CCAPP.EXE

Esko

Hei tietävät!

CCAPP.EXE- tiedosto ryöstää tietokoneen resurssit 100 % ja sen jälkeen ei mikään toimi. Ctrl/alt/del painallusten jälkeen tämän saa poistettua, mutta kohta uudestaan. Lisäksi poiston jälkeen sähköposti ei toimi ennen kuin on käynnistänyt koneen uudestaan. Käytössäni on Norton-virusohjelma ja palomuuri. Miksi Norton ei tee mitään asian hyväksi?
Olen kiitollinen kaikesta mahdollisesta avusta!

Terveisin: Esko

13

26612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pahis
    • Veka

      koneessa on potkua.

    • Esko

      Moi!

      Kiitos ohjeista, jotka kyllä tuntuivat näin tumpelosta rimakauhua herättäviltä. Atk-lääkärini ehdotti (ja myi) Norton 2005-paketin. Aikaisempi oli 2004. Hän oli sitä mieltä, että sillä ongelma poistuu. Paras kai kokeilla kun vanhan Nortonin toiminta-aika on enää kolme viikkoa...

      Esko

      • Dids

        Itse beta-testaan juuri Norton 360-pakettia, jossa tuo ccApp.exe kaatuu vähän väliä, jonka jälkeen Norton 360 käskee käynnistämään koneen uudestaan.


      • hhmmm
        Dids kirjoitti:

        Itse beta-testaan juuri Norton 360-pakettia, jossa tuo ccApp.exe kaatuu vähän väliä, jonka jälkeen Norton 360 käskee käynnistämään koneen uudestaan.

        Apua, minulla on tuo sama ccApp tiedosto koneellani. En ole huomannut mitään haittoja :o aina kun sammuttaa tietokoneen, tulee ilmoitus, että 'lopetetaan ohjelma ccApp'enkä ole sitä sen enenpää miettinyt.
        Mikä se tiedosto siis on? Enkä aivan tajunnut tuota miten sen saa poistettua :ss
        Jos joku viitsisi selittää.


      • Ice-
        hhmmm kirjoitti:

        Apua, minulla on tuo sama ccApp tiedosto koneellani. En ole huomannut mitään haittoja :o aina kun sammuttaa tietokoneen, tulee ilmoitus, että 'lopetetaan ohjelma ccApp'enkä ole sitä sen enenpää miettinyt.
        Mikä se tiedosto siis on? Enkä aivan tajunnut tuota miten sen saa poistettua :ss
        Jos joku viitsisi selittää.

        ccApp on Norton Internet SEcurityn / Antivirus -ohjelman sovellus ja sen KUULUU olla päällä. Mikäli sen sammutat käyttäen ctrl alt del komentoa, jää sähköpostisi tarkastaminen seuraavaan kertaan, koska se sulkee automaattisen valvonnan ja sähköpostisi sekä muut Nortonin osat eivät toimi kunnes ccApp menee taas päälle.. yleensä koneen käynnistettyä uudelleen.

        Eli ccApp:ssa ei ole mitään vaaraa, se vaan jostain syystä jää jumiin kun konetta yrität sammuttaa.

        P.S. Norton on pask*, koneenne hidastuu 85% normaalista Norton ei tee mitään ja maksaa! Suosittelen AIVAN mitä muuta tahansa :)


      • Jarna10
        Ice- kirjoitti:

        ccApp on Norton Internet SEcurityn / Antivirus -ohjelman sovellus ja sen KUULUU olla päällä. Mikäli sen sammutat käyttäen ctrl alt del komentoa, jää sähköpostisi tarkastaminen seuraavaan kertaan, koska se sulkee automaattisen valvonnan ja sähköpostisi sekä muut Nortonin osat eivät toimi kunnes ccApp menee taas päälle.. yleensä koneen käynnistettyä uudelleen.

        Eli ccApp:ssa ei ole mitään vaaraa, se vaan jostain syystä jää jumiin kun konetta yrität sammuttaa.

        P.S. Norton on pask*, koneenne hidastuu 85% normaalista Norton ei tee mitään ja maksaa! Suosittelen AIVAN mitä muuta tahansa :)

        Nortonin päivitys uudempaan versioon auttaa koneen nopeuteen samalla joutuu vanhan version poistamaan...


    • Marai

      Aivan samat ongelmat ilmestyivät koneelle kun aukaisin koneen kahden lomaviikon jälkeen.
      Melkein moitin jo operaattoria yhteyksien kehnoudesta, mutta Norton AntiVirus 2006 aiheuttaa koneen sekoamisen. Sähköpostin jumittuu ja yhteydet katkeilevat, nettiyhteys on äärimmäisen hidas silloin kun toimii.
      Kone pitäisi olla kunnossa.Hankittu Markantalosta Tammikuussa paketti Acer E380.Ohjelma mukana paketissa.Tästä virusohjelmasta ei ole kuitenkaan mitään hyötyä, koska se toimii kuin virus.
      Nyt vain haen parasta tapaa päästä tästä riesasta 100%:sti eroon.

    • kismayo

      Vitun nero. Se on osa windowsia. Kannattais miettiä vähän ennenku meet jonnekki suomi 24:seen kyselee jtn noin tyhmää. Mäkin löysin tän sattumalta jostain syystä.

      • Esko

        Moi!

        Ongelmani oli pari vuotta sitten ajankohtainen. Kiitos kun vielä jaksoit kantaa rakentavan kortesi kekoon!
        F-Securella tästä Nortonista pääsi eroon.

        Enkä muuten oo mikään vitun nero vaan ihan tumpelo näissä...


      • Mietteliäs nortonist
        Esko kirjoitti:

        Moi!

        Ongelmani oli pari vuotta sitten ajankohtainen. Kiitos kun vielä jaksoit kantaa rakentavan kortesi kekoon!
        F-Securella tästä Nortonista pääsi eroon.

        Enkä muuten oo mikään vitun nero vaan ihan tumpelo näissä...

        Tuo norton 360 on kyllä toiminu aivan loistavasti, mutta yksi kysymys olisi. Nyt ostin uuden koneen, asensin nortonin, koska tilattiin se vuodeksi kolmelle koneelle. Mutta en saa sitä millään suomenkieliseksi, olis paljon helpompaa käyttää ja lukea mitä tämä kone sitten tekee. Onko kellään aavistusta miten sen saisi muutettua?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2239
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      227
      2005
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1572
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1541
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1311
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1281
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1177
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      66
      1068
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe