nimittäin koirani toiset juoksut. niin on neiti taas levoton ja tulee melkein syliin istumaan (mikä on aika mahdotonta tuon kokoisella) ja katsoo hämmentyneenä silmiin kuin kysyäkseen ''mistä johtuu tämä outo tunne?'' oli jo odotettavissa tämä, viimepäivinä on taas urokst osoittaneet paljon huomiota tytsylle vaikka tämä olisi vain innokas leikkimään. tänään lenkillä ollessa taisi korvat jäädä kotiin, edes ennen niin riemukas palloleikki ei kauan jaksanut kiinnostaa. vain puunrungot ym. veti hajuinensa puoleensa.=) taisi olla moni kiva poika käynyt merkkaamassa sinne. saa nähdä juokseeko se pian taas takapuoli edellä uroksia vastaan kuten edellisellä kerralla=)
taas se alkoi
6
531
Vastaukset
- Interaktio
Mistä se juoksuisten narttujen loputon hellyydenkipeys johtuu? Minä ainakin tiedän monia sellaisia narttuja.
Esim. meidän 6kk(!) ikäinen narttupentu. Sillä oli just eka juoksu ja koko ajan olisi pitänyt silittää ja pitää sylissä. Oli aika hämmentävää sellainen käytös kun se kuitenkin on, tai ainakin siitä on tulossa urhoollinen metsästyskoira.- hatamm
olla urhoollinen metsästyskoira? Jos se tahtoo vain syliin?
- hatamm
MarzaH kirjoitti:
...naisetkin taidetaan olla välillä aika hellyydenkipeitä ja tunneherkkiä silloin...=P
Hellyydenkipeä meillä narttu (koira) on ainoastaan silloin kun se potee sitä valeraskauttaan. Vaimo ei sitä ole ollut sen jälkeen kun pappi sanoi aamen.
hatamm kirjoitti:
Hellyydenkipeä meillä narttu (koira) on ainoastaan silloin kun se potee sitä valeraskauttaan. Vaimo ei sitä ole ollut sen jälkeen kun pappi sanoi aamen.
...Ei me naiset nyt niin kylmiä kuitenkaan olla =P
- ne sonnat.
Sairasta on koiraharrastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693