Eli olisin tässä ensi hiihtolomlla lähdössä skimbaamaan Oulun lähistöltä Pohjois-Ruotsiin.
Eli mitä paikkoja suosittelesitte Ruotsissa?
Tässä vähän toivomuksia:
1.Mieluiten vähän sellainen paikka,jossa menoa
2.Pidemmät rinteet kuin suomessa Esim:Rukalla liian lyhyet.
3.Olen kokeeneenpi laskia eli vaativan tasoset rinteet.
Olen kuulut P-Ruotsissa Årestä ja Jällivaarasta ja käynyt olen Pullingissa.
Tuo Åre on liian pitkällä.Joten millainen olisi Jällivaraa (Gällivare) ?
Pohjois-Ruotsin hiihtokeskukset?
lapland
4
1219
Vastaukset
- verkkofan
Eniten after ski menoa on Åressa ja Sälenissä. Jällivaaran laskettelupaikka on Dundret, mikä on Pullinkia isompi paikka.
Suomeen verrattuna laskettelurinteet ovat pidemmät melkein mäessä kuin mäessä. - kallepalle
Ja Hemavan. Vihreät rinteetkin suurin piirtein Rukan korkeuseroa mutta pitempiä.
- JJJJ
Riksussa (Riksgransen) nuo kaikki toiveet toteutuu, mutta onkohan paikka liian kylmä ja pimeä helmikuussa?
- isi
Riksgränsen on Tärnaby-Hemavanin sisarpaikka joka parhaimmillaan toukokuusta alkaen kun em. paikat pikkuhiljaa lopettelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602879- 422333
- 311833
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711619- 481566
- 361236
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 791060