Oletko itse kaksonen?

aada

Olisko jossain sellasta palstaa, jossa kaksoset vois vaihtaa ajatuksia..

Haluisin kuulla kaksosilta, että onko heillä esimerkiksi samaan aikaan mennyt jalka poikki tai ovatko he ostaneet jotain aivan samanlaista tietämättään, tuntevatko he toisensa kivut, vaikka fyysisesti olisivatkin eri paikassa ja jotain muita tollasia juttuja.

Siis tapahtuuko tollasia oikeesti, sen halusisin kuulla teilta kaksosilta, vai onko noi vaan ihan legendaa?

7

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ss1

      Me ollaan eri sukupuolta, mä se naispuolinen. Sellasen oon huomannu että huolehdin veljestäni ja sen asioista jo nuorena. Armeijaankin sitä kuskasin iltalomilta kun meinas vähän venähtää.. Muita veljiäni en ole kuskaillut. Muutin 200 km;n päähän sukulaisistani ja yllättäen samalle paikkakunnalle kuin veljeni. Jotain siinä vaan on.

    • Ss1

      Niin...mitään kipuja ei olla samaan aikaan tunnettu eikä muuta sellaista ihmeellistä..en tiedä onko identtisillä kaksosilla sitten jotenkin eri juttu.

    • kaksonen

      Heips. Joo... olisi montakin tositarinaa mutta laitan muutaman! Meillä on 9min eroa ja minä nuorempi. Olemme likkoja molemmat! Esim. sain pojan ja imetin niin systerin kikkiä kutitti kun imetin! Ja usein soittikin että imetänkö juuri! Sitten aamupahoinvoinnit vaikka toinen odotti. Samoin olemme vieneet saman lahjan isosiskolle, vaikka erikseen ostettu! Eikä meidän tarvitse edes puhua kun tiedämme jo mitä seuraavaksi voisi tehdä! Samoin jos toinen kipeenä sen tuntee, läpi kävimme aivoverenvuodon, niin toisellakin kipuja! nyt asumme 50km päässä, silti teletapia toimii!!
      Kaksosena on ihan mukava olla, mutta yksityisyys kärsii! Olemme osallistuneet kaksostutkimuksiin ja loistavat tulokset tuli, periatteessa niin kuin yksi olisi vain täyttänyt! Meillä on paljon samoja vaatteitakin vaikka erikseen olemme ostelleet! Aina tuumata, ai, mulla on samallainen! Juhlissakin on ollut samaa päällä, vahingossa! Korviksista, ei ole samoja, toinen pitää napeista ja toiset riippuvista! Täs muutamia..

    • kaksonen

      elikkäs omistan ei-identtisen kaksosen ja ollaan molemmat likkoja. meillä on 5 min. ikäero ja olen se vanhempi =) meillä harvemmin sattuu noita vaatteita samanlaisia koska jos ostamme vaatteita niin kyllä ilmoitellaan millaisia ostettu. Joskus on sattunut sellaisia samanlaisia ajatuksia ja kyllä tunnen jos siskoni on masentunut, silloin itsekin alkaa tuntemaan oloa vähän alamaiseksi ja kyllä meillä on jokin yhteys. Vähän aikaa sitten mulla oli aivan kauheat selkäkivut niin kyllähä toi siskoki oli samoista kivuista menettäny yö uniaan..että kyllä sitä jotain on meilläkin!

    • vaimo_

      Hei!
      Eli itse en ole kaksonen, mutta mieheni on ja hänen kanssaan olen niin kauan ollut yhdessä että vastaan silti.
      Mieheni ja tämän kaksoisisko ovat kuin yö ja päivä, sekä ulkonäöltään että luonteeltaan (todellakin) Heillä ei ole myöskään mitään fyysistä tai henkistä yhteyttä, mutta varmaan on muunkinlaisia tapauksia.

    • asvvvvvvvvvvvvvv

      Oon poika ja identtinen kaksonen. Meille kävi kerran kumma sattumus. Siitä on jo aikaa, mutta olin kaverillani ja sitten mä rupesin vain itkemään ilman mitään syytä. En oikeasti tiennyt, miksi.
      Sitten halusin mennä kotiin ja sinne päästessäni kuulin itkua olkkarista. Mun veli oli lyönyt päänsä terävään reunaan.

    • anzu1988

      Itse olen kaksonen ja eroa on noin 20 min.Olemme molemmat tyttöjä. Tunnemme toisemme hyvin. Vaikka meillä on erilainen maku, saatamme silti ostaa samanlaisia vaatteita. Olemme alkaneet soittelemaan toisillemme mitä olemme ostaneet ettei toinen osta samanlaisia vaatteita. Yleensä ainakin soitamme toisillemme enne juhlia ettei toinen laita samanlaista vaatetta päällensä (muuten usein sattuisi käymään niin..)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe