Voiko silmälasipäinen nainen

?????

olla seksikäs?
Nyt rehellistä vastausta suomalaiselta mieheltä.

59

6073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi..

      kyllä voi ja jopa antaa lisää seksikkyytä oikeanlaiset silmälasit...

      • Anonyymi

        Kyllä näin on että voi hyvinkin lisätä seksikkyyttä, mutta pelkät silmälasit ei sitä tee.


    • jaska

      No aivan ehottomasti voi olla! Miksei muka vois olla??
      Vaikka nämä on taas näitä makukysymyksiä joihin ei absoluuttista vastausta ole olemassakaan.

      • Voi.

        Olen pahoillani,mutta ei voi.


    • Calle

      vähentää seksikyyttä. Lasit ovat tiellä suudellessa ja sängyssä.
      Aurinkolasit sitä vastoin voivat lisätä seksikkyyttä. Niihen liittyy tietty salaperäisyys,jos eivät paljasta silmiä läpi kokonaan.Tai vastaavsti peitä kokonaan.

      • naurahti hän

        Kuka pitää sängyssä silmälaseja??? Päivän piristys oli tässä. Kiitos, Calle :D


    • harmoonikko

      Silmälasit naisella ovat tasapainottava tekijä seksikkään silmälasipäisen miehen ulkonäölle!

      • ei lasipää

        tekevät hänestä ainakin viisaamman näköisen.
        Seksikkyttä tuskin lisää....


    • lasit rocks

      Kun naisella on pitkät ja hyvin hoidetut hiukset kehystämässä kasvoja, 'suorakaiteen' muotoiset silmälasit ohuilla sangoilla ovat todella kuuma lisä pakettiin! Monelle naiselle tällaiset sopivat todella hyvin, saattavatpa näyttää jopa vieläkin kauniimmilta kuin ilman laseja. Kun on lasit saatu päähän niin sitten suu hieman avoinna katse jonnekin yläviistoon niin mun katse kääntyy!

      • Ellinoora

        tai lyhyet hiukset?
        Silloinko peli on menetetty?


      • lasit rocks
        Ellinoora kirjoitti:

        tai lyhyet hiukset?
        Silloinko peli on menetetty?

        Ei ole peliä välttämättä menetetty, riippuu paljon lasien takana olevasta naisesta. Itse kiinnitän huomioni useammin pitkä- kuin lyhythiuksisiin naisiin, mutta mikseivät nätit lasit lyhyidenkin kanssa toimisi. Kasvoihin ja olemukseen sopivat lasit eivät kenestäkään tee kaunista taikka rumaa, vaan voivat korostaa kantajansa ominaisuuksia. Lasit naisella eivät ole minulle mikään turn-off, kunhan eivät muistuta cokispullon pohjia eikä niitä ole ostettu euroihmeestä. Kuten jo sanoin, nätit lasit sopivat nätille tytölle todella hyvin ja saavat pääni kääntymään.


    • Nainen minäkin

      seksikkyys ei ole kiinni laseista vaan koko ihmisestä niiden lasien takana.
      Eihän se ole on/off -jos on lasit.
      Samaa voisi kysyä onko seksikästä pukeutua punaiseen tai mustaan jne.
      Ei se ole jostain yksittäisestä asiasta kiinni.
      Paitsi ehkä joskus katseesta.......

    • +/-

      ... lasit korostavat ulkonäköä niin naisilla kuin miehilläkin. Kannattaa valita huolella itselleen sopivat.

      • follow me

        Ulkonäkö ei seksikkyyttä rajoita. Kauneus on katsojan silmissä. Jos tunnetaso on samoilla aalloilla, ei silmälaseja varmaan huomaa ja itsekin käytän laseja, mutta tietty - ei aina.


    • @-@

      Siihen asti kun sain itse rillit.
      Siitä lähtien ne on näyttäny tosi sex.yilt.

      • thinker

        ja ikää oli...?


      • @-@
        thinker kirjoitti:

        ja ikää oli...?

        Mä olin puolisokea kunnes sain rillit,nin nään näillä rilleillä nyt hyvin naisetkin .Naiset on kauneempia rilleillä nähtynä.


      • vieläkin
        thinker kirjoitti:

        ja ikää oli...?

        Mulle rillipäät on ilmaa vieläkin, sorry. Ja ikää on jo ihan reilusti aikaisuuden puolelle.


      • Anonyymi
        vieläkin kirjoitti:

        Mulle rillipäät on ilmaa vieläkin, sorry. Ja ikää on jo ihan reilusti aikaisuuden puolelle.

        NYTTURVATTUKKOONTAIMÄÄTUUNKOHTA!!!!!!


    • Anonyymi

      Sopivat silmälasit kauniilla naisella on todellakin seksikkäintä mitä tiedän. Nam

    • Anonyymi

      Sen voit itse kokeilla, otat kakkulan toisesta reunasta kiinni ja sanot sille miehelle, "molekyylejä".

      • Anonyymi

        Tarkoitatko moulughyylejä, ompas vaikea sana, mouleghyylejä, ei ihan vieläkään onnistunut. Mole'gyyläjä. Ei tunnu kieli taipuvan tähän sanaan. Vaikeita kirjaimia vierekkäin ja pitkä sana. Luovutan 🧐


    • Anonyymi

      Tottakai voi. Oli taas kysymys. Omalla kaipauksen kohteella "naisella" on silmälasit

      • Anonyymi

        Voi olla!!! Terv. Pikkulespo.


    • Anonyymi

      Ai voiko??? VOI ja on <3

    • Anonyymi

      Jos kiinnostus on laseista tai varpaan kynnen asennosta kiinni, ei se toinen ole kyllä oikea. Jos on oikea, toisen näkee puutteista huolimatta kauniina ja seksikkäänä.

      Sanoisin, joka tätä kysyy, ei ole koskaan syvästi rakastunut.

    • Anonyymi

      Voi tottakai. Se riippuu täysin ulkonäöstä ja olemuksesta. Huonosti sopivat lasit voi heikentä seksikkyyttä ja hyvin sopivat vahvistaa sitä. Ne lasit voi ottaa pois suudellessa, jos häiritsee. Sekin on oma touhuun valmistava rituaalinsa. Vähän kuin se paidan nappien hitaasti avaaminen. 😊

      M41

      • Anonyymi

        Niin ei niitä laseja suudellessa tarvitse eikä sängyssä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei niitä laseja suudellessa tarvitse eikä sängyssä..

        Joskus ne jopa jää silmille kun tilanne lämpenee nopeasti


    • Anonyymi

      Voi olla, yksi tuntemani nainen jolla on silmälasit, on yksi seksikkäimmistä naisista joita tunnen. Joten älä huolehdi tommosesta.

    • Anonyymi

      Kyllä. Tottakai ja on.. suorastaan käveleviä sexmachineita mitä kattoo mielellään, suorastaan vesikielellään.. ei muuta kun rillipäät , nokka kohti uusia seikkailuja. T/m/€k

    • Anonyymi

      Voi, eilen tuli sl-päinen nainen vastaan CM:n aulassa.Oli nätti. t:J.

    • Anonyymi

      Njaa, samapa kai tuo on onko lasit vai ei. Eivät ainakaan vaikuta luonteeseen!

    • Anonyymi

      Tottakai voi olla! :)

    • Anonyymi

      Ainakin eräs ihana Uxxx-Mxxxx on ;)

    • Anonyymi

      Juurikin tässä pohdiskelen pistäisinkö rahaa näönkorjausleikkaukseen. Ei kylläkään täysin ulkonäöllisistä syistä, vaan olisin mielelläni ilman laseja. Kai se konsultaatiossa ainakin pitää käydä. Katotaan sitten mihin päädyn.

    • Anonyymi

      Sanotaan näin että silmälasit muuttavat naisen ulkonäköä tylsähkön näköiseksi. Omasta mielestä silmälasit pilaavat kauneuden, mutta se voi olla myös sen takia että itselläni on silmälasit joita käytän ainoastaan silloin kun tarvii.

    • Anonyymi

      Riippuu osaako nainen sanoa, "molekyylejä".

    • Anonyymi

      Olen aina pitänyt silmälasipäisistä naisista! Hot💪💪 Joten tänne Satakuntaa vaan!

    • Anonyymi

      Kyllä voi olla!

    • Anonyymi

      Tänne ilmoitus mistä tavoitan sinut Porilainen erittäin kaunis silmälasipäinen nainen! Tavataan heti.

      • Anonyymi

        Tulossa ollaan!


    • Anonyymi

      Ehdottomasti, lasit saattavat piiloittaa tosi kaunottaren..

    • Anonyymi

      Useat ovat aivan hottiksia😍

    • Jostain luin (taisi olla meme), että kun seurustelee silmälasipäisen kanssa, seurustelee tavallaan kahden eri naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Tämä kommentti ei varmasti liikuta enää alkuperäistä kysyjää, mutta varmasti samaa asiaa näinä päivinä miettiviä.

      Oli naisilla silmälasit tai ei, niin luonne on se, joka ainakin mut kuumaksi saa. Kun ihminen on kaunis sisältä, säteilee hän sitä myös ulospäin. Siinä ei ole silloin mitään merkitystä, onko naisella piilolinssit, silmälasit, aurikolasit tai juomalasit, kun kaksi ihmistä toisiaan rakastaa. Ja kyllä, silmälaseilla varustettu nainen voi olla hyvinkin seksikäs.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti

    • Anonyymi

      Tottakai voi. Moniakin tullut kohdattua. Jotkut eivät edes ymmärrä miten kauniita ovatkaan. Usein eivät edes itse.

    • Anonyymi

      Ei silmälasit tai lasittomuus tee kenestäkään seksikästä, se on joku muu.

    • Anonyymi

      Miksi ei

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Voi

    • Anonyymi

      Voi, ihan niin kuin mieskin

    • Anonyymi

      Voi ja on, tosin pilareita käyttää..

    • Anonyymi

      Vaikee sanoo, pitäis melkein nährä ensin..

    • Anonyymi

      Miksei voisi??

    • Anonyymi

      Ei voi. Kaikki rillipäänaisethan ovat ilman miestä.

    • Anonyymi

      Miks ei kuinka silmälasit tekevät naisesta vähemmän seksikkään tai kauniin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe