Vanhempani vaihtoivat internetin palveluntarjoajan tähän DNA:han. Kävin laittamassa heidän sähköpostit kuntoon. Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja esitin suoran helpon kysymyksen, että "mikä on DNA:n vastaanottavan palvelimen osoite" Tuli aivan hiljaista. HALOO, HALOO. Toistin kysymykseni. Aivan hiljaista... jotain tuhinaa ja muminaa. "ÖÖöö, en nyt kyllä tiiä" "Siirrän puhelusi Laajakaista asioista tietävälle" Odottelin. Uusi henkilö vastasi. Esitin kysymykseni. Sama juttu ei tietoa. Tässä vaiheessa aloin jo vähän ihmetellä ja latasinkin sinne, että mitä peliä tää on. Tämä pitäisi kyllä olla tiedossa. Eikä mitään. Henkilö siirti puheluni vielä kolmannelle. No tämä henkilö tiesi mistä oli kysymys ja sanoikin heti, "että asutko pääkaupunkiseudulla". Sanoin, että en asu,joten henkilö vastasi, että "en minä sitten tiedä mikä se on".. KIITOS SAATANA.... Loppujen lopuksi keksin sen itse kokeilemalla erivaihtoehtoja....
V***u mitä henkilökuntaa
13
3352
Vastaukset
- Olisi
selvinnyt kun olisit lukenut Dnan sivuilla olevat ohjeet.
Ei olisi tarvinnut soittaa mihinkään. Jos kuitenkaan ei tuo sisälukutaito ole kunnossa niin sinun olisi pitänyt soittaa tekniseen tukeen. EI asiakaspalveluun.- Minä taas
Sä voit antaa mulle sen linkin, jossa tämä kerrotaan. Olen sen verran ääliö, että ei meinaa löytyä.
Minä taas kirjoitti:
Sä voit antaa mulle sen linkin, jossa tämä kerrotaan. Olen sen verran ääliö, että ei meinaa löytyä.
http://www.dnainternet.fi/
- Tuotetuki
- Palvelut ja ohjeet
- Sähköposti
jolloin tullaan Palvelukuvaus-sivulle.
Käyttöohjeet-sivulla on lisää ohjeita.
Minulle DNA vastasi hyvin nopeasti sähköpostiin, mutta puhelintuesta ei ole kokemusta.- Minä taas
EsaH kirjoitti:
http://www.dnainternet.fi/
- Tuotetuki
- Palvelut ja ohjeet
- Sähköposti
jolloin tullaan Palvelukuvaus-sivulle.
Käyttöohjeet-sivulla on lisää ohjeita.
Minulle DNA vastasi hyvin nopeasti sähköpostiin, mutta puhelintuesta ei ole kokemusta.myönnän, siellähän se piilossa oli.
- 3232
*mikä on DNA:n vastaanottavan palvelimen osoite?*
Siis minkä palvelimen?, DHCP, SMTP jne....
Ei tuommoseen kysymykseen voi vastata, kun esität noin epämääräisesti.- Minä taas
Sen esitin kysymyksen vastaanottajalle, mutta tänne unohdin siitä mainita...
- tietää
Toivottavasti dna:n ihmiset lukevat tämän ketjun!
Mihin kolkkaan tilasit tämän liittymän? - jepjep
Dna:lta punakantista ohjekansiota, jossa kaikki asiaan liittyvät jujut kerrotaan. Epäilen vahvasti, että teit niinkuin suomalaiset tekevät: tehdään ensin mitä satutaan osaamaan ja sitten kiroillaan ja lopuksi pasahtaa pähään > ain niin ne ohjeet !!! Hah hah
- jepjep
Taidat kuulua niihin asennevammaisiin soneralaisiin.
- vastaanottava palvelin
Saapuvan postin palvelin on olemssa.
Samoin lähtevän.
Mutta "vastaanottavan"???- jepjep
Kysyjä kuuluu kädettömiin ja lukutaidottomiin hätähousuihin, huudetaan enemmän kuin housut kestää.
- eepseem
..olet oikein soitellut?
- Vastaanottava palvelin
En kyllä yhtään ihmettele vaikkei sua osattu neuvoakaan. Mutta vika vaan on sun ulosannissa. Puhut, tai ainakin tässä tapauksessa kirjoitat niin epäselvästi ettei tuosta mitään selvää saisikaan.
Mikä on vastaanottava palvelin?
Kyllä käy sääliksi asiakaspalvelun henkilökuntaa. Tuollasta paskaa joutuvat kuuntelemaan. Voimia heille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854