Elikä olisin ostamassa liikkeestä 2.2 TDI 9-3 vm.-98 autoa...kilometrejä on tullut 223 000KM...
onko noi jo liikaa kyseiselle autolle ja onko kellään kokemuksia kyseisestä autosta?? hintaa autolla olisi 10900€...kiitoksia vastauksista!
Saabia ostamassa!!
Late
1
674
Vastaukset
Itse ostin kesällä vastaavan,mutta vm.-02,ajettu 54000km.Totaalisen tyytyväinen olen.Toki katsomasi yksilö voi olla hyväkin,mutta ehdottaisin silti,että satsaat hieman enemmän niin saat nuoremman,paremmin varustellun ja vähemmän ajetun auton.Mielestäni tuo auto mitä olet katsellut on liian kallis vuosimalliin ja ajokilometreihin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun59624660- 1141318
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l221124Suurimman osan ajasta tuntuu, että turha toivo
mutta sitten hetkittäin tulee tunne, että jotain sittenkin voi olla. Mistä tämä tulee? Sen olen tiedostanut, että sinä o81021Amerikka vajoamassa diktatuuriksi?
Trumpin ja Muskin -koalitio on ravistelee amerikkalaisen demokratian perusteita. Republikaanienemmistöinen kongressi on171923- 104858
MTV: Stubbin turvamies ampui itsensä haulikolla virka-asunnon kellarissa
Kaksi korkean turvaluokituksen poliisia on ampunut itsensä virantoimituksessa lyhyen ajan sisällä. Marraskuussa tasavall116850"Lainojen myöntämiseen ei ole ollut määrärahaa"
Ähtärin tilinpäätösasioita koskeva selvitys on nyt julkinen. Ähtärin kaupungin vuoden 2023 tilinpäätöksen alaskirjauksis37809Miksi en antautunut sulle mies?
Vaikka olin ihastunut... Vaikka tunsin olevani turvassa sun seurassa... Vaikka sä olisit halunnut... Vaikka mä olisin78700Bachelor -sarjasta lähtöpassit saanut Ada "tyrkyttää" itseään tv:ssä - Oppiäitinä Sointu Borg
Onko tässä uusi julkkis Suomen tähtitaivaalle? Uudella Bachelor Suomi -kaudella mukana rakkautta etsimässä oli vaalea Ad5679