Tarina tytöstä joka eli liian kauan....

punk.girl

Miksi?
Hän oli vain kotona, vaikka hänen olisi ollut mahdollisuus mennä muiden kanssa bilettämään.
Hän jäi kotiin aivan yksin mutta ei vuodattanut ainuttakaan kyyneltä.
Hän ei pystynyt sellaiseen.
Hän soitti vaan kitaraansa, mutta ei saanut kitarasta yhtään iloista sointua kaikki oli pelkkää mollia.
Mikä häntä harmitti?
Koko illan hän piileskeli kotonaan.
Yöllä hän oli niin ahdistunut ettei pystynyt edes soittamaan.
Hän haki leipäveitsen ja viilsi käteensä.
Se tuntui hänestä helpottavalta niin kuin aina ennenkin.
Hän viilsi toisen viillon siten että käteen tuli alas päin oleva risti.
Hän ei kestänyt elämää.
Miksi hänen oli edes pitänyt syntyä tähän maailmaan kärsimään ja toisten pilkattavaksi häntä oli aina sanottu noidaksi ja vampyyriksi, koska oli aina mustissa vaatteissa ja luki mustaa raamattua.
Hän ei ollut noita eikä vampyyri.
Hän oli saatananpalvoja.
Häntä sattui, kun hän ajatteli että oli pilannut elämänsä ja vajonnut muiden haukuttavaksi.
Hän oli päättänyt ettei kukaan enää sanoisi häntä noidaksi tai vampyyriksi.
Se olisi pian ohi.
Hän hyppäisi sillalta alas häntä ei kuitenkaan kukaan jäisi kaipaamaan.
Kaverit löytäisivät uuden.
Vanhempia hänellä ei ole ollutkaan pitkään aikaan he olivat tehneet samoin kun hän suunnitteli.
Nyt oli hänen vuoronsa mennä manalaan.
Hän meni mustaksi maalattuun huoneeseen ja sytytti kynttilät.
Hän otti karttansa ja kysyi hengiltä.
Mitä hänen pitäisi tehdä?
Lasi liikkui ja kertoi että hänen pitäisi tuhota itsensä.
Hän lopetti ilman lupaa.
Hän puki mustat ''uhri'' vaatteet ja päästi kissan ulos ettei tämä joutuisi kärsimään.
Hän käveli sillalle.
Hän oli käynyt sillalla ennenkin ja suunnitellut sitä minkä tänään aikoi toteuttaa.
Häntä oli aina syytetty kaikesta jopa vanhempiensa itsemurhista.
Joten siitä tulisi nyt loppu.
Hän kiipesi sillan kaiteelle.
Hyppäsi ja huusi ''Elin elämän joka ei ollut kaunis''
----------------------------------------
Näin hänen tarinansa on kerrottu.Hän jätti jälkeensä vain kirjeen ja asunnon.Kirjeessä hän kertoi ettei kenenkään kannattaisi edes yrittää selvittää hänen kohtaloaan
-------------------------------------
Hänen elämänsä jäi mysteeriksi mutta ei kauniiksi sellaiseksi.
..................................................
Tämä oli oneshot joten jatkoa ei tule!
Aloitan lisää tarinoita täällä. Ehkäpä joskus vielä jatkonovellinkin.
TARINA ON T-Ä-Y-S-I-N FIKTIIVINEN KETÄÄN EI OLE VAHINGOITETTU TÄMÄN TARINAN TAKIA!!!

4

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • slivery

      Tuo oli huono ja enimmäkseen huvittava.

    • no punk, just fresh

      Mun mielest toi oli aika hyvä vaikka en oo punkkari enkä kädenviiltelystä pidäkkään... Se oli omalla tavallaan koskettava ja traaginen. Pidän surullisista lopuista. Tän tarinan loppu oli hyvä. Tee ihmeessä lisää suruloppuisia tarinoita ja novelleita! Minä pidin siitä vaikka käden viiltely ei olekkaan hyvä esimerkki muille...

      Kaunis tarina. Kiitos. :')

      • punk.girl

        No mun oli tarkotus tehdä siitä tytöstä gootti eikä punkkari... mut se on vaikeeta...You know...
        Enkä kehota ketään viiltelemään tämä on vaan kieroutuneen mielikuvitukseni tuotetta...


    • punk.girl

      Hän oli yksin. Hänen ystävänsä olivat kadonneet ja hyvin varmasti kuolleet. Hän ei muistanut muuta, kun kauhean kiljunnan ja itkun. Hän vihasi ja pelkäsi lentokoneita. Hän oli pelännyt lentokoneita jo ennen, kun he olivat lähteneet Kreikkaan ja pudonneet. Kaikki olivat kuolleet, mutta itsestään hän ei ollut aivan varma. Hän makasi jossain. Hänen ympärillään valkopukuiset hahmot juoksivat ristiin rastiin. Hän oli harhan ja todellisuuden välillä. Häneen ei sattunut ollenkaan. Olo oli todella hyvä ei kipua eikä särkyä. Hänestä tuntui, että hän vajoaisi syvemmälle uneen. Sydän lakkasi lyömästä. Ja pian hän oli yksi niistä 200 ihmisestä, jotka olivat menehtyneet. Mutta hän eli pisimpään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe