Kertokaa miten heittoliinan voisi tehdä itse, ei kuulemma riitä, että köydenpäähän laitetaan tennispallo ;). Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.
Teeseitse heittoliina, miten??
4
957
Vastaukset
- hmm
suosittelen retkeä kauppaan...on sitten vähän varmempi kapistus...kun ei se ole vain katsastusmiestä varten vaan sitä voi tarvita ihan oikeasti joskus...ei se suuri sijoitus ole veneen hintaan verrattuna!
- myös köyhä
Litran muovipullo, johon korkkiin ja pohjaan liinan menevä reikä. Pujota kelluva liina ensin korkin reijästä ja sitten pohjan läpi, tee (ranne)lenkki liinan päähän. Loput liinasta pujotetaan pulloon korkin reijästä ja heittopaino sidotaan alkupäähän. Lenkki ranteeseen ja pullosta kiinni ja eikun heittämään paino hinaajalle / avustajalle.
- Spleissaamalla
Osta n 8 millistä 3 säikeistä köyttä ja pieni pussi lyijyhaulia, kirjastosta löytyy spleissauskirja ja siitä ohjeet, tulee todella hieno.
- HOHHOIJAA...
Jos noin yksinkertainen asia mieltä painaa niin kannattaisiko harrastaa ennemmin vaikka golffia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243