Moikka!
Kaipailen vinkkejä Salossa tai Halikossa pidettäviä häitä varten. Paikka-, bändi- ja pitopalveluvinkkejä sekä myös hintatietoja. Vieraita olisi tulossa noin 120.
Kiitoksia jo etukäteen!
Hääpaikka+bändi+ruuat; Salo, Halikko
7
10814
Vastaukset
- Onnelisesti naimisissa koht...
Hääpaikkoja en osaa Salon seudulla muuta mainita kuin sen "kartanon", joka on oikealla puolla vanhaa ykköstietä Turusta tullessa. Siinä golf-kentän "takana". Siellä olen kerran ollut häissä, ja ihan ok. paikka oli.
Bändeistä sen verran, että meidän häissä oli sellainen kahden miehen duo kuin: Nalle & Rapi Duo (Turusta). Toisella oli koskettimet ja toisella puhaltimet: saksofoni ja huilu. Hintakaan ei ollut mikään paha, joten voin suositella. Heiltä onnistui myös pienimuotoiset ohjelmanumerot.. Katso lisää: www.arsnet.net, sieltä löytyy myös muita bändejä. - Johanna
Moi!
Tässä lista Salon ja Halikon paikoista. Täydennettävää varmasti löytyy. Hintatietoja minulla ei ole, mutta netistä löytyy monen paikan yhteystiedot.
Salossa:
Sininen Talo
Salon vpk:n talo
Salon työväentalo
Tapion talo
Salon seurahuone
Halikossa:
Wiurilan kartano
Lampola
Vaskion Pukkila
Hehkun maja
Halikon wanha pappila
Halikon Rikalanmäki
Kalliolaakson linna (Perniössä)
Toivottavasti listasta on apua! - Keikkarumpali
HÄÄORKESTERIKSI
PEKKA SUONPÄÄ & YHTYE
P: 0400-435 435
Pitopaikaksi yhtye suosittelee
http://www.vanha-puuska.fi/
Kannattaa kysellä!
EK - Flenderi
Jos haluat häihisi enemmän kuin pelkän hanuripartion, niin tsekkaa http://kotisivu.dnainternet.net/lindari/moonflowers
- kyselee
Teillä on iso orkesteri soittamassa, mitä tuo lysti oikein enään maksaakaan?
- Flenderi
kyselee kirjoitti:
Teillä on iso orkesteri soittamassa, mitä tuo lysti oikein enään maksaakaan?
Saloon hinta on 800e sisältäen kaikki kulut.
- rasmus
pyydä tarjous ruokailusta juhlapäivänänne. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693