Eli onkos toi Aprilia sr50 factory hyvä skootteri?
Onko suoraruiskutus ja kaasari versioilla paljon eroa tehoissa?
Onko luotettava jne.
Laittakaapa kommenttia skootterista.
Aprilia sr 50
4
961
Vastaukset
- Shamuli
Aprilia SR 50 R Factory on todella hyvä skootteri.
On aika paljonkin eroja suorasuihkutus ja kaasarikoneella. suorasuihkutus on verrattuna kaasarikoneeseen on taloudellisempi(ss:2l/100km, k:3.7l/100km), tehokkaampi ja jne. Suorasuihkutus koneella ei ole kylmäkäynnistys ongelmia kuten kaasutinkoneella. lisätietoja Aprilia SR 50 R Factory:stä osoitteessa: http://www.aprilia.fi/index.php?sivu=SR50Ditech . Itse osta Aprilia SR 50 R Factoryn- AAAPRIILIA
Joo on vaan aika kallis toi skootteri, mutta jos se on hyvä niin mikä ettei. Saahan sen sitte myytyä. Tehoja näyttää olevan aika mukavasti, mutta onko niin, että tehot on kuristettu siihen noin 3,4 kw suomen oloja varten?
- AAAPRIILIA
AAAPRIILIA kirjoitti:
Joo on vaan aika kallis toi skootteri, mutta jos se on hyvä niin mikä ettei. Saahan sen sitte myytyä. Tehoja näyttää olevan aika mukavasti, mutta onko niin, että tehot on kuristettu siihen noin 3,4 kw suomen oloja varten?
Mistä saa tommosen halvimmalla uutena suomesta?
- Tapsa22
Älä vaan sotke itseäsi ruisku Apriliaan, pirun kallis pitää, mulla ajettu 1200 km, n. 6 kk ja kolmas akku jo menossa. Huollot on kallita ja takuu on sitä sun tätä, aina keksitään jotain ettei menis takuuseen. Sen tehoa en moiti kunhan saa täydet kierrokset, kyl sit menee siinä missä muutkin. Lycka till. ps. onko muilla samoja ongelmia, ois kiva tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835