Rumbassa oli lyhyt Roskilden keikkakatsaus. Katsauksesssa käytiin nopeasti läpi Tämän vuotinen veteraanianti, kuten Black Sabbath, Dave Crohl & Foo Fighters, Beach Boys sekä Duran Duran.
Duran Duranin kohdalla mainittiin bändin "vankasti popedoitunut ulokoasu".
Minua tämä termi "popedoitunut" on hyvä kuvaamaan pöhöttynyttä, keski-ikäsistä, rock-henkistä, kaljuuntuvaa ikinuorta jne.
Antakaamme 10 pistettä ja raikuvat aplodit toimittajalle!
Popedoitunut
14
2697
Vastaukset 14
- Jeee
köyhillä narinoita pisaa..Karavaani se kulkee ja koirat ne haukkuu.Aina.
- hohhoijaaa..
Valtaosa suomalaisisista keski-ikäisistä miehistä on hitusen pöhöttynyttä, ja kaljuuntuvaa tyyppiä :)
Mites on Brian Jonesin laita??
Popedassa ei kaljuunnu kukaan, komeat tukat on kaikilla, ja esim. Costello pesee mennen tullen ulkonäössä useammankin suomalaisen( ja ulkolaisen) aneemisen rokkikukon, on miehellä aina tuota ulkonäköä riittänyt!- Dingon miehistö
Costellosta en sano mitään, mutta Pauli ei ainakaan näytä aneemiselta.
Oikein hyvin voivan näköinen. Kiva kampaus! Hauska ja tanakka pökkelö. Kireellä farkulla ja nahkaliivillä. - Jumboo
Costin ulkonäkö voittaa helposti kaikki ikäisensä :D Eikä oo kaljuuntumisen merkkei kyl näy Patellakaa :)
- Iron Butterfly
Jumboo kirjoitti:
Costin ulkonäkö voittaa helposti kaikki ikäisensä :D Eikä oo kaljuuntumisen merkkei kyl näy Patellakaa :)
Koko Popeda on popedoitunut.
Kaljut päälaet vaan vilkkuu kiharoiden välistä ja Pate ei pysty laulamaan, eli Costello vetää biisejä keikalla. Paulilla vakava alkoholiongelma. Ja viinapöhö.
- Mambasta joukko muusikoita
Kuvaava kuvaus kertakaikkiaan.
Yö´öitynyt onkin vähän vaikea sana. Minusta se on lähes yhtä kuvaava, ehkä lievä sävyero. - jee
Iso käsi toimittajalle jeeeeeee!Ja mitä ukkojen tukkamuotiin ois sanomista kuin et rullat rulaa!Tosin pate tais itse vihdoinkin ymmärtää miten huvittava näky 150cm varren ( piilokorot)päässä on kikkurat,eeei helevetti
- Ikurin mimmi
No, ei Rumban kirjoittelua kannata noteerata. Ne on aina kirjottanu ala-arvoisesti ja halveksuvasti Tamperereen rockbändeistä. Toimittajat ovat ylioopistokasvatuksen saaneita ns. älykkörockin kannattajia. Eivät he voi sietää rehellistä rokkia joka vetoaa normaaleihin ihmisiin. Lisäksi heidän helsinki keskeisyys paistaa läpi.
- Pertti Salopertti
Ikurin mimmi kirjoitti:
No, ei Rumban kirjoittelua kannata noteerata. Ne on aina kirjottanu ala-arvoisesti ja halveksuvasti Tamperereen rockbändeistä. Toimittajat ovat ylioopistokasvatuksen saaneita ns. älykkörockin kannattajia. Eivät he voi sietää rehellistä rokkia joka vetoaa normaaleihin ihmisiin. Lisäksi heidän helsinki keskeisyys paistaa läpi.
Oli ne toimittajat mitä hyvänsä, niin osuva kuvailu on tuo "popedoitunut". Yhdestä sanasta tajuaa heti, mitä tarkoitetaan. En ainakaan itse keksi äkkiseltään parempaa.
Keksiikö joku muu?
Popeda olisi muuten voinut lopettaa jo vuosia sitten. - Helena
Pertti Salopertti kirjoitti:
Oli ne toimittajat mitä hyvänsä, niin osuva kuvailu on tuo "popedoitunut". Yhdestä sanasta tajuaa heti, mitä tarkoitetaan. En ainakaan itse keksi äkkiseltään parempaa.
Keksiikö joku muu?
Popeda olisi muuten voinut lopettaa jo vuosia sitten.mielipiteitä.
Tuskin kovin moni niistä kumminkaan piittaa.
Popeda on kuin viini joka paranee vain.
Antaa musiikin soida. - voisi
Helena kirjoitti:
mielipiteitä.
Tuskin kovin moni niistä kumminkaan piittaa.
Popeda on kuin viini joka paranee vain.
Antaa musiikin soida.verrata väljähtyneeseen viiniin hyiiii!ihan ku ukotkin!
- Selma
voisi kirjoitti:
verrata väljähtyneeseen viiniin hyiiii!ihan ku ukotkin!
Kanttorikin söde.
- ei yön timo
Selma kirjoitti:
Kanttorikin söde.
hyvää yötä selma.
- Selma
ei yön timo kirjoitti:
hyvää yötä selma.
otan paten vaan peiton alle.Hyvää yötä timo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302176
- 51999
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160887Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83737
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.152633- 53627
- 67626
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e136576- 4529
- 6524
- 52523
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20520Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.157498- 34497
- 55488
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118486Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463