Monilla 2-tyypin diabeetikoilla on ylipainoa ja korkea verenpaine. Viinirypäleet ja aprikoosit näkyy olevan hyvin tehokkaita pudottamaan sekä painoa, että verenpainetta. Lisäksi ei tarvitse mitään paastota, vaan saa syödä 7 kertaa päivässä mahansa täyteen. Kuitenkin paino laskee joka päivä. Olen tehnyt tällaista nyt 12 päivää ja paino on pudonnut 3 kiloa ja verenpaine on hyvin kohdallaan.
Vastaukset 7
- yllättävän
paljon hiilihydraatteja ja eivät ole mitään parhaimpia laihdutushedelmiä...
- ruokaa
Tällaiset teoreettiset tiedot eivät merkitse mitään, koska kokonaisvaikutusta ei voida niistä johtaa. Vain kokeellinen lopputulos on merkitsevä. Jos vaaka näyttää painon pudonneen, se on tosiasia. Mittaukset näyttävät selviä ja äkillisiä muutoksia parempaan suuntaan.
Kirjoitin tästä vain siksi, koska muutos hämmästyttää minua. Se on kuin taikaa. Tällaista voin jatkaa ilman mitään vaikeuksia, kun saa syödä. - Dia2
ruokaa kirjoitti:
Tällaiset teoreettiset tiedot eivät merkitse mitään, koska kokonaisvaikutusta ei voida niistä johtaa. Vain kokeellinen lopputulos on merkitsevä. Jos vaaka näyttää painon pudonneen, se on tosiasia. Mittaukset näyttävät selviä ja äkillisiä muutoksia parempaan suuntaan.
Kirjoitin tästä vain siksi, koska muutos hämmästyttää minua. Se on kuin taikaa. Tällaista voin jatkaa ilman mitään vaikeuksia, kun saa syödä.Mistä tiedät, ettei tuollainen rypälesokerin mättäminen elimistöön johda glukoosin erittymiseen virtsaan? Oletko mitannut virtsan sokerin? Moni laihtuu tuolla keinolla juuri ennen diabetes 2:n toteamista.
- ruokaa
Dia2 kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei tuollainen rypälesokerin mättäminen elimistöön johda glukoosin erittymiseen virtsaan? Oletko mitannut virtsan sokerin? Moni laihtuu tuolla keinolla juuri ennen diabetes 2:n toteamista.
Enhän minä tiedä muuta kuin että virtsa lorisee vessassa. Verensokeri oli aamulla 5.7 ja nyt viinirypäleitä syötyäni 7.1. Virtsasta minä en mittaile. Tietysti viinirypäleet ovat hyvin makeita, mutta kun otat pillerit, sokerit on ollut ok.
Söin viimeisen puolen vuoden aikana enemmän liharuokaa, mutta siitä tuli huonommat labran arvot ja korkeampi verenpaine.
Tavallisesti keittelen kasviksia ja syön myös kalaa. Sillä lailla diabetes ei ole ollut huolestuttava.
Uusi lääkäri on vaan vähän nuija, ei testaa virtsan albimiiniarvoja. Ne säästää kai siinäkin rahaa. - DM1
ruokaa kirjoitti:
Enhän minä tiedä muuta kuin että virtsa lorisee vessassa. Verensokeri oli aamulla 5.7 ja nyt viinirypäleitä syötyäni 7.1. Virtsasta minä en mittaile. Tietysti viinirypäleet ovat hyvin makeita, mutta kun otat pillerit, sokerit on ollut ok.
Söin viimeisen puolen vuoden aikana enemmän liharuokaa, mutta siitä tuli huonommat labran arvot ja korkeampi verenpaine.
Tavallisesti keittelen kasviksia ja syön myös kalaa. Sillä lailla diabetes ei ole ollut huolestuttava.
Uusi lääkäri on vaan vähän nuija, ei testaa virtsan albimiiniarvoja. Ne säästää kai siinäkin rahaa.vaan nostattavat verensokeripitoisuutta hirmu nopeasti ja niiden syöntiä pitäisi diabeetikoiden hiukan rajoittaa. Esim. 100g sisältää 10g/hh. Ja 10g/hh nostattaa verensokeria n. 2mmol/l. Siis viitteellisiä arvoja ja kirjoittaja itse on DM1.
- ruokaa
DM1 kirjoitti:
vaan nostattavat verensokeripitoisuutta hirmu nopeasti ja niiden syöntiä pitäisi diabeetikoiden hiukan rajoittaa. Esim. 100g sisältää 10g/hh. Ja 10g/hh nostattaa verensokeria n. 2mmol/l. Siis viitteellisiä arvoja ja kirjoittaja itse on DM1.
Avauksessa kirjoitin, että asia koskee D2 tyyppiä. Kun olet D1, se on aivan eri juttu. Myös D2:lla on erilaista sietokykyä sokeria nostavia ruokia kohtaan. Ei tämä kaikille sovi, mutta jotain tässä kuitenkin on.
Verensokeri ja verenpaine ovat laskeneet molemmat. Tänä aamuna oli vs 5.7 ja iltaruuan jälkeen 5.6. Verenpaine oli 128-71, ja toisella mittauksella 140-76.
Lääkärintarkastuksessa 2 viikkoa sitten oli verenpaine 170-70. Verensokeri on yleensä ollut aamulla n.6.3-7.5 välillä. Jos muistan ottaa pillerit, verensokeri näyttää pysyvän oikeissa rajoissa. Jokainen tietysti hoitaa omat mittauksensa ja tekee sen mukaan. Minulla leipä nostaa sokeria hyvin paljon. En ole nyt syönyt leipää. - DM1
ruokaa kirjoitti:
Avauksessa kirjoitin, että asia koskee D2 tyyppiä. Kun olet D1, se on aivan eri juttu. Myös D2:lla on erilaista sietokykyä sokeria nostavia ruokia kohtaan. Ei tämä kaikille sovi, mutta jotain tässä kuitenkin on.
Verensokeri ja verenpaine ovat laskeneet molemmat. Tänä aamuna oli vs 5.7 ja iltaruuan jälkeen 5.6. Verenpaine oli 128-71, ja toisella mittauksella 140-76.
Lääkärintarkastuksessa 2 viikkoa sitten oli verenpaine 170-70. Verensokeri on yleensä ollut aamulla n.6.3-7.5 välillä. Jos muistan ottaa pillerit, verensokeri näyttää pysyvän oikeissa rajoissa. Jokainen tietysti hoitaa omat mittauksensa ja tekee sen mukaan. Minulla leipä nostaa sokeria hyvin paljon. En ole nyt syönyt leipää....juttu sinulle, kun olet onnistunut painonpudotuksessa ja sokerit pysyneet hallinnassa. Hyvää jatkoa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341417
- 881252
- 81746
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...11680- 27677
- 47553
- 19545
- 44515
Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/115509- 41502