Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Stadin parhaat huorat?

Jape3000

Mun mielestä Nina etutöölössä on ehdottomasti paras

35

15176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakkariasiakas

      Paras kokopäivähuora on ehdottomasti Niina Länsi-Pasilassa. Ihanan muodokas nainen, oikea riettailija sauvojen ja muiden lelujen kanssa.

      Käyn hänen luonaan viikoittain, Niina käsittelee minua yleensä oman tahtonsa mukaan, ja joka kerta kävelen session jälkeen ulos todella tyytyväisenä.

      Suosittelen, jos liikutte Pasilassa päin.

      • kun.. heräsin..

        omin käsin onneen...


      • Anonyymi

        Kuulostaa hyvältä! Paljonko Nina pyytää?


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että Niina on..? Ja entä jos onkin? Minä ainakin tarvitsen just tällaista Niinaa. En vaan tiedä mistä löydän ja kuinka on kallis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että Niina on..? Ja entä jos onkin? Minä ainakin tarvitsen just tällaista Niinaa. En vaan tiedä mistä löydän ja kuinka on kallis?

        Rahalla saa ja hevosella pääsee. Se on horon hinta, tingata ei tohi. Siksi thaimaahankin kannattaa lähteä vain 2 viikoksi, sen verran jaksaa pusseja tyhjentää kerralla.


      • Anonyymi

        Hei voitko soittaa minulle


      • Anonyymi

        Miten voisin sovia pari tunniksi


    • maksullinen

      on ehdottomasti kävelykadun Nina. Siinä porttikonki raikaa kun me Ninan kanssa pannaan menemään...
      *LokkiJoonatan*

      • kun heräsin

        paskalle...


      • tuntematon
        kun heräsin kirjoitti:

        paskalle...

        miten tämän ninan löytää helposti ja mistä.. mitä mahtaa maksaa ? te varmaan kokeneena tiedätte ?


      • Anonyymi
        tuntematon kirjoitti:

        miten tämän ninan löytää helposti ja mistä.. mitä mahtaa maksaa ? te varmaan kokeneena tiedätte ?

        Niina ilmoittelee seksitreffeillä. Tällä hetkellä ei ole ilmoitusta, mutta syksymmällä varmaankin ilmoittelee.


    • Anonyymi

      Okok

    • Anonyymi

      Hei voiko joku kertoa mistä Lahdesta saa pillua? Haluaisin vain nuolla sitä vaikka puoli tuntia kerrallaan! Ja ehkä kerran viikossa. Prostituoituutiolla on huono maine mutta he antavat just mitä mies tarvitseekin!! Yleensä he ovat nuoria tyttöjä jotka kuluttavat itseään, jos tarve vaatii niin yötäpäivää! Kertokaa paljonko maksaa ja kuinka saan yhteyden??

    • Anonyymi

      Voisiko Niina ajatella vakisuhdetta?

      • Anonyymi

        Hei poika, multa saat mitä tahansa vain tarvitset. Nuolemisesta veloitan 100€/1/2 tuntia (200 euroa tunnilta) ja erikoisuuksia saat toki mutta niistä tarvitsen maksun erikseen ja muista että maksat kaikki työni etukäteen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei poika, multa saat mitä tahansa vain tarvitset. Nuolemisesta veloitan 100€/1/2 tuntia (200 euroa tunnilta) ja erikoisuuksia saat toki mutta niistä tarvitsen maksun erikseen ja muista että maksat kaikki työni etukäteen!!!

        Sori, tarkoitin että siis sinä saat nuolla minua!! Mutta jos tahdot että minä nuolen munasi niin siitä veloitan tuplasti!! 400 euroa tunnilta ja jos tulet nopeasti niin rahaa et saa takaisin etkä voi siirtää sitä seuraavaan kertaan! Yritä muistaa tämä ikuisesti!!!


    • Anonyymi

      Kuinka kallista on jos tyttö ruoskii aivan tajuttomaksi? Ei taida löytyä sellaista täältä??

      • Anonyymi

        Ol ou kundini. Jokaisella kerralla meidän pitää tehdä suunnitelma kuinka käsittelen sinua ja siitä saadaan kumpikin tietää paljonko sinulle tulee maksamaan kun hoidamme tarpeitasi. Nyt voin sanoa että minun on pakko ostaa uusi ruoska koska se ei enää läpäise ihoa niin että siitä vuotaa!! Myös kaksi muuta työkalua minun pitää hommia!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ol ou kundini. Jokaisella kerralla meidän pitää tehdä suunnitelma kuinka käsittelen sinua ja siitä saadaan kumpikin tietää paljonko sinulle tulee maksamaan kun hoidamme tarpeitasi. Nyt voin sanoa että minun on pakko ostaa uusi ruoska koska se ei enää läpäise ihoa niin että siitä vuotaa!! Myös kaksi muuta työkalua minun pitää hommia!!

        Mikä sinun ruoskaan on tullut? Onko se jo niin vanha vai oletko tarvinnut sitä niin paljon että siitä on terävät irronneet ja kuluneet? Minulle kerrottiin että parhaissa ruoskissa on teräviä lasinsirpaleita?? Jos näin on niin luulisin että ruoskinta ei vie sinulta kauan aikaa? Tietenkin sinun täytyy käyttää järkeä että hoito kestää tarpeeksi pitkään (200-400 euroa tunnilta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun ruoskaan on tullut? Onko se jo niin vanha vai oletko tarvinnut sitä niin paljon että siitä on terävät irronneet ja kuluneet? Minulle kerrottiin että parhaissa ruoskissa on teräviä lasinsirpaleita?? Jos näin on niin luulisin että ruoskinta ei vie sinulta kauan aikaa? Tietenkin sinun täytyy käyttää järkeä että hoito kestää tarpeeksi pitkään (200-400 euroa tunnilta)

        Bo just niin. Ruoskiessa siitä irtoaa jokaisella kerralla siruja!! Lasinsirpaleita tarttuu kiinni myös ihoon aina! Tietenkin vaihdan sitten tavalliseen nahkaruoskaan kun haavat vuotavat jo muutenkin. Mutta ikävintä on että ruoska ei ole pitkäikäinen!! Henkilöstä riippuen sen ikä on 5-10 päivää. Joskus asiakkaaksi tulee henkilö jota on hakattava monta tuntia ja siinä lähtee paljon sirpaleita yhdellä kerralla. Pitää muistaa että näitä asiakkaita ei ole monta ja he tulevat hyvin harvoin maistamaan ruoskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bo just niin. Ruoskiessa siitä irtoaa jokaisella kerralla siruja!! Lasinsirpaleita tarttuu kiinni myös ihoon aina! Tietenkin vaihdan sitten tavalliseen nahkaruoskaan kun haavat vuotavat jo muutenkin. Mutta ikävintä on että ruoska ei ole pitkäikäinen!! Henkilöstä riippuen sen ikä on 5-10 päivää. Joskus asiakkaaksi tulee henkilö jota on hakattava monta tuntia ja siinä lähtee paljon sirpaleita yhdellä kerralla. Pitää muistaa että näitä asiakkaita ei ole monta ja he tulevat hyvin harvoin maistamaan ruoskaa.

        Älä. En usko sua!!


    • Anonyymi

      Helssinki Vartsikka vanha luuska

    • Anonyymi

      Tääl­­­t­­ä löydät nop­­­easti suku­­pu­­olta, suh­­­tei­­ta, tre­ff­­­it 👉 http://9133444.com/H/J1nt 👈

    • Anonyymi

      miten löytyy tämä nina

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      saako ninan puhelin nr

    • Anonyymi

      mistä löydät hänet

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      U­­­u­s­­i s­­­eksiteatteri ava­­utuu Su­­­omeen! Ku­­tsu­­­mme kai­­­kki. Il­­mo­ittautum­­ine­­n ryhmä­­ämm­­­e tä­­äl­­­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/E2n5C5

    • Anonyymi

      saana nilsson on halpa huora

      • Anonyymi

        Käyn panee Nurmijärvellä 30v yksin huoltajaa 40e kerta ei aika rajoitetta. M 62v


    • Anonyymi

      Miksi sinä panet häntä halvalla, idiootti reppana!

    • Anonyymi

      Tietääkö kukaan ketään kivistöstä tai Vantaalta kuka on halpa

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      92
      2412
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2164
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      1993
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1702
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1622
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1476
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1450
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      74
      1419
    10. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    Aihe