vatsasyövän oireet..

Minulla on nyt jonkun aikaa ollut iltaisin nukkumaan mennessä pahoinvointia, ja joskus myös päivällä. Tänään oli ilmavaivoja ja turvotusta vatsassa. Auttoi kun kävin ulkona, mutta tulivat taas takaisin. Myös ripulia on ollut silloin tällöin.
Millaisia oireita erilaisissa vatsan alueen syövissä on? tai mihin tuollaiset oireet viittaavat?vakavaankin sairauteen?
Toivon pikaisia vastauksia.. täytynee varmaan muutenkin soittaa lääkärille.
Epäilemme kyllä perheen kanssa laktoosi-intoleranssi(kirjoitetaankohan noin..), koska kaikilla muillakin perheenjäsenillä sitä on. Mutta voivatko oireet kestää koko illan, jos päivällä ja aamulla on juonut maitoa..

7

39327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • snobi

Mee käymään lääkärillä ei se mitään syöpää ole voi olla vaikka vatsakatarin oireita tai sit vatsahaavan mutta se selvii tähystyksessä helposti eikä satu yhtään pikkasen epämielyttävä koe se on mutta kannataa hoitaa kuntoon on kokemuksia :)

• hanni

laktoosi-intoleranssilta(en tiedä miten kirjoitetaan)ei huolta ellei oireet jatku pidempään.jos jatkuvat mene lääkäriin niin syy selviää varmasti.

• Sundance

Et kertonut, kuinka pitkään oireet ovat jatkuneet. Jos kyse on esim. muutamasta päivästä voi kyseessä olla pelkästään jokin ohimenevä toimintahäiriö. Mistään vakavasta sairaudesta tuskin on kyse.

Oireiden ja perheessäsi esiintyvän laktoosi-intoleranssin perusteella se saattaa hyvinkin olla oireittesi syy.

Jos oireet ovat jatkuneet tai jatkuvat pitempään on aiheellista selvittää mistä on kyse...eli lääkärin vastaanotolle.

• Etkö sinä voi tehdä diaknoossia?

• MInna

tuskinpa mitään vakavaa.
      Vatsasyövän oireet: ruokahaluttomuus, ylämahaa täyttää( niinkuin olisi ilmapallo mahassa) närästystä, hapot nousee.

• Nainen 46v.

Älä vähättele oireitasi...
      minulla oli ylävatsalla turvotusta..eli nestettä kertyi vatsaonteloon..ei muita oireita..ei kipua..ei mitään...lääkärissä myös epäilivät laktoosi-intoleranssia..
      Diagnoosin, jonka sain viikko sitten torstaina oli..munasarjasyöpä, joka oli levinnyt vatsanpeitteisiin...odottelen leikkaukseen pääsyä.

• leppari

minulla on ollut kanssa viikkokaupalla vatsan turvotusta ylävatsa kuin potkupallo en käytä maitoa joka turvottaisi olen käynyt rintassyövänläpi ja nyt pelko onko levinnyt vatsaan APUA.kahvi kyllä ehkä turvottaa jos juo paljon.mutta kannattaisi ehkä katsoa ruokavaliota mitä syöpi.olen juuri tutkimassa netissä ruokia jotka eivät sula nopeasti vatsalaukussa niitähän on aika paljon meinaan .hyvää jatkoa sinulle ja luottavaisin mielin ENKELEITÄ MATKALLESI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4736
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3135
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2609
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1549
    Aihe