Jos huomista thai nyrkkeilyä saa mainostaa

Miksei sitten

esim. mtv3.doc huomenna torstaina 22.30?

5

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitenkään

      vaan riina00 sensuuri!

    • Koska thai nyrkkeilyn kurssi on Porissa, se liittyy Poriin. Tv-ohjelmille taas on aivan omat palstansa ja tuo ohjelma ei millään tavoin liittynyt Poriin. Kirjoituksen tulee liittyä Poriin jollain tavalla jos tahtoo, että se saa palstalla olla.

      • Seli,seli,seli....

        Eilen tuli a-studion kautta 1:seltä asiaohjelmaa kello 19.00 ja tänään tulee 8.9.05 mtv3.docista kello 22.30 ohjelmaa joka tasan tarkkaan koskee myös Porilaisia ja myös Porissa asuvia. Täältä löytyy myös urheilupalstoja jos ruvetaan oikein saivartelemaan...eikö vain?

        Sitä paitsi onneksi televisiosta on ruvennut tulemaan ohjelmia jotka "asian" toistakin puolta käsittelevät. Joten ehdotan, vaikka se sinulle vaikeaa onkin että; Jos asia kerran Porilaisiakin koskee (SK:n yleisö-osastolla jopa kirjoiteltu), annetaan sen olla Pori palstalla niinkuin thai nyrkeilykin. OK?

        Ja jos minulta joku Porilainen jotain kysyy täällä Pori palstalla "tulevista" enköhän saa edes vastata siihen Porilaisena ilman ainaista sensuurisi pelkoa. Olen määräilyjäsi noudattanut, mutta sinä toimit hiaman kummallisesti.

        T: "Punainen lanka eli Jeshuan sovintoveri"


      • Seli,seli,seli.... kirjoitti:

        Eilen tuli a-studion kautta 1:seltä asiaohjelmaa kello 19.00 ja tänään tulee 8.9.05 mtv3.docista kello 22.30 ohjelmaa joka tasan tarkkaan koskee myös Porilaisia ja myös Porissa asuvia. Täältä löytyy myös urheilupalstoja jos ruvetaan oikein saivartelemaan...eikö vain?

        Sitä paitsi onneksi televisiosta on ruvennut tulemaan ohjelmia jotka "asian" toistakin puolta käsittelevät. Joten ehdotan, vaikka se sinulle vaikeaa onkin että; Jos asia kerran Porilaisiakin koskee (SK:n yleisö-osastolla jopa kirjoiteltu), annetaan sen olla Pori palstalla niinkuin thai nyrkeilykin. OK?

        Ja jos minulta joku Porilainen jotain kysyy täällä Pori palstalla "tulevista" enköhän saa edes vastata siihen Porilaisena ilman ainaista sensuurisi pelkoa. Olen määräilyjäsi noudattanut, mutta sinä toimit hiaman kummallisesti.

        T: "Punainen lanka eli Jeshuan sovintoveri"

        Ensinnäkin: Minun ei tarvitse perustella poistojani, ja ilmeisesti niin ei kannata tästä lähtien tehdäkään. Kertoisitko miten tuo ohjelma koskettaa porilaisia enemmän kuin Porissa järjestettävä liikuntakurssi?

        Ja älä lähde saivartelemaan ellet tahdo tämänkin viestin poistuvan, koska edelleenkään tämäkään ei liity Poriin.


      • Usko nyt
        riina00 kirjoitti:

        Ensinnäkin: Minun ei tarvitse perustella poistojani, ja ilmeisesti niin ei kannata tästä lähtien tehdäkään. Kertoisitko miten tuo ohjelma koskettaa porilaisia enemmän kuin Porissa järjestettävä liikuntakurssi?

        Ja älä lähde saivartelemaan ellet tahdo tämänkin viestin poistuvan, koska edelleenkään tämäkään ei liity Poriin.

        Lue lehtiä, kuuntele radiota, katso televisiota
        Katso mitä ympärilläsi tapahtuu. Maailman uutisia! Katso illalla itse. En minä tässä ala...en voi, en halua loukata sinua. Mutta aivan varmasti se koskettaa Porilaisiakin ja paljon...enemmän kuin se liikuntakurssi.

        "Ja älä lähde saivartelemaan ellet tahdo tämänkin viestin poistuvan, koska edelleenkään tämäkään ei liity Poriin."

        En tahdo...en saivartele, lähden pienelle happi lenkille että jaksaa illalla paljon mainostetunkin ohjelman katsoa.
        Smoi!

        Ps. Oikeasti, Porissakin asiaa jo käsitellään...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe