Eli oisko tietoa millä aineella tai muilla keinon saa sikaflex massan irti maalipainnasta?
sikaflexsin poisto
7
10135
Vastaukset
- vielä
tuoretta, niin irtoo asetonilla. Ongelmana on vaan se, että maalipintakaan ei yleensä kestä sitä. Kuivana irtoaa lähinnä mekaanisesti.
- passat
Kuivana vaatii mekaanista irrotusta et lähtee, tuoreena lähtee vaik tärpätillä ja siit ei oo maali moksiskaan.
- Kuivanakin
helposti melkein kynsin raaputtamalla. Ei ole kovassa.
- Pena
Se on silikonia, joka lähtee kynnellä rapsuttamalla. Sikaflex istuu kuin tauti puhtaalla pinnalla, eikä lähde kuin puukolla. Hyvä liima, kunhan ei joudu irroittamaan..
- lämmittää
kuumailmapuhaltimella.
pehmenee mukavasti
ei kokemusta maalipinnalta, vaan muissa irroituksissa hyvä keino.
kokeile varovasti. - Sika pois
Minkälaista lämpötilaa Sika tarvitsee irrotakseen? Riittäkö hiustenkuivain vai tarvitaanko kuumailmapuhallin?
- hesu.
Juu unohda koko lämmitys juttu. Sikakitti kestää lämpöä kaksi kertaa enemän kuin auton maalipinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181