Nyt ois metät täynnä marjaa - ongelma on vaan se, että missä niitä ostetaan (onko vielä sellasia huoltsikanpiha-ostajia) ja paljonko putsatusta marjasta maksetaan? Ei sitä satoja kiloja yks ihminen talven aikana taida syödäkään ;)
Puolukkaa Lounais-Suomessa
5
2563
Vastaukset
- marjoihin hurahtanut
Ainakin tänään oli Satakunnan Kansassa parikin ilmoitusta, missä ostetaan puolukkaa, ja lehdissä on ollut muutenkin tietoja ostajista...ja tietenkin dalla valle, tosin hinnasta en tiedä.
Laita kaupan ilmoitustaululle oma myynti-ilmoitus. niinkin saatat saada ostajia, ja paremman hinnan kun joillekin jobbarille myydessä.- hintana
keskisuomessa ne huoltoasemilla ostajat maksavat roskineen 0.40 ekee litra, ja siivottuna 0.7-1 euroa, litralta, eli ei näillä rikastumaan kyllä pääse...
- Metsien miäs
hintana kirjoitti:
keskisuomessa ne huoltoasemilla ostajat maksavat roskineen 0.40 ekee litra, ja siivottuna 0.7-1 euroa, litralta, eli ei näillä rikastumaan kyllä pääse...
Eilen sain ison kasan myytyä. Varsinais-Suomessa maksoivat 1.20 putsatusta.
- kimppe
Metsien miäs kirjoitti:
Eilen sain ison kasan myytyä. Varsinais-Suomessa maksoivat 1.20 putsatusta.
mulle luvattiin 1.40 litra vai oliko se kilo en nyt oo varma mut kuitenkin
- ostetaan
kimppe kirjoitti:
mulle luvattiin 1.40 litra vai oliko se kilo en nyt oo varma mut kuitenkin
Ulvilassa, soittele.
040 5353951
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 944165
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.673421Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723054SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812529Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52346Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2022117Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302061- 41860
- 73781
- 52756