Plussia ja miinuksia lastenne päiväkodeista!
Mielipiteitä Lahden päiväkodeista?
9
3528
Vastaukset
- ...
Olen kuullut Launeen päiväkodista ainoastaan huonoa.
Hoitajat eivät katso lasten perään eikä ilmeisesti jaksa huolehtia kuin itsestään.
Esimerkkinä voin kertoa sen kun yksi nimeltä mainitsematon äiti meni hakemaan lastaan hoidosta, niin hän näki aitojen ulkopuolella konttailevan pienen lapsen, hän otti lapsen mukaansa aitojen sisäpuolelle ja meni kysymään hoitajilta miten näin oli päässyt käymään niin hoitajat olivat vain tokaisseet etteivät huomanneet että portti oli auki.- vieraileva tähti
Kysymys ylläpitäjälle:
Tämä tosin ei ole vain tämän palstan asia vaan koko internetin. Nimettömänä pystytään laukomaan jos jonkinlaista kommenttia eikä vastapuoli pysty puolustautumaan.
Itse en liity millään tavalla Launeen päiväkotiin eikä mulla edes ole lapsia. - milloin?
nyt herää kysymys, milloin päiväkodissa on ollut pieni lapsi ryömimässä aidan ulkopuolella??moisesta en ole itse kuullutkaan.. hoitajat jaksavat hoitaa lapsia ja hoitavatkin hyvin. oma lapseni on päiväkodissa hoidossa ja itse olen tyytyväinen hoitoon ja henkilökuntaa.
- Jussipussi ;-))
On nää keskustelupalstat mukavia. Täällä voi kertoa ihan mitä vaan mieleen tulee, jos sattuu olemaan itsellään huono päivä.
Viesti on lähtenyt siihen aikaan, ettei aamun lääkkeet ole vielä alkaneet vaikuttaa, oletan. Toivottavasti päivä muuttui lääkkeen vaikutettua mukavammaksi/ paremmaksi.
En tiedä kirjoittajan ikää, jos kuitenkin olet aikuinen voisin olettaa, että pienelläkin elämän kokemuksella ymmärtäisi olla kirjoittamatta ns. toisen käden tietoa. Eräskin äiti... niinpä.
Voisitko vielä kertoa lisää esimerkkejä ko. päiväkodin toiminnasta, olisi mielenkiintoista kuulla. Olen nimittäin hakenut paikkaa omalle lapselleni Launeen päiväkodista ja saamani tiedot ovat aivan päinvastaisia. No, nekin ovat toisen käden tietoa, esimerkkejä vaan useampia kuin yksi. Voisin varmasti sanoa, että useat äidit ja isät ovat kertoneet, ei vain yksi. - leikkikoulainen
Omakohtaisesti koettuna, kun olin Launeen päiväkodissa/leikkikoulussa vuosina 1956-1958, niin koko se aika on jäänyt mieleeni todella miellyttävänä ja antoisana aikana.
- Pandora
ollaan oltu erittäin tyytyväisiä. Lapsia hoidetaan hyvin ja yksilöllisesti huomioiden.
Virikkeitä tarjotaan runsaasti ja lapsia arvostetaan yksilöinä. - Yksi isä
ei ole, kun ei niihin saa lasta. Yli puoli vuotta jo jonotettu. Näin Lahdessa asiat hoidetaan. Tervetuloa vaan Lahteen!
- 88
kuinka löydän vanhat "luokka" toverit joskus 93 vuodelta ??
- 88
saako jostain pyydettyä jonkun nimi luettelon? kaineon jossain tallessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911929Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781761Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051560Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1801442Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881038- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941