Elikkäs,haluaisin löytää netti osoitteen sivulle, jossa myytäisiin alumiinisiä katanoita.Eli:
1.Sen täytyy olla internet osoite
2.Sen täytyy olla paikka jossa myydään katanoita
3.Sivun täytyy olla suomlainen
4.Hintaa saisi olla 35-40€
Ps:Itse eksyin pari päivää sitten kyseisille sivuille mutta nyt ei enää mitään muistikuvaa ole siitä missä se oli
Pss:Kyllä, olen googlettanut
Alumiini katana
8
4588
Vastaukset
- Boddu16
http://www.teraasekeskus.com/main.asp?lan=fin
jaa a en tiiä tosta mitään, satuin vaan joskus löytää ton sivun.- 119
Ei ollut tuo sivu.Siis katanoiden hinta oli 35-40€.
- jaa jaa
ja mitä aiot tehdä moisella lelulla?
Jos alumiini "katana" maksaa tuon verran sillä voi korkeintaa voidella leipänsä....
tuon hintaisella p####lla ei voi tehdä MITÄÄN. - Muahaha
Jep jep...
Taidat tarkoittaa paikkaa, jonka osoite on
http://www.dekokatana.cjb.net/
Tuoltahan niitä katanoita saa, mutta toivon todella, että olet tarkoittanut ostavasi sen koristeeksi. Muuksi noista ei nimittäin ole, kokemuksesta tiedän...- siis eiiiii
Eiiih!
Aaarrgghh. Eihän noista ole edes koristeiksi :DD
Aivan kauheeta raiskausta! :D
- mä vaan
ei löydy niin halvalla joudut pulittamaan 100-130 euroa
- Koshiro
Mitähä viddua, Alumiini katanoita käytetään kenjutsussa yleisesti sparraamiseen. Voit löytää vaikka youtubesta mutta tosiaan ei tule osoitetta mieleen.
- Hentai
Miekat on sitä varte että sitä työnnellää peppuun ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1773293Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a272307Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K562111Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652029- 1981920
Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa3271469Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,861335Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1961329- 261311
Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1011309