Minua on häirinnyt nyt tässä n. viikon jatkunut järjetön yöllinen hikoilu. Hetkeksi tulee kuuma, hiki nousee pintaan niin että lakanat todella kastuvat, mutta heti kun siirrän peittoa pois päältä, alan palella hillittömästi.
Herään hikoiluun muutamia kertoja yössä ja se on todella häiritsevää.
Nukun ikkuna auki, jotta huone pysyisi viileänä ja raikkaana yön yli.
Olen 17v, joten vaihdevuosista tuskin on kysymys ;)
Voiko johtua hormoneista? Minulla on nuvaring- ehkäisyrengas käytössä (ollut jo yli vuoden) ja syön mielialalääkkeitä (seronil) unihormonia (en nyt muista nimeä) ennen nukkumaanmenoa nukahtamisvaikeuksien takia.
Hikoilemin yöllä
-Elenia-
2
937
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!
luultavimmin syynä,koska niiden heittely aiheuttaa hikoilu ym. ongelmia.Jos ei ala mennä ohi ota rohkeasti lääkäriin yhteyttä.
- Seronil____
Syynä on 100% varmasti mieliala lääkkeet aiheuttaa runsasta hikoilua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532