Sofianna

jii

Mitä mieltä olette nimestä Sofianna, tuleeko siitä vaikka mitä väännöksiä?

18

2915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kerrassaan kaunis nimi!

    • Merja

      No sehän on jo vaikka mikä väännös!!!!!

    • annele

      Sofianna on kiva nimi. Erilainen, mutta ei liian erikoinen.

    • ....................

      Minusta Sofianna on kaunis. Pehmeä nimi.

    • yritin

      tuli mieleen "kofiannan" :) , mutta ei se kuitenkaan liikaa sitä muistuta. Hyvä ,kaunis nimi on. Lilja Sofianna tuli heti mieleen...

    • donna-2

      Kuulostaa ihan kivalta, jos vähän erikoisempaa etsii,
      eikä ainakaan ole mikään vanha nimi, nimittäin
      ensimmäisiä v.1980-99 56 kpl
      v.2000-04 61 kpl
      v.2005 6 kpl (vrk)
      Sopisisi hyvin tokaksi nimeksi, mutta miksei myös
      ekaksi!

      ja kun väännöksistä kysyit, niin mulla tuli
      lähinnä mieleen KofiAnnan, mut ehkä kuitenkin,
      että sisältää 2 nimeä, Sofia ja Anna tai Sofi Anna

      • 124

        Mun siskon nimi on; Sofianna meistä se on hyvä ja kaunis yms nimeksi !!!!!!!!! & hyvä nimi!


    • Gil

      Ihan kaunis nimi. Lyhentyy ehkä arkikäytössä > Sofi kuulostaa kivalta. :)

    • heidi

      itse saan joulukuussa toisen vaavin. ensimmäisen lapsen nimi julia.
      mutta itselläkin hankalaa nimen kanssa miettimisen kanssa koska aikaa ei enään kauheasti kuitenkaan ole.
      omia jos tyttö nimivaihtoehtoja harvinaisempia mitä löytänyt: anette, hanne, veera.
      melko normaalilta kuulostavia mutta ei suomessa kovin yleisiä.
      sofianna mieti kun huudat lastasi vuoden kahden päästä : sofiannaa syömään.....
      sofia, kaunis nimi. mutta sofianna ei ainakaan omaan mieleen.nimi niin pitkä ja todella erikoinen.harkitsisin uudelleen. toivottavasti oli apua.

      • lähtien

        Veera on harvinaiseksi nimeksi tullut? Tänäkin vuonna jo 175 tyttöä on saanut sen nimekseen. Ja vuosien 2000 ja 2004 välillä annettiin nimi 2038 kertaa.


    • heidi

      itse saan joulukuussa toisen vaavin. ensimmäisen lapsen nimi julia.
      mutta itselläkin hankalaa nimen kanssa miettimisen kanssa koska aikaa ei enään kauheasti kuitenkaan ole.
      omia jos tyttö nimivaihtoehtoja harvinaisempia mitä löytänyt: anette, hanne, veera.
      melko normaalilta kuulostavia mutta ei suomessa kovin yleisiä.
      sofianna mieti kun huudat lastasi vuoden kahden päästä : sofiannaa syömään.....
      sofia, kaunis nimi. mutta sofianna ei ainakaan omaan mieleen.nimi niin pitkä ja todella erikoinen.harkitsisin uudelleen. toivottavasti oli apua.

    • molla

      ihan hyvä nimi tuo mielestäni on, jos ei halua tavallista Sofiaa antaa..Löytyyhän sanasta toki Sofiakin(SOFIAnna).Ei tuo nyt kummemmalta kuulosta kuin Julianna tai Marianna,joten kiva nimi minusta;)Antakaa vain jos siltä tuntuu..

    • nimeä

      ei ole vielä keksittykään, josta ei niin haluttaessa väännöksiä saisi.

      Sofianna on todella kaunis nimi.

    • taitsu

      siskoni lapsen kolmasnimi on sofianna tulee yhdistelma isomummoista sofia ja anna... nimi annettu tytsylle -92.

      • taitsu

        siskoni lapsi haluaa nykyään että se olisi ollut kutsumanimenä... minusta aivan ihana nimi... yhdistelmä vanhaa ja uutta...


    • ei hyvä

      Kofi Annan tulee mieleen.

      • eemmmm

        Nimeni on Sofianna ja kaikki kutsuvat minua yleensä Sohviksi!
        Kiva nimi on eikä koskaan kukaan väännä sitä!


    • Anonyymi

      Tyttäreni on Sofianna ja itseni Johanna, puolisoni olisi halunnut Anna mummojen nimeen... muttä minä en halunnut Annaa... joten kompromissi ja ihan huippu nimi meidän flikalle... erikoinen tapaus kaikkineen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      441
      4748
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1692
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      92
      1425
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1336
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1286
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1161
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      56
      857
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe