Nistit

kyllästynyt

Meillä asuu nistiporukka seinän takana ja vaikkeivat metelöi niin muulla tavoin saa olla koko ajan varuillaan mitä puhuu omassa kodissaan ettei vahingossa laukaisisi mitään ajattelematonta ikävin seurauksin! Tappouhkauksia ovat ladelleet joka toiselle täällä asuvalle ja niin pois päin. Ei auta kuin odottaa että häipyvät. Siihen asti suu supussa...On se niin ihanaa kun omassa kodissaan saa varoamitä suusta PÄÄSTÄÄ!

34

4391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielipide

      Ei kai tuollaista tarvitse sietää. Ota yhteyttä isännöintitoimistoon niin luulisi että he pian häädön saavat!

    • naapurissani asui

      kerran muutama vuosi sitten, huumeiden myyjiä. Käyttivät itsekin. Eivät maksaneet sähkölaskujansa ja heiltä katkaistiin sähkö. Ottivat sitten rappukäytävästä sähköä postiluukun kautta. Rappukäytävässähän on näitä pistokkeita ilmeisesti siivoojien imuria varten. Sattui olemaan juuri heidän oven luona. Sitten heiltä otettiin avaimetkin pois. Siis heidät oli irtisanottu, mutta eivät lähteneet. No, hepä rikkoivat koko oven. Kyllä oli eräänä aamuna kiva lähteä kotonta, kun naapurin ovi kaatui melkein päälle. Onneksi saatiin asunto muualta. Mahtavatkohan asua vielä siinä? Poliisitkin kävivät monta kertaa. Asunto oli jo vuokrattu toiselle, mutta ei hän siihen uskaltanut muuttaa, kun narkkariporukka ei lähtenyt mihinkään. Samassa talossa oli viereisessä rappukäytävässä myös huumeiden myyntipaikka. Talossa on omistusasuntoja sekä kaupungin vuokra-asuntoja. (Kaupunki ei ole Helsinki)

    • Nuori Kotka

      Minun naapurissa asuu USA-nisti se takoo näppäimistöä niin lujaa että kalke kuuluu seinän läpi ja joka yö jatkuu myöhään. Maailman menoa palstalla on sitten Bushia ja USA ylistäviä juttuja taas täynnään ja kaverilla on silmät sikkarassa kun se aamulla hoippuu Siwaan ostamaan lisää keppanaa ja amerikan herkkuva.

    • onkohan noin

      Voitko vähän selventää, mitä naapurissa asuva nistiporukka oikein on ja kuinka he sinua häiritsevät. Miksi sinun muka täytyy varoa sanomisia omassa kotonasi? Meinaatko, että jotkut huumeidenkäyttäjät ovat kiinnostuneita salakuuntelemaan sinun elämääsi - eikö sellaisilla nyt riitä tarpeeksi aktiviteettia omassa päässäkin?

      Minusta tuo nyt kuulostaa vähän sellaiselta huhulta, joita ainakin kerrostaloalueilla riittää vaikka kuinka. Jos kaikkia juttuja uskoisi, mitä ihmisten kuulee toisista vakuuttavaan ääneen kertovan, niin johan tämä olisi aivan mahdoton paikka asua. Noiden juttujen mukaan kun vähän joka toinen on joku hirveän kauhean kamala huumeidenkäyttäjä pilleristi nisti ja sitä ja tätä. Yleensä huhut kohdistuvat nuoriin ja sitten tietysti kaikkiin niihin, jotka jotenkin ulkonäöltään tai muilta ominaisuuksiltaan poikkeavat tavanomaisesta tuulipukuporukasta. Yleensä noita huhuja levittävät vieläpä ihmiset, joilla itsellään on vakavia alkoholiongelmia. Ehkäpä alkoholisti kokee itse jotenkin nousevansa sosiaalisella arvoasteikolla, jos joku toinen on vielä häntäkin alempana (eli huumeidenkäyttäjä).

      Jos siis naapurissa asuva "nistiporukka" ei metelöi, niin otapa sinäkin iisisti äläkä itse huutele heitä koskevia loukkauksia. Sillä niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, ja kyllähän kerrostalossa kovat äänet kuuluvat. Mutta eihän nyt omassa kotona tarvitse hiipimään ja kuiskailemaan ruveta peloissaan. Onko sinulla siis oikeasti jotain pelonaihetta, vai tekeekö mielikuvitus tepposia?

      • alkup.

        Tieto on faktaa eikä huhupuhetta! En viitsi enempiä selitellä mutta TODELLAKIN on aihetta pelätä!!!
        En ole mikään huurupää vaan ihan terve ihminen eikä nämä ole mitään piha-alueen huhupuheita.
        Tiedän porukan ja tiedän paljon heidän tekemisistään...mutta kuten sanoin en viitsi enempiä selitellä.
        Mitähän SINÄ mahdat tarkoittaa tuolla älä huutele heitä koskevia loukkauksia? Ei nämä ole mitään loukkauksia heitä kohtaan vaan ihan totisinta totta. Minua ei niin kauan haittaa kenenkään elämä tai mitä he sillä tekevät kun eivät käy minulle! Säälittääkin osittain kun nuoret ihmiset pilaa elämänsä tuolla tavalla...varsinkin kun entiset ystävät kulkee samoissa porukoissa=(
        Narkomaani on arvaamaton aineiden vaikutuksen alaisena ja saattaa saada päähänsä ihan mitä vaan. Silloin ei kukaan ole välttämättä turvassa. Olo on vain sietämätön ja epävarma kun naapurissa paljon lapsiperheitä.
        Mutta kuten sanoin jokainen elää elämänsä niinkuin tahtoo ja minä vain vaikenen niin kauaksi aikaa kun asuvat naapurissani.


      • pålle
        alkup. kirjoitti:

        Tieto on faktaa eikä huhupuhetta! En viitsi enempiä selitellä mutta TODELLAKIN on aihetta pelätä!!!
        En ole mikään huurupää vaan ihan terve ihminen eikä nämä ole mitään piha-alueen huhupuheita.
        Tiedän porukan ja tiedän paljon heidän tekemisistään...mutta kuten sanoin en viitsi enempiä selitellä.
        Mitähän SINÄ mahdat tarkoittaa tuolla älä huutele heitä koskevia loukkauksia? Ei nämä ole mitään loukkauksia heitä kohtaan vaan ihan totisinta totta. Minua ei niin kauan haittaa kenenkään elämä tai mitä he sillä tekevät kun eivät käy minulle! Säälittääkin osittain kun nuoret ihmiset pilaa elämänsä tuolla tavalla...varsinkin kun entiset ystävät kulkee samoissa porukoissa=(
        Narkomaani on arvaamaton aineiden vaikutuksen alaisena ja saattaa saada päähänsä ihan mitä vaan. Silloin ei kukaan ole välttämättä turvassa. Olo on vain sietämätön ja epävarma kun naapurissa paljon lapsiperheitä.
        Mutta kuten sanoin jokainen elää elämänsä niinkuin tahtoo ja minä vain vaikenen niin kauaksi aikaa kun asuvat naapurissani.

        ei narkomaaneja tarvitse pelätä varsinkin amfetamiinipsykoosissa olevat leppyvät nopeasti kun vaan tarjoat niille kahvia ja pullaa. mieluiten rusinapullaa.


      • mieluiten rusinapull
        pålle kirjoitti:

        ei narkomaaneja tarvitse pelätä varsinkin amfetamiinipsykoosissa olevat leppyvät nopeasti kun vaan tarjoat niille kahvia ja pullaa. mieluiten rusinapullaa.

        XD


      • shemeikka7
        pålle kirjoitti:

        ei narkomaaneja tarvitse pelätä varsinkin amfetamiinipsykoosissa olevat leppyvät nopeasti kun vaan tarjoat niille kahvia ja pullaa. mieluiten rusinapullaa.

        "ei narkomaaneja tarvitse pelätä varsinkin amfetamiinipsykoosissa olevat leppyvät nopeasti kun vaan tarjoat niille kahvia ja pullaa. mieluiten rusinapullaa. "

        Kaikkein arvaamattomimmin käyttäytyy ne jotka on vetäny piristeitä ( amfetamiini, alkoholi, kokaiini ) tai hallusinogeeneja ( lsd, ekstaasi, design-huumeet), turvallisimpia naapureita on sedatiivien eli rauhoittavien käyttäjät, lähinnä opiaatteja esim. heroiini, morfiini ja vastaavat. Ne on iisiä porukkaa kunhan aineet ei lopu tai niitä käytetä sekasin muiden aineiden kanssa.


    • hähääkuningasolen

      Haista vittu,pelle...

      • voi.lapsiparkaa

        Sinullakin sitten oli pienenä tutti väärässä päässä.


    • Anonyymi

      Voi kyl te oot niin ihania

    • Anonyymi

      Ootte mukavia😍😍😍😍

    • Anonyymi

      Varsinkin tää yks on aivan ihana

    • Anonyymi

      Pitäis käydä suihkussa ja hampaat pestä puen päälle käyn tuol syömässä joku päivä ajattelin taas ostaa tuolta liikkeestä taas helvetin hyvän näköisiä koruja ja jossakin vaiheessa uffilta talvi kengät mustat

    • Anonyymi

      Toivottavasti tulisi helvetin kylmä talvi ja paljon lunta maahan

    • Anonyymi

      Jotkut mimmit eilen ylimielisiä ja vittumaisen mulle tosi Kontulan metriksellä yritin olla samanlailla takas he kysyivät tekeekö se raha noin onnelliseksi olin vaan et joo se piristää ihan helvetisti kun pääsee ostelemaan kaiken näköstä

    • Anonyymi

      Mä ajattelin et mä meen ulos syömään ja joku päivä ostan hajuveden

    • Anonyymi

      Mä voin sanoa ja myös tarkoitan mä toivon teille kaikkea hyvää iloista päivää ootte ihania ihan oikeesti

    • Anonyymi

      Kuunnelkaa piruttain kappale JÄNNTIN kun NUMEROSI PYÖRITIN sen esittää Tanja anneli

    • Anonyymi

      Täällä Minna Junkkari moi joka on aivan ihana teille ette oo vasikoita ettäkä ikinä haukkuneet myös palvokaa Jumalan henkeä ja hyvyyttä tarviitteko siivous apua mä uskon korkeimpaan voimaan vaikka mun sukulainen nuo välillä lievästi joissakin ja samoin ihmiset mä olen luonteeltaan avulias siunausta

    • Anonyymi

      Siis oli tarkoitus sanoa sukulainen kiusaa lievästi samoin ihmiset mut korotetaan kestää

    • Anonyymi

      Hyvää yötä mä meen nyt nukkumaan😁😁😁😁😁

    • Anonyymi

      Ihmettelen kun ei ole varaa Birger kingiin

    • Anonyymi

      Hei hei kerhoa yleensä noissa yökerhoissa on pidetty Minna 38v

    • Anonyymi

      Ei vitsi kun nuo naurattaa kun jotkut silloin kauan sitten tuhosi sen gorilla taideteoksen mut vasta noi kelle mä nostin hirveetä raivarit kun ne haukku myös niin vähän aikaa sitten ne nauratti muo ihan helvetisti

    • Anonyymi

      moikka arvatkaa mitä meinasin ostaa SAUNAVIHTAN JA SUKSET ei ole näköjään toi YKSI pitänyt yhteyttä mun SUKULAISEEN kai se on yhteyksissä tohon sukulaisen FRENDIIN moikkulis moi päivän jatkoja TEILLE

    • Anonyymi

      Vittu maista kun ei ole omakotitaloa missään syrjäseuduilla niin ei pääse suoraan saunasta lumihankeen pyörähtää ja tällä alueella ei voi tehdä niin

    • Anonyymi

      miten tunnen itseni kuuluvan ton yhden PORUKOIDEN JOUKKOON vai luulenko vai voi olla

    • Anonyymi

      arvatkaa mitä sitten ku mulla on SUKSET NIIN MÄ KÄYN HIIHTÄMÄSSÄ JOKA PÄIVÄ mä en SYRJI KETÄÄN

    • Anonyymi

      Tuolla pihalla on 3helvetin isoa ja painavaa pukua syömässä mun laittamii kauralyhteitä

    • Anonyymi

      tykkäättekö RUISLEIVÄSTÄ ootteko koskaan käyneet ÄÄNEKOSKELLA

    • Anonyymi

      On mulla VOITKO TULLA PALOHEINÄN METSÄÄN SIELÄ ON YLLÄTYS olen siellä YKSIN KLO 23:00 TÄNÄÄN

    • Anonyymi

      HENGAILEN PALJON ULKONA JA KÄYN K-RAUDASSA

    • Anonyymi

      MÄ MEEN KESÄLLÄ SEURASAAREN UIMARANNALLE olen käynyt myös YRJÖNKADULLA

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe