Mitä mieltä olette nimestä Sofianna, tuleeko siitä vaikka mitä väännöksiä?
Sofianna
18
2948
Vastaukset
- ...
Kerrassaan kaunis nimi!
- Merja
No sehän on jo vaikka mikä väännös!!!!!
- annele
Sofianna on kiva nimi. Erilainen, mutta ei liian erikoinen.
- ....................
Minusta Sofianna on kaunis. Pehmeä nimi.
- yritin
tuli mieleen "kofiannan" :) , mutta ei se kuitenkaan liikaa sitä muistuta. Hyvä ,kaunis nimi on. Lilja Sofianna tuli heti mieleen...
- donna-2
Kuulostaa ihan kivalta, jos vähän erikoisempaa etsii,
eikä ainakaan ole mikään vanha nimi, nimittäin
ensimmäisiä v.1980-99 56 kpl
v.2000-04 61 kpl
v.2005 6 kpl (vrk)
Sopisisi hyvin tokaksi nimeksi, mutta miksei myös
ekaksi!
ja kun väännöksistä kysyit, niin mulla tuli
lähinnä mieleen KofiAnnan, mut ehkä kuitenkin,
että sisältää 2 nimeä, Sofia ja Anna tai Sofi Anna- 124
Mun siskon nimi on; Sofianna meistä se on hyvä ja kaunis yms nimeksi !!!!!!!!! & hyvä nimi!
- Gil
Ihan kaunis nimi. Lyhentyy ehkä arkikäytössä > Sofi kuulostaa kivalta. :)
- heidi
itse saan joulukuussa toisen vaavin. ensimmäisen lapsen nimi julia.
mutta itselläkin hankalaa nimen kanssa miettimisen kanssa koska aikaa ei enään kauheasti kuitenkaan ole.
omia jos tyttö nimivaihtoehtoja harvinaisempia mitä löytänyt: anette, hanne, veera.
melko normaalilta kuulostavia mutta ei suomessa kovin yleisiä.
sofianna mieti kun huudat lastasi vuoden kahden päästä : sofiannaa syömään.....
sofia, kaunis nimi. mutta sofianna ei ainakaan omaan mieleen.nimi niin pitkä ja todella erikoinen.harkitsisin uudelleen. toivottavasti oli apua.- lähtien
Veera on harvinaiseksi nimeksi tullut? Tänäkin vuonna jo 175 tyttöä on saanut sen nimekseen. Ja vuosien 2000 ja 2004 välillä annettiin nimi 2038 kertaa.
- heidi
itse saan joulukuussa toisen vaavin. ensimmäisen lapsen nimi julia.
mutta itselläkin hankalaa nimen kanssa miettimisen kanssa koska aikaa ei enään kauheasti kuitenkaan ole.
omia jos tyttö nimivaihtoehtoja harvinaisempia mitä löytänyt: anette, hanne, veera.
melko normaalilta kuulostavia mutta ei suomessa kovin yleisiä.
sofianna mieti kun huudat lastasi vuoden kahden päästä : sofiannaa syömään.....
sofia, kaunis nimi. mutta sofianna ei ainakaan omaan mieleen.nimi niin pitkä ja todella erikoinen.harkitsisin uudelleen. toivottavasti oli apua. - molla
ihan hyvä nimi tuo mielestäni on, jos ei halua tavallista Sofiaa antaa..Löytyyhän sanasta toki Sofiakin(SOFIAnna).Ei tuo nyt kummemmalta kuulosta kuin Julianna tai Marianna,joten kiva nimi minusta;)Antakaa vain jos siltä tuntuu..
- nimeä
ei ole vielä keksittykään, josta ei niin haluttaessa väännöksiä saisi.
Sofianna on todella kaunis nimi. - taitsu
siskoni lapsen kolmasnimi on sofianna tulee yhdistelma isomummoista sofia ja anna... nimi annettu tytsylle -92.
- taitsu
siskoni lapsi haluaa nykyään että se olisi ollut kutsumanimenä... minusta aivan ihana nimi... yhdistelmä vanhaa ja uutta...
- ei hyvä
Kofi Annan tulee mieleen.
- eemmmm
Nimeni on Sofianna ja kaikki kutsuvat minua yleensä Sohviksi!
Kiva nimi on eikä koskaan kukaan väännä sitä!
- Anonyymi
Tyttäreni on Sofianna ja itseni Johanna, puolisoni olisi halunnut Anna mummojen nimeen... muttä minä en halunnut Annaa... joten kompromissi ja ihan huippu nimi meidän flikalle... erikoinen tapaus kaikkineen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812