olis vanha ja elämää näkenyt mitsu galant 2.3 turbodiesel -koneella,VM 1983 ,mitä tekniikan suhteen on odotettavissa???
(ruostettakin löytyy,pikapaikataan mig-liimalla)
-kansiremontteja?
-turbo hajalla??
-palaako kansipahvi?
-kestääkö vaihteisto kilometrejä??
-kuinka vikaherkkä tämä 84hv TD-kone on,ongelmapesä???
paljonko tämä kone kestää ajaa kilometrejä sekalaisilla omistajilla??
kestääkö ajaa raskaalla kaasujalalla,mikä hajoaa?
volkkarit kestää 400-500 pahemmitta remonteitta,onko huonompi??
T:pitää tietää merkkiviat tekniikasta,auttakee!
GALANT 2.3td/83
6
1037
Vastaukset
- ei ees keksitty
mulle tuon ikänen ja nuon paljo ajettu volkkari turbo diesel..
- ....
hieman tuoreempi 1.6 td golffi on kestänyt eräällä vanhemmalla omistajalla lähes 500tkm ajoa. sitten meni pumppu huoltoon.niin ja on joutunut ostamaan jonkun kerran hehkutulpat koneeseen,eipä muuta. toki mies vaihdellu öljyt säännöllisesti ja muistanut pestä suolaliuoksetkin pois ja näyttää vanhaksi autoksi kuin uudelta.
toki paskoja löytyy kaikista,ja sellaista joka on saanut osakseen huonoa huoltoa,tuskin kannattaisi ostaa,,
tässä nyt siis haen eri tyyppivikoja tuohon mitsun td/83 vanhaan tekniikkaan.
ettäkö siinä olisi jokin momentinmuunnin vaihteiston yhteydessä,vaikka on manuaali??
ja turbo ilman hukkaporttia??
säädöt pumpun kautta??
ainakin pajerokuskit manaa kansiremonttia,sellaista oon kuullut
samoin vaihteistovikoja...
- nassesetä
Juu, elikkä en tiedä juuri tuosta koneesta, mutta työkaverillani kyllä on 600tkm ajettu pajero(2,5td). mutta yleisin syy kannen särkymiseen on oma tyhmyys/huolimattomuus. Aina pitäisi antaa ajon jälkeen lämmön tasautua. Ja toinen tärkeä juttu on myös hehkutus(ohjekirjassa lukee että lämåimänä ei tarvitse hehkuttaa) mutta lämpimänäkin tulisi hehkuttaa niin kauan kun hehkun valo palaa!
Ja sitten vaihteistosta. Yksi syy miksi pajerot ovat kovasti vaihteistovikaisia on se että niillä vedetään usein vaunuja, trailereita ym liian SUURELLA vaihteella!
Muutapa en osaa sanoa.- ...
kiitoksia..
- jake
... kirjoitti:
kiitoksia..
Onko tämä 2,3 mitsun turbo dieseli tosiaan ilman hukkaporttia?Onkos kyseisessä mallissa välijäähdytintä?
- Aimok
Calant 2.3turbo diesel oli hyvä ja estävä moottorilla and ja vaihteistoltaan autossa oli normaali kytkinen lisäksi turbiini kuin automaatti autossa jolloin
Se oli erittäin mukava käyttää kone kesti hyvin ajaa 5-6 sataatuhatta eikä kansipahviatarvinnu vaihtaa jos annoit koneen käydä kovan ajon jälkeen että lämmöt tasaantui hieno auto kaikinpuolinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793