Mitä mieltä olette Kai Hyttisestä ? Mä olen ihastunut sen yhteen lauluun. Sen laulun nimi on " Varpunen". Hyttinen laulaa sen kauniisti ja siinä on nätit sanat ja hieno sävel.
Onkohan se ihan suomalainen laulu alunperin ?
Kai Hyttinen ?
16
2556
Vastaukset
- Mukimatami
kerrassaan loisto laulaja
- rita
En tykkää,ei ole lauluääntä eikä ulkonäkökään miellytä.
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
- HraNaagel
Justiinax kirjoitti:
No ei se ulkonäkö minuakaan välttämättä miellytä, mutta hyvä ääni Kujulla on ja on myös huumorintajuisen ja symppiksen oloinen tyyppi.
Hyi Kattinen.etten paremmin sano?
- harvoin väärässä
Onhan Hyttisellä lauluääntä lähes 40 vuoden ajalta moneen lähtöön ja lisäksi tyyppi on naamaltaan (ikäisekseen) maailman söpöin!!!
- Kuju on hyvä
Kyl Kujua kuuntelee mut ei T Kansaa.
- blackmagictiger
Mutt emmä mikään hirvee fani oo
- RIETI
KUJU. MARKKU ARO. KARI TAPIO. FREDI OMIA SUOSIKKEJA
SAMOIN FREDERIK JA MATTI JA TEPPO - Anonyymi
KAI HYTTISEN PARHAAT
1. NOSTA LIPPU SALKOON
2. DIRLANDA
3. VARPUNEN - Anonyymi
Tää on kiva sovitus musta
https://m.youtube.com/watch?v=i-Czz_JAX_w - Anonyymi
varpunen ja nosta lippu salkoon ovat loistavia
- Anonyymi
ONKO TÄÄ SAMA KUKA ON TEHNYT HPKOON MAALILAULUN
- Anonyymi
Ei vaan Vexi Salmi on tehnyt kerhon maalilaulun mutta kai Hyttinen sen laulaa.
- Anonyymi
2 kertaa tavannut ammattini puolesta ja milimmalla kerroilla tosi töykeä käytös. Yleisölle varmaan kiva, mutta kun he eivät näe, niin toinen meininki
- Anonyymi
On mulla yksi hyttisen kokoelmalevy. Dirlanda lienee hänen isoin hitti.Upea karismaattinen lauluäänitulkinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818