuju on hyvä
Kyl Kujua kuuntelee mut ei T Kansaa.
- blackmagictiger
Mutt emmä mikään hirvee fani oo
- RIETI
KUJU. MARKKU ARO. KARI TAPIO. FREDI OMIA SUOSIKKEJA
SAMOIN FREDERIK JA MATTI JA TEPPO - Anonyymi
KAI HYTTISEN PARHAAT
1. NOSTA LIPPU SALKOON
2. DIRLANDA
3. VARPUNEN - Anonyymi
Tää on kiva sovitus musta
https://m.youtube.com/watch?v=i-Czz_JAX_w - Anonyymi
varpunen ja nosta lippu salkoon ovat loistavia
- Anonyymi
ONKO TÄÄ SAMA KUKA ON TEHNYT HPKOON MAALILAULUN
- Anonyymi
Ei vaan Vexi Salmi on tehnyt kerhon maalilaulun mutta kai Hyttinen sen laulaa.
- Anonyymi
2 kertaa tavannut ammattini puolesta ja milimmalla kerroilla tosi töykeä käytös. Yleisölle varmaan kiva, mutta kun he eivät näe, niin toinen meininki
- Anonyymi
On mulla yksi hyttisen kokoelmalevy. Dirlanda lienee hänen isoin hitti.Upea karismaattinen lauluäänitulkinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291350
- 1211199
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021000Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279880- 113877
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 48745
- 52719
- 30713
- 49629