Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laulaa sen kauniisti ja siinä on nätit sanat ja hieno sävel.
Onkohan se ihan suomalainen laulu alunperin ?
Kai Hyttinen ?
16
2617
Vastaukset
- Mukimatami
kerrassaan loisto laulaja
- rita
En tykkää,ei ole lauluääntä eikä ulkonäkökään miellytä.
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
- HraNaagel
Justiinax kirjoitti:
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
Hyi Kattinen.etten paremmin sano?
- harvoin väärässä
Onhan Hyttisellä lauluääntä lähes 40 vuoden ajalta moneen lähtöön ja lisäksi tyyppi on naamaltaan (ikäisekseen) maailman söpöin!!!
- Kuju on hyvä
Kyl Kujua kuuntelee mut ei T Kansaa.
- blackmagictiger
Mutt emmä mikään hirvee fani oo
- RIETI
KUJU. MARKKU ARO. KARI TAPIO. FREDI OMIA SUOSIKKEJA
SAMOIN FREDERIK JA MATTI JA TEPPO - Anonyymi
KAI HYTTISEN PARHAAT
1. NOSTA LIPPU SALKOON
2. DIRLANDA
3. VARPUNEN - Anonyymi
Tää on kiva sovitus musta
https://m.youtube.com/watch?v=i-Czz_JAX_w - Anonyymi
varpunen ja nosta lippu salkoon ovat loistavia
- Anonyymi
ONKO TÄÄ SAMA KUKA ON TEHNYT HPKOON MAALILAULUN
- Anonyymi
Ei vaan Vexi Salmi on tehnyt kerhon maalilaulun mutta kai Hyttinen sen laulaa.
- Anonyymi
2 kertaa tavannut ammattini puolesta ja milimmalla kerroilla tosi töykeä käytös. Yleisölle varmaan kiva, mutta kun he eivät näe, niin toinen meininki
- Anonyymi
On mulla yksi hyttisen kokoelmalevy. Dirlanda lienee hänen isoin hitti.Upea karismaattinen lauluäänitulkinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032