Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Eri horoskooppimerkit ystävinä

Muilla sama tilanne?

Olen huomannut, että tulen paremmin toimeen muiden kaksosten, leijonien ja jousimiesten kanssa. Ja erityisesti leijonien.. Toisaalta olen kaksonen, jonka nouseva merkki on jellona.

19

3762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kaksonen-

      Mulla mies kaksonen, mutta läheisiä ystäviä seuraavissa: kaks vaakaa, skorpioni ja härkä.

    • Olen myös nousevalta merkiltäni jellona, mies on jellona ja jostain syystä vedän puoleeni vesimiehiä. Parhaat ja lapsuudesta asti olevat ystäväni ovat rapu ja oinas. Olenkin jostain lukenut, että kaksosen kanssa parhaiten toimeen tulevat merkeistä leijona ja vesimies.

      • Leijona

        tulen hyvin toimeen juuri kaksosten kanssa.. kyllä muidenkin merkkien, mutta erittäin hyvin kaksosten


      • Kaksosmuija
        Leijona kirjoitti:

        tulen hyvin toimeen juuri kaksosten kanssa.. kyllä muidenkin merkkien, mutta erittäin hyvin kaksosten

        Onko täällä ketään semmoista kaksosta, joka tulee hyvin toimeen skorpionin kanssa?


      • skorpparia
        Kaksosmuija kirjoitti:

        Onko täällä ketään semmoista kaksosta, joka tulee hyvin toimeen skorpionin kanssa?

        kaksoselle! Ihan eri poluilla ollaan.


      • -Kaksonen-
        skorpparia kirjoitti:

        kaksoselle! Ihan eri poluilla ollaan.

        En oo ikinä tullu toimeen skorpparin kans! Nehän on toistensa vastakohdat!!! Tai noh, me kaksoset poljetaan skorpionit jalkoihimme ja se on yllättävän hauskaa! Skorppari joutuu aina kärsimään kaksosista ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN! :D


      • scorpioni nainen
        -Kaksonen- kirjoitti:

        En oo ikinä tullu toimeen skorpparin kans! Nehän on toistensa vastakohdat!!! Tai noh, me kaksoset poljetaan skorpionit jalkoihimme ja se on yllättävän hauskaa! Skorppari joutuu aina kärsimään kaksosista ENEMMÄN TAI VÄHEMMÄN! :D

        mun mies on kaksonen ja ei hyvin pyyhi


      • lucy
        Kaksosmuija kirjoitti:

        Onko täällä ketään semmoista kaksosta, joka tulee hyvin toimeen skorpionin kanssa?

        toinen parhaista kavereistani
        oli muistaakseni skorpioni.

        ja toinen parhaista kavereistani
        taas on skorpioni ja kaikki kolme
        tulemme hyvin toimeen keskenään.


      • oaxaca
        lucy kirjoitti:

        toinen parhaista kavereistani
        oli muistaakseni skorpioni.

        ja toinen parhaista kavereistani
        taas on skorpioni ja kaikki kolme
        tulemme hyvin toimeen keskenään.

        ehkä six jos sun nousu merkki on skorppari... ku mä oon kaxone ja nousewa skorp, ja tuun loistawasti toimeen skorppareiden kaa. mut kandee aina zekata nousewat merkit. nii ja kuu merkki.


      • oaxaca
        scorpioni nainen kirjoitti:

        mun mies on kaksonen ja ei hyvin pyyhi

        no ei tietenk. jos ootte tyypillisii skorp ja kaxosii.


      • Red84
        Kaksosmuija kirjoitti:

        Onko täällä ketään semmoista kaksosta, joka tulee hyvin toimeen skorpionin kanssa?

        Ei tule toimimaan toi skorpionin ja kaksosten välinen suhde edes ystävinä. Entinen poikaystäväni oli skorpioni ja ei hyvä ollenkaan... Pari kaveria on jotka on skorppareita, mut usein meidän ajatusmaailmat on jotain niin täysin muuta ettei olla tekemisissä aikoihin kun aina tulee riideltyä.


      • Embbu
        lucy kirjoitti:

        toinen parhaista kavereistani
        oli muistaakseni skorpioni.

        ja toinen parhaista kavereistani
        taas on skorpioni ja kaikki kolme
        tulemme hyvin toimeen keskenään.

        Mä seukkaan skorpparin kans!!Ja kamuista löytyy kans skorppareita!!Ne on kivoi!


      • Embbu
        Red84 kirjoitti:

        Ei tule toimimaan toi skorpionin ja kaksosten välinen suhde edes ystävinä. Entinen poikaystäväni oli skorpioni ja ei hyvä ollenkaan... Pari kaveria on jotka on skorppareita, mut usein meidän ajatusmaailmat on jotain niin täysin muuta ettei olla tekemisissä aikoihin kun aina tulee riideltyä.

        Se varmaan riippuu ihmisestä..Sä et tykkää skorppareista,mä seukkaan skorpparin kans.Jotkut kieltämättä on outoja..skorpparit siis.Niitä vaan pitää sietää.(joskus tosi hankalaa!!!!!)


    • juttu!

      Härät ovat myös ihania ystävinä, ja vesimiehet vastustamattomia, ja vaa'atkin kiinnostavia. Ja oinaat tietysti. Leijona kuitenkin on se mielieläin minullakin.

      • oaxaca

        munki lemppari o jellona. mun serkku o jellona ja mun paras kamu.


    • caisaN

      Kaksoset, leijonat, jousimiehet, vesimiehet.

      Mutta oinasnaiset ovat jostain syystä punaisia vaatteita ja kun en älyä uskoa, että niin on, niin tulee rupia persuuksiin joka kerta. Silti aina ne pyrkii elämääni.

      Mieheni on oinas, oikukas kuten kuvaan kuuluu.

    • Embbu

      Mä tuun kans toimeen hyvin leijonien kans.. Ja skorpparien!;)paras kamu on neitsyt..Kamu piiristä löytyy kaloja ja härkiä,neitsyitä ja rapuja.Ihan sama!kaikki on kamuja!!!

    • Vaaka-

      Mun paras ystävä on kalat, muita hyviä ystäviä on toinen vaaka, härkä(jonka kanssa tulee paljon pikku riitoja) ja paljon muita. :D

    • kaksskorp

      Mä seurustelen skorpionin kaa.. siis tää on mun kolmas skorpioni mies.. miten ne aina löytää mut?? Eka oli ihan hullu, oikeesti, mieleltään sairas.. toiseen rakastuin palavasti mut se ei kauaa kestäny ja mies jätti mut.. nyt vähän pelottaa mitä tästä kolmannesta tulee :O

      Mut tuun todella hyvin toimeen vesimiesten ja leijonien kanssa, yks mun läheinen ja hyvä kaveri on härkä, sen kanssa menee hermot joskus niin pahasti et huhhuh!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2015
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1430
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1355
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      71
      1241
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe