Mun mielestä Nina etutöölössä on ehdottomasti paras
Stadin parhaat huorat?
35
16234
Vastaukset
- Vakkariasiakas
Paras kokopäivähuora on ehdottomasti Niina Länsi-Pasilassa. Ihanan muodokas nainen, oikea riettailija sauvojen ja muiden lelujen kanssa.
Käyn hänen luonaan viikoittain, Niina käsittelee minua yleensä oman tahtonsa mukaan, ja joka kerta kävelen session jälkeen ulos todella tyytyväisenä.
Suosittelen, jos liikutte Pasilassa päin.- kun.. heräsin..
omin käsin onneen...
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä! Paljonko Nina pyytää?
- Anonyymi
Mistä tiedät että Niina on..? Ja entä jos onkin? Minä ainakin tarvitsen just tällaista Niinaa. En vaan tiedä mistä löydän ja kuinka on kallis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että Niina on..? Ja entä jos onkin? Minä ainakin tarvitsen just tällaista Niinaa. En vaan tiedä mistä löydän ja kuinka on kallis?
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Se on horon hinta, tingata ei tohi. Siksi thaimaahankin kannattaa lähteä vain 2 viikoksi, sen verran jaksaa pusseja tyhjentää kerralla.
- Anonyymi
Hei voitko soittaa minulle
- Anonyymi
Miten voisin sovia pari tunniksi
- maksullinen
on ehdottomasti kävelykadun Nina. Siinä porttikonki raikaa kun me Ninan kanssa pannaan menemään...
*LokkiJoonatan*- kun heräsin
paskalle...
- tuntematon
kun heräsin kirjoitti:
paskalle...
miten tämän ninan löytää helposti ja mistä.. mitä mahtaa maksaa ? te varmaan kokeneena tiedätte ?
- Anonyymi
tuntematon kirjoitti:
miten tämän ninan löytää helposti ja mistä.. mitä mahtaa maksaa ? te varmaan kokeneena tiedätte ?
Niina ilmoittelee seksitreffeillä. Tällä hetkellä ei ole ilmoitusta, mutta syksymmällä varmaankin ilmoittelee.
- Anonyymi
Okok
- Anonyymi
Hei voiko joku kertoa mistä Lahdesta saa pillua? Haluaisin vain nuolla sitä vaikka puoli tuntia kerrallaan! Ja ehkä kerran viikossa. Prostituoituutiolla on huono maine mutta he antavat just mitä mies tarvitseekin!! Yleensä he ovat nuoria tyttöjä jotka kuluttavat itseään, jos tarve vaatii niin yötäpäivää! Kertokaa paljonko maksaa ja kuinka saan yhteyden??
- Anonyymi
Voisiko Niina ajatella vakisuhdetta?
- Anonyymi
Hei poika, multa saat mitä tahansa vain tarvitset. Nuolemisesta veloitan 100€/1/2 tuntia (200 euroa tunnilta) ja erikoisuuksia saat toki mutta niistä tarvitsen maksun erikseen ja muista että maksat kaikki työni etukäteen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei poika, multa saat mitä tahansa vain tarvitset. Nuolemisesta veloitan 100€/1/2 tuntia (200 euroa tunnilta) ja erikoisuuksia saat toki mutta niistä tarvitsen maksun erikseen ja muista että maksat kaikki työni etukäteen!!!
Sori, tarkoitin että siis sinä saat nuolla minua!! Mutta jos tahdot että minä nuolen munasi niin siitä veloitan tuplasti!! 400 euroa tunnilta ja jos tulet nopeasti niin rahaa et saa takaisin etkä voi siirtää sitä seuraavaan kertaan! Yritä muistaa tämä ikuisesti!!!
- Anonyymi
Kuinka kallista on jos tyttö ruoskii aivan tajuttomaksi? Ei taida löytyä sellaista täältä??
- Anonyymi
Ol ou kundini. Jokaisella kerralla meidän pitää tehdä suunnitelma kuinka käsittelen sinua ja siitä saadaan kumpikin tietää paljonko sinulle tulee maksamaan kun hoidamme tarpeitasi. Nyt voin sanoa että minun on pakko ostaa uusi ruoska koska se ei enää läpäise ihoa niin että siitä vuotaa!! Myös kaksi muuta työkalua minun pitää hommia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ol ou kundini. Jokaisella kerralla meidän pitää tehdä suunnitelma kuinka käsittelen sinua ja siitä saadaan kumpikin tietää paljonko sinulle tulee maksamaan kun hoidamme tarpeitasi. Nyt voin sanoa että minun on pakko ostaa uusi ruoska koska se ei enää läpäise ihoa niin että siitä vuotaa!! Myös kaksi muuta työkalua minun pitää hommia!!
Mikä sinun ruoskaan on tullut? Onko se jo niin vanha vai oletko tarvinnut sitä niin paljon että siitä on terävät irronneet ja kuluneet? Minulle kerrottiin että parhaissa ruoskissa on teräviä lasinsirpaleita?? Jos näin on niin luulisin että ruoskinta ei vie sinulta kauan aikaa? Tietenkin sinun täytyy käyttää järkeä että hoito kestää tarpeeksi pitkään (200-400 euroa tunnilta)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinun ruoskaan on tullut? Onko se jo niin vanha vai oletko tarvinnut sitä niin paljon että siitä on terävät irronneet ja kuluneet? Minulle kerrottiin että parhaissa ruoskissa on teräviä lasinsirpaleita?? Jos näin on niin luulisin että ruoskinta ei vie sinulta kauan aikaa? Tietenkin sinun täytyy käyttää järkeä että hoito kestää tarpeeksi pitkään (200-400 euroa tunnilta)
Bo just niin. Ruoskiessa siitä irtoaa jokaisella kerralla siruja!! Lasinsirpaleita tarttuu kiinni myös ihoon aina! Tietenkin vaihdan sitten tavalliseen nahkaruoskaan kun haavat vuotavat jo muutenkin. Mutta ikävintä on että ruoska ei ole pitkäikäinen!! Henkilöstä riippuen sen ikä on 5-10 päivää. Joskus asiakkaaksi tulee henkilö jota on hakattava monta tuntia ja siinä lähtee paljon sirpaleita yhdellä kerralla. Pitää muistaa että näitä asiakkaita ei ole monta ja he tulevat hyvin harvoin maistamaan ruoskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bo just niin. Ruoskiessa siitä irtoaa jokaisella kerralla siruja!! Lasinsirpaleita tarttuu kiinni myös ihoon aina! Tietenkin vaihdan sitten tavalliseen nahkaruoskaan kun haavat vuotavat jo muutenkin. Mutta ikävintä on että ruoska ei ole pitkäikäinen!! Henkilöstä riippuen sen ikä on 5-10 päivää. Joskus asiakkaaksi tulee henkilö jota on hakattava monta tuntia ja siinä lähtee paljon sirpaleita yhdellä kerralla. Pitää muistaa että näitä asiakkaita ei ole monta ja he tulevat hyvin harvoin maistamaan ruoskaa.
Älä. En usko sua!!
- Anonyymi
Helssinki Vartsikka vanha luuska
- Anonyymi
Täältä löydät nopeasti sukupuolta, suhteita, treffit 👉 http://9133444.com/H/J1nt 👈
- Anonyymi
miten löytyy tämä nina
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/C4y5T5
- Anonyymi
saako ninan puhelin nr
- Anonyymi
mistä löydät hänet
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/G5e6T4
- Anonyymi
Hei
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E2n5C5
- Anonyymi
saana nilsson on halpa huora
- Anonyymi
Käyn panee Nurmijärvellä 30v yksin huoltajaa 40e kerta ei aika rajoitetta. M 62v
- Anonyymi
Miksi sinä panet häntä halvalla, idiootti reppana!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan ketään kivistöstä tai Vantaalta kuka on halpa
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784