Suunnitellaan kavereiden kanssa kalareissua ulkomaille. Mistä päin löytäisimme parhaat lohijoet? Lähtisimme mielellään Pohjoismaiden ulkopuolelle.
Lohijokia ulkomailla?
3
1165
Vastaukset
- tietty!
Euroopan parhaat lohijoet ovat nimenomaan Pohjoismaissa sekä Venäjän puolella. Kanadaa/Alaskaa ei ole turhaan mainostettu lohenkalastajan paratiisiksi! Luonnonkauniita jokia löytyy joka lähtöön ja kalaa varmasti riittää. Ainoa huono asia on se, että tällainen kalastus/elämys-matka rankaisee tiliä aika kovalla kädellä. Jos raha-asiat ovat kunnossa niin ei muuta kuin Alaskaan lohijahtiin...sinne minäkin mielisin, jos vain olisi rahaa tarpeeksi.
- minäkin _
lähtisin jos visakortin limitti olisi kuusinumeroinen! Kuulemma helvetti kalamiehelle (kala/heitto parhaimmillaan)!
- kalaisa
minäkin _ kirjoitti:
lähtisin jos visakortin limitti olisi kuusinumeroinen! Kuulemma helvetti kalamiehelle (kala/heitto parhaimmillaan)!
Ei se ainakaan karjalassa kallista ole ja saanti on varma. Tarviit vain viisumin ja passin ja perillä kalastusluvan. Minä olen käynyt Pää- ja Tuoppajärvellä kalassa, sekä myös Nuorusella ja parilla muulla joella.
Paikallinen opas (suomenkielinen) vuokraa mökkiä, jossa sauna ja venettä kohtuulliseen vuorokausi hintaan.
Mökkivuokra 30e/vrk h.lö ja vene polttoaineineen 50e/vrk ja oppaan palvelut sisältyy hintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428