Pärjääkö bretoni ulkotarhassa ympäri vuoden jos sillä on lämmitetty koppi ja 30-40 neliötä aidattua tilaa? Tarha olisi sellaisessa paikassa pihaa josta se näkisi hyvin mitä ja ketä pihalla liikkuu ja touhuaa. Onko kellään bretonia tai muuta vastaavaa koiraa ulkotarhassa.
Vastaukset 5
- niisa
käyppä saksanseisojakerhon sivuilla www.saksanseisojakerho.fi ja katso sieltä linkit -> keskustelupalsta, aiheesta löytyy juttua. mutta lyhykäisyydessään mielestäni voit laitta bretonin tarhaan. tiedän koiria, jotka asustelevat tarhassa ja voivat hyvin.
- bretonin ex-omistaja
Minä taas en laittaisi bretonia tarhaan. Bretoni on aikamoinen "vilukissa-rotu". Mielipiteitä on monia.
Bretoni ei ole ulkokoira!!
- 1419
Minkä ihmeen takia pitää ottaa koira (laumaeläin) ja teljetä se yksikseen pihan perälle. Pärjääkö? Joo, ei kuole.
- rotuominaisuuksia
Joku voi kuollakin. Mutta on rotuja jotka todella viihtyvät paremmin tarhassa kuin sisäkoirana. Tuttavani karjalankarhukoira tylsistyisi kuoliaaksi sohvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 77493