Suunnitteilla irkkuhenkinen syyshappening 30 40 ja 50 huoneitten chattaajille,Vantaan Tikkurilassa,Veininmyllyllä,osoitteessa Tikkurilantie42,noin 200 metriä Tikkurilan asemalta,lauantaina 15.10.2005,klo:19.00-24:00
Tarjolla elävää irkkumusiikkia,hyvän ja ammattitaitoisen yhtyeen tahdissa,sekä omakustannehintaan,olutta,siideriä,lonkeroa,sekä kinkku-ja kalakiusausta,salaatin ja patongin kera.
Paikka,jossa happening on tarkoitus pitää,mahtuu 70 ihmistä,
Pääsymaksu naurettavan edullinen,vain 15 euroa!
Tilaisuudessa on järjestyksen valvonta.
Sitovat ilmoittaumiset,25.9.2005 mennenssä,[email protected] ja [email protected]
Määräaikaan mennessä,sitovasti ilmottautuneille,lähetetään kustsu,jossa on maksuohjeet,ja ajo-ja matkustusohjeet.Helsingistä tuleville,kannattaa jäädä pois Tikkurilan asemalla.
Joten,eikun ilmottautumaan!!!!
Suunnittelleilla irkkuhenkinen syyshäppening Vantaalla
kartsa45
3
1214
Vastaukset 3
- nauraa
Miten niin ruoka naurettavan edullinen? Ketä naurattaa 15€ pikku pöperöt?
Minusta 15€ ei oo naurettavan edullinen pubisaafka. Eikö sinne pubiin pääse ilman 15€ pakkosyöttöä? - kartsa45
Vantaalle suunniteltu irkkuhenkinen syyshappening on peruutettu,kun ei tullu ilmottautuneita.Ehkä sit toisella kertaa....
- kartsa45
Vantaalle suunniteltu,irkkuhenkinen syyshappening on peruutettu,kun ketään ei ilmottautunut.Hyvää syksyä ja talvea kaikille.Ehkä sitten toisella kertaa......
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483