"Havainnoista" viis,ainahan niitä tulee.Mutta onko mitään uutta tullut esim."kaukokirjoituksella" esiin sen jälkeen,kun saimme aikaa sitten tietää,että ihmiskunta tuhoutuu,ellei suunta muutu,että koskaan tuskin virallistetaan hallitusten suhteet "tähteläisiin",että heitä inkarnoituu silloin tällöin maapallollemme j.n.e..."Valon lähettiläitä",joiden todellisista motiiveista emme sitä paitsi tiedä mitään,tulee ja menee,mutta jutut eivät muutu.Mitä uutta uforintamalla?Mitä sille Tamperelaiselle rakennusmestarille,Veikko M-lle kuuluu?Tietääkö joku?Spiikkaako YAZKA tänä vuonna Hengen ja Tiedon messuilla?
Mitään uutta uforintamalta?
3
619
Vastaukset
- joka on ihan varma
on se että ulkoavaruuden olennot eivät haluakkaan näyttäytyä ihmiskunnalle. Ne pysyvät ulottumattomissa emmekä me voi asialle yhtään mitään.
Jos olennot haluaisivat ottaa yhteyttä maapallon asukkaisiin, se olisi jo tehty aikaa sitten.- ^Vortac^
No mutta niinhän onkin tehty jo ajat sitten. Ainahan meihin ollaan oltu yhteydessä. Me olemme aina eläneet rinnakkaiseloa muiden veljiemme kanssa. Mutta ei jokaiseen yksilöön ole voitu erikseen ottaa yhteyttä päivätajunnassa, eikä laajamittaista massayhteyttä enää pitkään aikaan, sillä sillä olisi vakavia seurauksia, jotka voisivat vaarantaa vapaan tahtomme. Mutta tulevaisuudessa tämä tulee kyllä muuttumaan, sillä olemme menneet niinsanotusti jo liian pitkälle.
- Vortac - AROSUSI-09
^Vortac^ kirjoitti:
No mutta niinhän onkin tehty jo ajat sitten. Ainahan meihin ollaan oltu yhteydessä. Me olemme aina eläneet rinnakkaiseloa muiden veljiemme kanssa. Mutta ei jokaiseen yksilöön ole voitu erikseen ottaa yhteyttä päivätajunnassa, eikä laajamittaista massayhteyttä enää pitkään aikaan, sillä sillä olisi vakavia seurauksia, jotka voisivat vaarantaa vapaan tahtomme. Mutta tulevaisuudessa tämä tulee kyllä muuttumaan, sillä olemme menneet niinsanotusti jo liian pitkälle.
- Vortacpahantahtoisempien "maahanmuuttajien" etuja...jotka iät ja ajat ovat kähmineet planeetallamme valtaa itselleen ja käyttäneet sitä hyväkseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683