mitähän mahtaa kuulua Lahden kahesakytluvun "pahikset"

81=17v

missähän vaikuttaa nämäkin jepet.esim. kalju time,pappa,lomeruksen sepe ja ami,rusina,inkkari tomppa,jp,koina,jori,teve,möttö ja pasi,ketä niitä nyt olikaan?kertokaa kokemuksia,tuliko turpaan torialtaan reunalla tai kirkkopuistossa.

69

15552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erektio

      kahden metrin syvyydes

      • I be back bastard!

        ..nykyään Tampereella, olen sen pari kertaa siellä nähnyt-valitettavasi .
        Se paskiainen sai aikoinaan mulle pitkäkestoisen psykoterapia jakson ja ikuisen trauman keittiöveitsineen....en unohda-en koskaan!!!!!!!!!!


      • rampen

        mun mielest time on täysis voimis hyvä tyyppi


      • Sama juttu
        I be back bastard! kirjoitti:

        ..nykyään Tampereella, olen sen pari kertaa siellä nähnyt-valitettavasi .
        Se paskiainen sai aikoinaan mulle pitkäkestoisen psykoterapia jakson ja ikuisen trauman keittiöveitsineen....en unohda-en koskaan!!!!!!!!!!

        Tomppahan sekosi huumeisiin aivan täysin, puukotti suunnilleen kaikkia jotka näki, samoin kuin pikkuveljensä. Ainoa järkevä noista veljeksistä oli se vanhin, nimee en nyt muista.

        Viimeks kun kuulin Tompasta niin oli puukottanut yhtä mun kaveria ja pidätetty.

        Onkos tuo hullu järjissään vai hoidossa siellä Treella?


      • ultsi
        rampen kirjoitti:

        mun mielest time on täysis voimis hyvä tyyppi

        Olen tuntenut Timen 70-luvun alussa, oli ainakin silloin kiva tyyppi. Jos elää ja voi hyvin, kertokaa terveisiä 70-luvun alusta Ullalta


      • I be back bastard
        Sama juttu kirjoitti:

        Tomppahan sekosi huumeisiin aivan täysin, puukotti suunnilleen kaikkia jotka näki, samoin kuin pikkuveljensä. Ainoa järkevä noista veljeksistä oli se vanhin, nimee en nyt muista.

        Viimeks kun kuulin Tompasta niin oli puukottanut yhtä mun kaveria ja pidätetty.

        Onkos tuo hullu järjissään vai hoidossa siellä Treella?

        Kait se jossai avohoidossa on? tai ainakin syytä olisi olla...
        Olisiko Lahden nurkat käyny ahtaaksi kun sieltä pois on muuttanu?Niinhän tekee nurkkaan ahdistettu rottakin että käy päälle tai pakenee!


      • etenee
        I be back bastard kirjoitti:

        Kait se jossai avohoidossa on? tai ainakin syytä olisi olla...
        Olisiko Lahden nurkat käyny ahtaaksi kun sieltä pois on muuttanu?Niinhän tekee nurkkaan ahdistettu rottakin että käy päälle tai pakenee!

        On se aina välillä lahdessakin pyörinyt. Ellen väärin muista niin sillä on jo penskakin.


      • herätkää
        etenee kirjoitti:

        On se aina välillä lahdessakin pyörinyt. Ellen väärin muista niin sillä on jo penskakin.

        veljeksiä ei ole kuin tomppa ja pikkuveli jamppa, eikä ole ikinä pikkuveljeään puukottanut.
        ja tomppa on rauhoittunut jo vuosia sitten. poika hänellä on, mutta jo aikuinen.


      • herää itse todellisuuteen
        herätkää kirjoitti:

        veljeksiä ei ole kuin tomppa ja pikkuveli jamppa, eikä ole ikinä pikkuveljeään puukottanut.
        ja tomppa on rauhoittunut jo vuosia sitten. poika hänellä on, mutta jo aikuinen.

        Veljeksiä on kolme; Jukkis, Tomppa ja Jani. Ainoa järkevä on Jukkis, Tomppa ja Jani ovat huumeiden käytön ansiosta seonneet, ja nykyisin missälie hoitolassa jos ovat edes elossa...

        En kaipaa poikia yhtään.


      • I be back bastard
        herää itse todellisuuteen kirjoitti:

        Veljeksiä on kolme; Jukkis, Tomppa ja Jani. Ainoa järkevä on Jukkis, Tomppa ja Jani ovat huumeiden käytön ansiosta seonneet, ja nykyisin missälie hoitolassa jos ovat edes elossa...

        En kaipaa poikia yhtään.

        En laittais yhtään pahaksi vaikka työntäisivät jo koiranputkee maanpovesta...
        En usko että se paska tomppa voi enää ihmiseksi muuttua-Tampereella on lusperi männä kesänä nähty!


      • herätkää
        herää itse todellisuuteen kirjoitti:

        Veljeksiä on kolme; Jukkis, Tomppa ja Jani. Ainoa järkevä on Jukkis, Tomppa ja Jani ovat huumeiden käytön ansiosta seonneet, ja nykyisin missälie hoitolassa jos ovat edes elossa...

        En kaipaa poikia yhtään.

        sä sekotat inkkari-tompan nyt johonkin toiseen tomppaan. sori vaan.


      • I be back bastard
        herätkää kirjoitti:

        sä sekotat inkkari-tompan nyt johonkin toiseen tomppaan. sori vaan.

        Kyll se oli se ainut ja alkuperäinen INKKARI TOMPPA-JANIN isoveikka jonka Tampereella tapasin hörhöilemässä..vaihdettiin vielä muutama sana "hampaita kiristellen"???????Enpä taatusi erehtynyt henkilöstä -siitä Kekkosen ja Putkosen kaverista...


      • samalta luokalta
        herää itse todellisuuteen kirjoitti:

        Veljeksiä on kolme; Jukkis, Tomppa ja Jani. Ainoa järkevä on Jukkis, Tomppa ja Jani ovat huumeiden käytön ansiosta seonneet, ja nykyisin missälie hoitolassa jos ovat edes elossa...

        En kaipaa poikia yhtään.

        Oliks nää sukunimeltään S.?


      • v-p65
        herää itse todellisuuteen kirjoitti:

        Veljeksiä on kolme; Jukkis, Tomppa ja Jani. Ainoa järkevä on Jukkis, Tomppa ja Jani ovat huumeiden käytön ansiosta seonneet, ja nykyisin missälie hoitolassa jos ovat edes elossa...

        En kaipaa poikia yhtään.

        Näin on 3 heitä oli asuin samassa talossa ruolassa


    • Molo

      Oliks toi JORI semmonen vanhempi"herrasmies"?

    • dodgemania

      eiks teve ole solan pomo,mut oliks se pahis?

    • dodgemania

      eiks se ammuttu mukkulassa.ehkä?

      • Liipolan Late

        Kyllä olen myös kuullut tarinaa että AMI se paksu poika olisi ammuttu Mukkulassa aikoja sitten??Ja jos Teve H. ta tarkoitat niin sehän tuuppasi -80 luvulla turpaan kaikkia , torilla tai KOP aulassa, etteikö muka ollut "pahis".
        Liipolassa oli häijyjä tyyppejä Ååkke ja se sen puolimustalais kaveri-nimee en ny muista,me pikku killit pelättiin niitä silloin niin saamaristi!
        Jos tänä päivänä vastaan tulisi nii kukahan pelkäis ja ketä?On tullu 20vuotta treenattuu ja ollaan kävästy "sotstantereellakin".


      • mie vaan

        joo mustalaisa ami ammuttiin mukkulassa aikoinaan. ja ampuja oli mun käsityksen mukaan sama kuin starlightis viime syksynä riehunut kaveri, tämä 38 v


      • liipolasta lähtöisin
        Liipolan Late kirjoitti:

        Kyllä olen myös kuullut tarinaa että AMI se paksu poika olisi ammuttu Mukkulassa aikoja sitten??Ja jos Teve H. ta tarkoitat niin sehän tuuppasi -80 luvulla turpaan kaikkia , torilla tai KOP aulassa, etteikö muka ollut "pahis".
        Liipolassa oli häijyjä tyyppejä Ååkke ja se sen puolimustalais kaveri-nimee en ny muista,me pikku killit pelättiin niitä silloin niin saamaristi!
        Jos tänä päivänä vastaan tulisi nii kukahan pelkäis ja ketä?On tullu 20vuotta treenattuu ja ollaan kävästy "sotstantereellakin".

        Åke kuoli muutama vuosi sitten pudottuaan parvekkeelta, siinä linja-autoaseman takana. Tais olla sama talo, jonka partsilta Pylkkäsen Harri putos muutama viikkoa aiemmin heittäen henkensä.
        Hemu=Hemppa (puolimustalainen) elää ja voi paksusti, tosin ei kai se koskaan ole töitä elääkseen tehnyt:))


      • Mies menneisyydestä
        liipolasta lähtöisin kirjoitti:

        Åke kuoli muutama vuosi sitten pudottuaan parvekkeelta, siinä linja-autoaseman takana. Tais olla sama talo, jonka partsilta Pylkkäsen Harri putos muutama viikkoa aiemmin heittäen henkensä.
        Hemu=Hemppa (puolimustalainen) elää ja voi paksusti, tosin ei kai se koskaan ole töitä elääkseen tehnyt:))

        Oliks toi se tapaus kun parvekkeen kaiteella oli vedetty humalapäissään leukoja ja ote kirposi?
        Luulen lukeneeni jostain sellaista -olisko parivuotta sitte?vai muistanko ajankohdan väärin?
        Muistan ku virkakunnan edustajat oli topannu Åken Kärpäsenmäellä tokaissen että "toivottavasti tapat ittes tolla tuhatkuussatasella bemarillas-mutta toivottavasti se tapahtuu jossain muualla kuin meidän piirikunnan alueella"
        Åkella tuppas oleen toi kaasujalka aika kiivas- äijällä oli -80 luvulla semmonen valkonen 323 pikku Bemu.Se oli aika hulivili toi Åke .
        Se sen kaveri muuten oli Jaska-mutta niin tais toi Hemppakin olla?Ton kolmikon näki aika usein Lahden yöelämässä.


      • Anonyymi
        Liipolan Late kirjoitti:

        Kyllä olen myös kuullut tarinaa että AMI se paksu poika olisi ammuttu Mukkulassa aikoja sitten??Ja jos Teve H. ta tarkoitat niin sehän tuuppasi -80 luvulla turpaan kaikkia , torilla tai KOP aulassa, etteikö muka ollut "pahis".
        Liipolassa oli häijyjä tyyppejä Ååkke ja se sen puolimustalais kaveri-nimee en ny muista,me pikku killit pelättiin niitä silloin niin saamaristi!
        Jos tänä päivänä vastaan tulisi nii kukahan pelkäis ja ketä?On tullu 20vuotta treenattuu ja ollaan kävästy "sotstantereellakin".

        kakkoseks tevelle jäisit vitun lumppu


    • mie vaan

      tarkoitatko mustalais pappaa.. no se jatkaa edelleen valitsemallaan tiellä eli narkotiikan parissa veljensä yms. kanssa

      • karju

        mä muistan kun pappa ja muut mannet ajeli sellaisella siistillä mustalla hirvi volkalla


    • Jaana

      Missähän lienee se yksi komea poika Rokkibaarista, Ramo muistaakseni oli lempinimi. Tietääkö kukaan, vois olla kiva ottaa yhteyttä...

      • pata soi

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!


      • muakinnaurattaa
        pata soi kirjoitti:

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!

        toi oli hieno ilmaisu"ja liipasin rokkareita pataan" tottahan se on vieläkin että ei se kova ääni mutta se nopee mono.
        eihän sitä tarvi mainetta pelätä.


      • Gb BIG
        pata soi kirjoitti:

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!

        Pupu Li...eiku Mulqvist nyt oli/on paskahousu ja kaiken lisäksi mieleltään erittäin sairas mutta täys pelle. Teven kyllä tiedän mut ei ole ollu mitään hankaluuksia. Onneksi olkoon hyvän työn teit kuitenkin! Tarjoisin Bisset heti jos voisin.


      • Pata soi
        Gb BIG kirjoitti:

        Pupu Li...eiku Mulqvist nyt oli/on paskahousu ja kaiken lisäksi mieleltään erittäin sairas mutta täys pelle. Teven kyllä tiedän mut ei ole ollu mitään hankaluuksia. Onneksi olkoon hyvän työn teit kuitenkin! Tarjoisin Bisset heti jos voisin.

        Bisset kyl maistu kyllä liiankin hanakasti viellä tossa 5-6vuotta sitten viimeks! Mut oli pakko lopettaa kun huomasin että olen vissiin allerkinen kyseisille tuotteille kun oireet olivat: Putken jälkee aina nyrkit kipeet ja kauheita hammaslääkärin arviointi laskuja taskut täys ja ain kun aloitteli uutta viikonlopun tai viikon putkee ja meni paariin niin huomasi että onpas kierosilmästä sakkii tai sitten ne vaa katso mua kieroon kun kait viimeks oli taas muistinsa menettäneenä pelleilly rokkareiden tai muiden kiiltokuvien kanssa! Mutta pärjäilkää te fiksummat siellä!!! Viina on viisasten juoma,ei tälläisten ku esim.Allergikkojen Nim.Merk.:RAUHA MAASSA(ja viholliset kans)!!!!!


      • on kaikki.
        Gb BIG kirjoitti:

        Pupu Li...eiku Mulqvist nyt oli/on paskahousu ja kaiken lisäksi mieleltään erittäin sairas mutta täys pelle. Teven kyllä tiedän mut ei ole ollu mitään hankaluuksia. Onneksi olkoon hyvän työn teit kuitenkin! Tarjoisin Bisset heti jos voisin.

        Tajuutko vitun urpo.
        Pellehän säkin oot.
        Ei vaan oo niin isoo sirkusta
        et mahtusitte kaikki kerralla areenalle.


      • GGB
        on kaikki. kirjoitti:

        Tajuutko vitun urpo.
        Pellehän säkin oot.
        Ei vaan oo niin isoo sirkusta
        et mahtusitte kaikki kerralla areenalle.

        Sähän tosi URPO olet, HAH! Vedä ittes WC:stä alas ja tee palvelus kanssaihmisille. Saatanan apina!


      • Kauhiit uhoojii tääl..!!!
        on kaikki. kirjoitti:

        Tajuutko vitun urpo.
        Pellehän säkin oot.
        Ei vaan oo niin isoo sirkusta
        et mahtusitte kaikki kerralla areenalle.

        Ootteko kysyny isiltä tai äipältä luvan olla koneella!!! No nyt kaikki pyyhkimään kaikit pois pöksyist ja valot pois ja maate!! Tai tulee paha nasse setä käymään kylässä kunhan ekaks kaivan ton teiän äiskän/siskän IP osoitteen ja hoitelen äiskän ekana ja sit kerron isillenne!!! Terv:Tauno-Setä ja Reiska-Täti


      • "Isin tyttö"
        pata soi kirjoitti:

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!

        Tarkoitatko Pupulla Puttea/Putskua/Jänöä?
        Jos tarkoitat ni se kyllä elää nykyää rauhallista kotielämää, käyhän se pari kertaa vuodessa baareissa mutta siihen se sitte jääki..


      • BBG
        "Isin tyttö" kirjoitti:

        Tarkoitatko Pupulla Puttea/Putskua/Jänöä?
        Jos tarkoitat ni se kyllä elää nykyää rauhallista kotielämää, käyhän se pari kertaa vuodessa baareissa mutta siihen se sitte jääki..

        Tällä pupulla ei ole elämää. Se on sairas paska.


      • dfgjdtj
        pata soi kirjoitti:

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!

        Näin Pupun S-Marketissa kiveriössä, pää sekaisin kuten olettaa saattaa. Tuli heti paska olo kun näin sen luuseri paskapään. Hyi hitto! Ampua pitäs paska!


      • koppikaappi
        pata soi kirjoitti:

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!

        no just joo,tuskinpa sillä tevellä niitä kavereita siellä autossa oli jos kerran oma autosa oli,mut eipä siinä mitään jos mielikuvitus lentää ja siit tulee kovan tyypin olotila täällä netissä niin siitä vaan tarinaa lisää tänne palstoille siitä mitä uneksiessaan olis voinu tehdä kyseisille kavereille.


      • Anonyymi
        pata soi kirjoitti:

        Mustalais-Pappaa näkyy kesäsin aina vielaukselta joskus! Pupu asuu kiveriössä päin ja hörhöilee edelleenki silloin tällöin keskustan baareis! Teve on solan ukkoi hautaan asti ja pörrää RG:poikien kaa välillä Tenis ja Mirris! Kalju-Time saapastelee vähän välii Kiveriön tuoppi-baarin kulmilla! Ja Time,Teve ja Pupu näistä hemmoista pelotti joskus kanssa mua ennekuin menetin hermot ja ajatteli että paskat peloista kokeiltavahan se joskus on ja lipasin rokkareita pataan! Tulokset oli ne et Pupu putos kerralla, Timen kaa joutu hetken vääntää ennenku taputteli maahan ja pyys anteeks,Teve totteli heti ekasta avokkaasta ja juos silloiseen Bemariinsa hakee kavereita keitä ei ikinä näkyny!! Et tollasii noi teidän kovat kundit sit oli! P.S: Ite oon vieläkin järjissä(suht koht) enkä juo enkä ota TÖTSYI tai muita ja silti naurattaa koko 80-luku ja 90-alku!!!

        sä oot kyllä ton kirjottanu pilvessä


      • Anonyymi
        koppikaappi kirjoitti:

        no just joo,tuskinpa sillä tevellä niitä kavereita siellä autossa oli jos kerran oma autosa oli,mut eipä siinä mitään jos mielikuvitus lentää ja siit tulee kovan tyypin olotila täällä netissä niin siitä vaan tarinaa lisää tänne palstoille siitä mitä uneksiessaan olis voinu tehdä kyseisille kavereille.

        vittu sä oot asiallinen kaveri kerranki joku tietää isosta maailmasta


    • kalle k..

      jorin näin mukkulassa paikallisessa baarissa,näky siellä olevan noita muitakin jeppejä

    • varma tieto

      Vankimielisairaalassa.

      • Homo

        Viime viikolla koinan kanssa kaljoilla stadissa, vitut oo mitään kuollut,

        tUU KADULLA VASTAAN NIIN PIEKSEN SINUT POIKA


      • noh noh
        Homo kirjoitti:

        Viime viikolla koinan kanssa kaljoilla stadissa, vitut oo mitään kuollut,

        tUU KADULLA VASTAAN NIIN PIEKSEN SINUT POIKA

        Kylläpä se Koina taitaa juoda kaljaa siellä pilven reunalla. Mitäs mömmöjä vetelit kun kuolleiden kanssa kaljoilla käyt?


    • orimattilasta

      tuli turpiin komeasti parilta mannelta altaan reunalla pakenivat paikalta mustalla volgalla

    • Turha toivomus?

      Toivottavati nää PASKAT ovat kuolleeet! Ei ole ikävä yhtään noista luusereista! Saunan taakse ja...

    • alvari2

      Ami kuoli mukkulassa aikoinaan ja Rusina Liipolassa kanssa kuollu.Noita muita nähnyt silloin tällöin.Teve löytyy yleensä pieni talo preerialta.Olis paljonkin kerrottavaa,muttei täällä viitti.

    • tikruliini1962

      Papan nähny joskua vuosia sitten viimeks. Teven nyt näkee jatkuvasti ajelemassa. Istuin sen Buickin kyydissäkin tos muutama viikko sitten. Olivat olleet rellestämässä ja Teve veti kämpillä hirsiä. Kuuli kyllä jälkeenpäin mun kyytsäilystä, ja hengissä olen vieläkin. Kiva auto, mut huonossa kuosissa, Huomaa, etten kaupungilla pyöri, ku en ketään näe. Timenkin joskus vuonna nakki nähny viimeks. Eli en tiedä kuka missäkin on ja keitä on tosta porukasta enää hengissäkään. Niistä KOPin aulan vuosista on niin pirun kauan.

    • ex-lkvri

      onkx inkkari-tomppa vielä kehissä?

    • tuliko selväksi

      Mitä vittua te täällä levittelette kuolleiden/elossa olevien asioita! Kohta tulee haastetta käräjille, se loppu nyt tämä keskustelu tähän.

      • apinoille banaania

        kyllä k.u.s.i.p.ä.i.s.t.ä saa jutella. Näkeehän sen että traumoja ovat monelle tuottaneet.


      • Fordtaunus

        Muistaako kukaan 80- luvun puu Paavolan koviksia? Onko se Rambo vielä elossa? Tuikat? Maku? Tarzan? Itsekin pyörin siellä kulmilla niihin aikoihin..


    • toinenkovis

      Muistako kukaa sellast ku Ribbeä tai Rippeä. Pieni kokonen kaveri kävellä harhaili hirvees jurris pitkin kaupunkia. Kuitenkin osas kuulemma tapella...

    • Melki-arvaan
      • ihmisdildo

        Eikai näistä nykyluusereista o ku pieksee muijaansa


    • linkku.huu

      Jonnet huutelee, että hiviin kuollu. Tykkäs nussia pebaan toisiaan. Loisto homma olla kunnon peräreikä rakastelija.linkvist.huuke

      • hiviiiiiin

        Kuka, pupuko?


    • skädät

      voivittu mitä pienpäisii idiootteja tääl o,ootte joskus kuullu jonku kovikse nimen mainittavan tai lapsuudesta muistatte sit tääl esitätte et tuntisitte vitun luuserit

      • linkku.huun

        Kuka sillä leuhkii, jos on kuullut jonkun homonaaman nimen? Sinä pienipäinen voisit mennä takaisin äitin tissille. Noin pienellä kullilla ei kannata huudella. Saat selkääs homonaama.


      • skädät

        Taidat olla niitä piilorunkkareita jotka yöt nöösää koneella ja on tuntevinaa kaikkikeistä isot pojat on kertonu


      • v.tun.horo
        skädät kirjoitti:

        Taidat olla niitä piilorunkkareita jotka yöt nöösää koneella ja on tuntevinaa kaikkikeistä isot pojat on kertonu

        Runkkaatko sinä julkisesti?


    • vrd

      Terveisiin Satu ärrälle, jolla Mikko niminen poika. Ois kiva tietää mitö kuuluu.

    • lahenkingi

      Eiköhän noi edellämainitut henkilöt oo aikamoisia ihmisraunioita kaikki..tunnen/tunsin myös suurimman osan

    • Siis oliko se mustalais Ami kuka ammuttiin Liipolassa sama Borgin Ami joka asui Ahtialassa jääkentän reunalla 70-80-lukujen vaihteessa?

      • Siis Mukkulassa ammuttiin..ei Liipolassa.


      • pudee

        blomerus ammuttiin mukkulassa


      • Joo just tätä Mukkulassa ammuttua Blomerusta tarkoitan. Asuiko tämä Blomeruksen Ami 70-80-luvulla Ahtialassa? Asuin itse lapsuuteni 70-80-luvun Ahtialassa ja tunsin siellä Amiksi kutsutun mustalaisen. Jossain vaiheessa tätä mustalais-Amia kyllä sai pelätä. Välillä oltiin kyllä taas väleissäkin.
        Oli minua jonkun verran vanhempi ja ikä kyllä suunnilleen täsmäisi tähän Blomerukseen. Oli sellainen aika paksu poika myös. Minulla on aina ollut käsitys että tämän Amin sukunimi oli Borg mutta olen saattanut erehtyäkin tai muistaa väärin. Muistaako joku tätä Ahtialan mustalais-Amia vai voiko kyseessä olla just tämä Blomerus?


    • eläkeläisiä

      Onks noi jotain sen ajan kolmekymppisiä?

    • justme790

      Toi Ahtialassa asunut Ami on Borg, Blomeruksen Ami ammuttiin Reppurinkadulla.

      • Ok kiitos tästä. Niin ajattelinkin mutta halusin vaan varmistua. Mitähän Borgin Amille nykyään kuuluu? Muidenkin sen ajan Ahtialaisten kuulumisia olisi kiva kuulla.


    • Anonyymi

      Luuserit täällä fantasioi ajoista jolloin itse oli äitinsä helmoissa kun pelotti.
      Ne on kaikki kuollu, joten nyt voit sinäkin uskaltaa vaikka ulos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe