olla seksikäs?
Nyt rehellistä vastausta suomalaiselta mieheltä.
Voiko silmälasipäinen nainen
59
6275
Vastaukset
- voi..
kyllä voi ja jopa antaa lisää seksikkyytä oikeanlaiset silmälasit...
- Anonyymi
Kyllä näin on että voi hyvinkin lisätä seksikkyyttä, mutta pelkät silmälasit ei sitä tee.
- jaska
No aivan ehottomasti voi olla! Miksei muka vois olla??
Vaikka nämä on taas näitä makukysymyksiä joihin ei absoluuttista vastausta ole olemassakaan.- Voi.
Olen pahoillani,mutta ei voi.
- Calle
vähentää seksikyyttä. Lasit ovat tiellä suudellessa ja sängyssä.
Aurinkolasit sitä vastoin voivat lisätä seksikkyyttä. Niihen liittyy tietty salaperäisyys,jos eivät paljasta silmiä läpi kokonaan.Tai vastaavsti peitä kokonaan.- naurahti hän
Kuka pitää sängyssä silmälaseja??? Päivän piristys oli tässä. Kiitos, Calle :D
- harmoonikko
Silmälasit naisella ovat tasapainottava tekijä seksikkään silmälasipäisen miehen ulkonäölle!
- ei lasipää
tekevät hänestä ainakin viisaamman näköisen.
Seksikkyttä tuskin lisää....
- lasit rocks
Kun naisella on pitkät ja hyvin hoidetut hiukset kehystämässä kasvoja, 'suorakaiteen' muotoiset silmälasit ohuilla sangoilla ovat todella kuuma lisä pakettiin! Monelle naiselle tällaiset sopivat todella hyvin, saattavatpa näyttää jopa vieläkin kauniimmilta kuin ilman laseja. Kun on lasit saatu päähän niin sitten suu hieman avoinna katse jonnekin yläviistoon niin mun katse kääntyy!
- Ellinoora
tai lyhyet hiukset?
Silloinko peli on menetetty? - lasit rocks
Ellinoora kirjoitti:
tai lyhyet hiukset?
Silloinko peli on menetetty?Ei ole peliä välttämättä menetetty, riippuu paljon lasien takana olevasta naisesta. Itse kiinnitän huomioni useammin pitkä- kuin lyhythiuksisiin naisiin, mutta mikseivät nätit lasit lyhyidenkin kanssa toimisi. Kasvoihin ja olemukseen sopivat lasit eivät kenestäkään tee kaunista taikka rumaa, vaan voivat korostaa kantajansa ominaisuuksia. Lasit naisella eivät ole minulle mikään turn-off, kunhan eivät muistuta cokispullon pohjia eikä niitä ole ostettu euroihmeestä. Kuten jo sanoin, nätit lasit sopivat nätille tytölle todella hyvin ja saavat pääni kääntymään.
- Nainen minäkin
seksikkyys ei ole kiinni laseista vaan koko ihmisestä niiden lasien takana.
Eihän se ole on/off -jos on lasit.
Samaa voisi kysyä onko seksikästä pukeutua punaiseen tai mustaan jne.
Ei se ole jostain yksittäisestä asiasta kiinni.
Paitsi ehkä joskus katseesta....... - +/-
... lasit korostavat ulkonäköä niin naisilla kuin miehilläkin. Kannattaa valita huolella itselleen sopivat.
- follow me
Ulkonäkö ei seksikkyyttä rajoita. Kauneus on katsojan silmissä. Jos tunnetaso on samoilla aalloilla, ei silmälaseja varmaan huomaa ja itsekin käytän laseja, mutta tietty - ei aina.
- @-@
Siihen asti kun sain itse rillit.
Siitä lähtien ne on näyttäny tosi sex.yilt.- thinker
ja ikää oli...?
- @-@
thinker kirjoitti:
ja ikää oli...?
Mä olin puolisokea kunnes sain rillit,nin nään näillä rilleillä nyt hyvin naisetkin .Naiset on kauneempia rilleillä nähtynä.
- vieläkin
thinker kirjoitti:
ja ikää oli...?
Mulle rillipäät on ilmaa vieläkin, sorry. Ja ikää on jo ihan reilusti aikaisuuden puolelle.
- Anonyymi
vieläkin kirjoitti:
Mulle rillipäät on ilmaa vieläkin, sorry. Ja ikää on jo ihan reilusti aikaisuuden puolelle.
NYTTURVATTUKKOONTAIMÄÄTUUNKOHTA!!!!!!
- Anonyymi
Sopivat silmälasit kauniilla naisella on todellakin seksikkäintä mitä tiedän. Nam
- Anonyymi
Voi,https://youtu.be/4l4czZ-jb7Q?list=PLJ2n0fQGcdpuYBPeEGJI44HWy5qEEwxQv
tottakai - Anonyymi
Sen voit itse kokeilla, otat kakkulan toisesta reunasta kiinni ja sanot sille miehelle, "molekyylejä".
- Anonyymi
Tarkoitatko moulughyylejä, ompas vaikea sana, mouleghyylejä, ei ihan vieläkään onnistunut. Mole'gyyläjä. Ei tunnu kieli taipuvan tähän sanaan. Vaikeita kirjaimia vierekkäin ja pitkä sana. Luovutan 🧐
- Anonyymi
Tottakai voi. Oli taas kysymys. Omalla kaipauksen kohteella "naisella" on silmälasit
- Anonyymi
Voi olla!!! Terv. Pikkulespo.
- Anonyymi
Ai voiko??? VOI ja on <3
- Anonyymi
Jos kiinnostus on laseista tai varpaan kynnen asennosta kiinni, ei se toinen ole kyllä oikea. Jos on oikea, toisen näkee puutteista huolimatta kauniina ja seksikkäänä.
Sanoisin, joka tätä kysyy, ei ole koskaan syvästi rakastunut. - Anonyymi
Voi tottakai. Se riippuu täysin ulkonäöstä ja olemuksesta. Huonosti sopivat lasit voi heikentä seksikkyyttä ja hyvin sopivat vahvistaa sitä. Ne lasit voi ottaa pois suudellessa, jos häiritsee. Sekin on oma touhuun valmistava rituaalinsa. Vähän kuin se paidan nappien hitaasti avaaminen. 😊
M41- Anonyymi
Niin ei niitä laseja suudellessa tarvitse eikä sängyssä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei niitä laseja suudellessa tarvitse eikä sängyssä..
Joskus ne jopa jää silmille kun tilanne lämpenee nopeasti
- Anonyymi
Voi olla, yksi tuntemani nainen jolla on silmälasit, on yksi seksikkäimmistä naisista joita tunnen. Joten älä huolehdi tommosesta.
- Anonyymi
Kyllä. Tottakai ja on.. suorastaan käveleviä sexmachineita mitä kattoo mielellään, suorastaan vesikielellään.. ei muuta kun rillipäät , nokka kohti uusia seikkailuja. T/m/€k
- Anonyymi
Voi, eilen tuli sl-päinen nainen vastaan CM:n aulassa.Oli nätti. t:J.
- Anonyymi
Njaa, samapa kai tuo on onko lasit vai ei. Eivät ainakaan vaikuta luonteeseen!
- Anonyymi
Tottakai voi olla! :)
- Anonyymi
Ainakin eräs ihana Uxxx-Mxxxx on ;)
- Anonyymi
Juurikin tässä pohdiskelen pistäisinkö rahaa näönkorjausleikkaukseen. Ei kylläkään täysin ulkonäöllisistä syistä, vaan olisin mielelläni ilman laseja. Kai se konsultaatiossa ainakin pitää käydä. Katotaan sitten mihin päädyn.
- Anonyymi
Sanotaan näin että silmälasit muuttavat naisen ulkonäköä tylsähkön näköiseksi. Omasta mielestä silmälasit pilaavat kauneuden, mutta se voi olla myös sen takia että itselläni on silmälasit joita käytän ainoastaan silloin kun tarvii.
- Anonyymi
Riippuu osaako nainen sanoa, "molekyylejä".
- Anonyymi
Olen aina pitänyt silmälasipäisistä naisista! Hot💪💪 Joten tänne Satakuntaa vaan!
- Anonyymi
Kyllä voi olla!
- Anonyymi
Tänne ilmoitus mistä tavoitan sinut Porilainen erittäin kaunis silmälasipäinen nainen! Tavataan heti.
- Anonyymi
Tulossa ollaan!
- Anonyymi
Ehdottomasti, lasit saattavat piiloittaa tosi kaunottaren..
- Anonyymi
Useat ovat aivan hottiksia😍
Jostain luin (taisi olla meme), että kun seurustelee silmälasipäisen kanssa, seurustelee tavallaan kahden eri naisen kanssa.
- Anonyymi
Tämä kommentti ei varmasti liikuta enää alkuperäistä kysyjää, mutta varmasti samaa asiaa näinä päivinä miettiviä.
Oli naisilla silmälasit tai ei, niin luonne on se, joka ainakin mut kuumaksi saa. Kun ihminen on kaunis sisältä, säteilee hän sitä myös ulospäin. Siinä ei ole silloin mitään merkitystä, onko naisella piilolinssit, silmälasit, aurikolasit tai juomalasit, kun kaksi ihmistä toisiaan rakastaa. Ja kyllä, silmälaseilla varustettu nainen voi olla hyvinkin seksikäs. - Anonyymi
Ehdottomasti
- Anonyymi
Tottakai voi. Moniakin tullut kohdattua. Jotkut eivät edes ymmärrä miten kauniita ovatkaan. Usein eivät edes itse.
- Anonyymi
Ei silmälasit tai lasittomuus tee kenestäkään seksikästä, se on joku muu.
- Anonyymi
Miksi ei
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Voi
- Anonyymi
Voi, ihan niin kuin mieskin
- Anonyymi
Voi ja on, tosin pilareita käyttää..
- Anonyymi
Vaikee sanoo, pitäis melkein nährä ensin..
- Anonyymi
Miksei voisi??
- Anonyymi
Ei voi. Kaikki rillipäänaisethan ovat ilman miestä.
- Anonyymi
Miks ei kuinka silmälasit tekevät naisesta vähemmän seksikkään tai kauniin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397820Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822