Tv:ssä tänään ti. Mopsin ylellinen elämä

Nelosella klo 22.00. Pitää katsoa ohjelma, kun mulla melkein on moppeli.
Taatto hoi, katsoppa sinäkin ;))). Siinä näet oikein tosi koirahöperöitä.
18763
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 18

Vanhimmat

Olen kaikenlaisista koiruuksista kiinnostunut.

Äänestä
  • Mitenkähän mun tuli mieleeni juuri sut kun katselin sitä ohjelmaa, tosin sillai toisella silmällä vain, kun noi siivoushommat ton eilisen kanailun takia jäi vähän kesken ))

Kyllä sulle ehdottomasti se mopsi sopisi, siitä ei pääse mihinkään, sinähän osaat laittaa ruokaakin, niin mopsi siinä viereesä pöydällä istumassa, kuolaamassa ja tuhisemassa kieli pitkällä olis ihan idyllinen mielikuva. Ja koska kukaan ei kuulemma ota vain yhtä mopsia, niin pian sinulla olisi niitä kokonainen lauma :)))

Soitapa äkkiä johonkin Kenneliin joka kasvattaa mopseja, ja varaa itsellesi ja avokkaallesi pari kolme oikein kunnon ruttunaamaa :))) :DDD

Äänestä

• Aloittaja

Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?
    Mikähän lienee se elokuva jossa se mopsi oli yksi *tähti*. Olis kiva nähdä.

Jaahas, että kaikenlaisista koiruuksista olet kiinnostunut ;).
    Taidatkin harrastaa itse niitä *hymy*.

Äänestä

• aniss kirjoitti:

oli juuri viime viikonloppuna tullessa "Man in blac II" elokuvasta. Se esitti siinä avaruusolentoa:))

Joten katselen myös noita ski-fi juttuja, vaikka se olikin sellainen komedia:))

Äänestä

• Aloittaja

Marion.T kirjoitti:

oli juuri viime viikonloppuna tullessa "Man in blac II" elokuvasta. Se esitti siinä avaruusolentoa:))

Joten katselen myös noita ski-fi juttuja, vaikka se olikin sellainen komedia:))

Himpetti kun en huomannut sitä leffaa viikonloppuna. Täytyy kaivaa se jostain.
    Haluan ehdottomasti nähdä sen.

Äänestä

• Marion.T kirjoitti:

Mitenkähän mun tuli mieleeni juuri sut kun katselin sitä ohjelmaa, tosin sillai toisella silmällä vain, kun noi siivoushommat ton eilisen kanailun takia jäi vähän kesken ))

Kyllä sulle ehdottomasti se mopsi sopisi, siitä ei pääse mihinkään, sinähän osaat laittaa ruokaakin, niin mopsi siinä viereesä pöydällä istumassa, kuolaamassa ja tuhisemassa kieli pitkällä olis ihan idyllinen mielikuva. Ja koska kukaan ei kuulemma ota vain yhtä mopsia, niin pian sinulla olisi niitä kokonainen lauma :)))

Soitapa äkkiä johonkin Kenneliin joka kasvattaa mopseja, ja varaa itsellesi ja avokkaallesi pari kolme oikein kunnon ruttunaamaa :))) :DDD

Ja ruokaliinat molemmilla kaulassa, kohottaen toisillemme maljan. Gurmeen nautittuamme pussaisin murut mopsin suupieliltä, tosi idyllinen painajainen. Mä en anna sun sielulles rauhaa, jos mä alan näkemään tommosia.

Äänestä

• aniss kirjoitti:

Ettäkö jo eilen tuli. Jäi väliin. Oli siinä illalla sellaista reipasta muuta pikku puuhastelua.

Juu juu, kaikenlaisia koiruuksia, ne pitää mielen virkeänä. Entä itse?

Äänestä

• Taatto kirjoitti:

Ja ruokaliinat molemmilla kaulassa, kohottaen toisillemme maljan. Gurmeen nautittuamme pussaisin murut mopsin suupieliltä, tosi idyllinen painajainen. Mä en anna sun sielulles rauhaa, jos mä alan näkemään tommosia.

sehän suorastaan henkii harmonista rauhaa ja yhteiseloa :DDDDDD

Ja usko vain - se mopsi pussaisi varmasti takaisin :)))

Äänestä

• Marion.T kirjoitti:

sehän suorastaan henkii harmonista rauhaa ja yhteiseloa :DDDDDD

Ja usko vain - se mopsi pussaisi varmasti takaisin :)))

Pussaan sua, ellet lakkaa pelottelemasta tommosilla mielikuvilla.

Äänestä

• Taatto kirjoitti:

Pussaan sua, ellet lakkaa pelottelemasta tommosilla mielikuvilla.

Oletko ajatellut ryömiä johtoja pitkin vai ilmestytköö suoraan näytölleni, kuten siinä jossakin mainoksessa, jossa ne sitten menivät keilaamaan :))

Vai onko sinulla käytössäsi laite joka muuntaa sinut ensin atomeiksi ja sitten kokoaa taas takaisin? "beam me up Scotty" tyyliin (Star Trec)

Äänestä

• Marion.T kirjoitti:

Oletko ajatellut ryömiä johtoja pitkin vai ilmestytköö suoraan näytölleni, kuten siinä jossakin mainoksessa, jossa ne sitten menivät keilaamaan :))

Vai onko sinulla käytössäsi laite joka muuntaa sinut ensin atomeiksi ja sitten kokoaa taas takaisin? "beam me up Scotty" tyyliin (Star Trec)

http://www.blazen.cz/data/225.jpe

Anna palaa!

Äänestä

• Taatto kirjoitti:

http://www.blazen.cz/data/225.jpe

Anna palaa!

kiitoksia vain pusuista mutta en viitsinyt töhriä näyttöäni, joten jos vain noita lentosuukkoja kuitenkin...... HEHHHEEEE.......

Äänestä

ravintola[ei anniskeluoikeuksia mopelle] isannalle kyllakin--eikos tassa ole suuri vaaryys??

Äänestä
  • Aloittaja

Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
    Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?

No höh... proxy erroria koko ajan...
    Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.

Äänestä

• aniss kirjoitti:

Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
    Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?

No höh... proxy erroria koko ajan...
    Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.

onha tota matkaa jonniin verran.mutta jos moppe siita ilahtuu,on matka sen arvoinen..ja ema-
    nnatkin piasee mukkaan..

Äänestä

• Aloittaja

lannenhunttari kirjoitti:

onha tota matkaa jonniin verran.mutta jos moppe siita ilahtuu,on matka sen arvoinen..ja ema-
    nnatkin piasee mukkaan..

Onhan tuota matkaa tosiaan. Täytynee jättää väliin tällä kertaa.
    Harmi kun täällä näkee niin vähän noita moppeleita. Ja vielä vähemmän niitä moppelin isäntiä ;).

Äänestä

• Aloittaja

Olipa ihana rähmätassu. Nyt on näyttö taas puhdas ja niin on mun nassukin kun työnsin nenäni tuohon ruutuun kiinni.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

aniss kirjoitti:

Nelosella klo 22.00. Pitää katsoa ohjelma, kun mulla melkein on moppeli.
Taatto hoi, katsoppa sinäkin ;))). Siinä näet oikein tosi koirahöperöitä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu