pikkupiskin kennel

mimmi03

Onko kukaan käynyt tai hankkinut koiranpentua
Pikkupiskin kennelistä pohjoissuomesta. Olisi
kiva kuulla minkälaisissa oloissa siellä pidetään
koiria. Tuntuu olevan paljon ja monenrotuisia
koiria

9

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kotona pomeranian Pikkupiskin Inka alias Pörri =) Itse asiassa koira on setämme alunperin, hän hankki sen viisi vuotta sitten, mutta tänä kesänä antoi koiran pikkusiskolleni. Töiden takia joutui "luopumaan", vaikka samassa perheessähän koira vielä tavallaan on. Tuosta kennelistä en kyllä osaa kertoa koska ei itselläni ole tietoa, enkä nyt tiedä muistanko tuon Pörrin virallista nimeäkään oikein, kun nykyään asun poissa kotoa ja harvemmin tuota koiraakaan näen. Mutta samaisesta kennelistä kuitenkin ja varsin terhakka tapaus =)

    • kannattaa roduista mitä sitten haluaakin aina ja vain mennä rotujärjestön sivuille ja sieltä katsella jäsen kasvattajat, ja pentuvälittäjä.

      • kenneli ei ole missään rodussaan oman rotujärjestönsä jäsenkasvattaja ja se kertonee jo paljon.


    • kosti

      Kaikin keinoin välttelen ko. kenneliä. Ei ole koirien pito eikä jalostus minun makuuni.

    • mutta ota selvää

      Heips,
      pari tuttua on aikanaan hankkineet sieltä koiran. Molemmat ottivat pennun säälistä, he eivät missään nimessä pitäneet tarhan oloista mutta halusivat "pelastaa" edes yhden koiran niistä oloista. Kennelin koirien määrä ja olosuhteet kauhistutti heitä, en sitten tiedä minkä verran siellä koiria on mutta monenmoista rotua löytyy.

      Suosittelisin sinua ottamaan selvää eri kasvattajista/kenneleistä. Itse päädyin ottamaan koirani pienestä kennelistä, jossa kasvatetaan vain yhtä rotua. Kasvattajallani on todellakin aina aikaa jos tarvitsen neuvoa koirankasvatukseen liittyvissä asioissa.

      • kultsu

        Eivät ne pari tuttuasi ilmeisesti tulleet ajatelleeksi, että tällä "säälistä" hankkimallaan pennulla he tukevat kyseisen kasvattajan toiminnan jatkuvuutta!

        Aivan samaa tehtailutoiminnan tukemista on virolaisten koirien rahtaaminen tänne Suomeen. Totta ihmeessä siellä riittää rescue-koiria, kun sinisilmäiset suomalaiset rahtaavat niitä kilvan tänne pelastettavaksi...


      • edelleenkään en suosittele
        kultsu kirjoitti:

        Eivät ne pari tuttuasi ilmeisesti tulleet ajatelleeksi, että tällä "säälistä" hankkimallaan pennulla he tukevat kyseisen kasvattajan toiminnan jatkuvuutta!

        Aivan samaa tehtailutoiminnan tukemista on virolaisten koirien rahtaaminen tänne Suomeen. Totta ihmeessä siellä riittää rescue-koiria, kun sinisilmäiset suomalaiset rahtaavat niitä kilvan tänne pelastettavaksi...

        Naulan kantaan, tuttavani eivät todellakaan ajatelleet että tukevat tekosillaan kasvattajan bisnestä.

        Missään nimessä koiraa ei tulisi hankkia säälistä, ylipäätään mitään lemmikkiä.


    • r.iikka

      eräs nainen kertoi soittaneensa kyseiseen kenneliin ja kysellyt koiraa nykyisen kaveriksi. kun kennelin omistaja kuuli koiran rodun (jackrussel mäyris-sekoitus) sanoi ettei myy koska ''se tappaa uuden pennun'' että semmoista. ennen rodun kuulemista oli kuulemma hyvin ystävälliseltä vaikuttanut..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe