V***u mitä henkilökuntaa

Eivät tiedä mitään

Vanhempani vaihtoivat internetin palveluntarjoajan tähän DNA:han. Kävin laittamassa heidän sähköpostit kuntoon. Soitin DNA:n asiakaspalveluun ja esitin suoran helpon kysymyksen, että "mikä on DNA:n vastaanottavan palvelimen osoite" Tuli aivan hiljaista. HALOO, HALOO. Toistin kysymykseni. Aivan hiljaista... jotain tuhinaa ja muminaa. "ÖÖöö, en nyt kyllä tiiä" "Siirrän puhelusi Laajakaista asioista tietävälle" Odottelin. Uusi henkilö vastasi. Esitin kysymykseni. Sama juttu ei tietoa. Tässä vaiheessa aloin jo vähän ihmetellä ja latasinkin sinne, että mitä peliä tää on. Tämä pitäisi kyllä olla tiedossa. Eikä mitään. Henkilö siirti puheluni vielä kolmannelle. No tämä henkilö tiesi mistä oli kysymys ja sanoikin heti, "että asutko pääkaupunkiseudulla". Sanoin, että en asu,joten henkilö vastasi, että "en minä sitten tiedä mikä se on".. KIITOS SAATANA.... Loppujen lopuksi keksin sen itse kokeilemalla erivaihtoehtoja....

13

3374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi

      selvinnyt kun olisit lukenut Dnan sivuilla olevat ohjeet.

      Ei olisi tarvinnut soittaa mihinkään. Jos kuitenkaan ei tuo sisälukutaito ole kunnossa niin sinun olisi pitänyt soittaa tekniseen tukeen. EI asiakaspalveluun.

      • Minä taas

        Sä voit antaa mulle sen linkin, jossa tämä kerrotaan. Olen sen verran ääliö, että ei meinaa löytyä.


      • Minä taas kirjoitti:

        Sä voit antaa mulle sen linkin, jossa tämä kerrotaan. Olen sen verran ääliö, että ei meinaa löytyä.

        http://www.dnainternet.fi/
        - Tuotetuki
        - Palvelut ja ohjeet
        - Sähköposti
        jolloin tullaan Palvelukuvaus-sivulle.
        Käyttöohjeet-sivulla on lisää ohjeita.

        Minulle DNA vastasi hyvin nopeasti sähköpostiin, mutta puhelintuesta ei ole kokemusta.


      • Minä taas
        EsaH kirjoitti:

        http://www.dnainternet.fi/
        - Tuotetuki
        - Palvelut ja ohjeet
        - Sähköposti
        jolloin tullaan Palvelukuvaus-sivulle.
        Käyttöohjeet-sivulla on lisää ohjeita.

        Minulle DNA vastasi hyvin nopeasti sähköpostiin, mutta puhelintuesta ei ole kokemusta.

        myönnän, siellähän se piilossa oli.


    • 3232

      *mikä on DNA:n vastaanottavan palvelimen osoite?*

      Siis minkä palvelimen?, DHCP, SMTP jne....
      Ei tuommoseen kysymykseen voi vastata, kun esität noin epämääräisesti.

      • Minä taas

        Sen esitin kysymyksen vastaanottajalle, mutta tänne unohdin siitä mainita...


    • tietää

      Toivottavasti dna:n ihmiset lukevat tämän ketjun!

      Mihin kolkkaan tilasit tämän liittymän?

    • jepjep

      Dna:lta punakantista ohjekansiota, jossa kaikki asiaan liittyvät jujut kerrotaan. Epäilen vahvasti, että teit niinkuin suomalaiset tekevät: tehdään ensin mitä satutaan osaamaan ja sitten kiroillaan ja lopuksi pasahtaa pähään > ain niin ne ohjeet !!! Hah hah

      • jepjep

        Taidat kuulua niihin asennevammaisiin soneralaisiin.


    • vastaanottava palvelin

      Saapuvan postin palvelin on olemssa.

      Samoin lähtevän.

      Mutta "vastaanottavan"???

      • jepjep

        Kysyjä kuuluu kädettömiin ja lukutaidottomiin hätähousuihin, huudetaan enemmän kuin housut kestää.


    • eepseem

      ..olet oikein soitellut?

    • Vastaanottava palvelin

      En kyllä yhtään ihmettele vaikkei sua osattu neuvoakaan. Mutta vika vaan on sun ulosannissa. Puhut, tai ainakin tässä tapauksessa kirjoitat niin epäselvästi ettei tuosta mitään selvää saisikaan.

      Mikä on vastaanottava palvelin?

      Kyllä käy sääliksi asiakaspalvelun henkilökuntaa. Tuollasta paskaa joutuvat kuuntelemaan. Voimia heille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe