Mä nimittäin olen sellainen.
Miten suhtaudutte hintteihin?
32
2174
Vastaukset
- Musnu
Minä ainakin suhtaudun myönteisesti! Mulla ei ole mitään sua tai sunlaisia vastaan :)
- ...
Ihan sama mitä ne tekee, kunhan eivät mainosta itseään pitkin pitäjää. "Hei olen homo ja olen ylpeä siitä!"
- meikä
Itsessään homous ei ole paha asia tai tuommitava piirre, mutta olen tavannut yhden homon joka oli erittäin loukkaaava ja ilkeä (olen itse hetero) joka teki minut surulliseksi.
Ihmiset ovat hyvin samanlaisia loppujen lopuksi seksuaalisesta suuntautumisesta tai etnisestä alkuperästä riippumatta.
Uskon että maailman muuttuu homoja kohtaan suvaitsevammaksi. Tietyllä tapaa voin tiivistaa ongelman ytimen, minkä takia homo on syrjitty. Syy löytyy Raamatusta, jossa eräässä Mooseksen kirjassa mainitaan homouden olevan syntiä ja tätä ihmiset ovat sitten uskoneet. Vertailukohdaksi voidaan heittää että antiikin Kreikassa ei homoutta pidetty mitenkään ihmeellisenä tai tuomittavana, ja taisi olla Papualla missä homoutta ei pidetty haureutena. Siitä taisi olla dokumentti vuosi sitten telkkarissa.
En tässä halua millään tavalla hyökätä kristittyjä vastaan ja eikös Jeesus itse opettanut että mitä haluat toisen tekevän itsellesi tee se myös heille eli suvaitsevaisuutta peliin...
Vielä homoseksuaalisuudesta sen verran, että eläinmaailmassa tavataan homoutta. Esim. simpanssilaumassa on uroshomoja jotka hoitavat alfauroksen jälkeläisiä ja tämä johtava luottaa heihin eniten, koska he ovat vahvoja ja voivat suojella pentuja sillä aikaa kun muut uroksen ovat metsästämässä ja eivät nämä homoapinat sillä aikaa köyri naaraita. Eli homous ei ole sairaus.
- vampyrella666
samalla tavalla kun muihinkin ihmisiin.
- sansku
koska on omituista jos mies on naisellinen (niinhän homot on yleensä?) mutta ei muuten, puheenaiheet vois olla "onpas hieno sää" ennenkuin kunnolla tutustuu :P mutta niinhän se kaikkiin ihmisiin tutustuttaessa olisi, mutta homoihin ja lesboihin suhtaudun pienellä varauksella, mikä johtuu vanhempien asenteesta homoseksuaalisia kohtaan.
- ...
Rakennat selvsäti mielipiteesi homoista "Sillä silmällä"-ohjelman perusteella. Eivät kaikki homot sellaisia ole, paitsi naispuoliset (eli lesbot) tietysti...
- ..........................
Järkevää kuvaa homosta.
- hotsii
Luuletko tosiaan että Iso Liha! on homo?
- ........................
hotsii kirjoitti:
Luuletko tosiaan että Iso Liha! on homo?
ja käytöksestäkin sen jo huomaa.
- vatatata
........................ kirjoitti:
ja käytöksestäkin sen jo huomaa.
Ei kai mielessäsi ole käynyt semmoinen vaihtoehto kuin että Iso Liha! olisi trolli? Trollit väittävät mitä hyvänsä saadakseen huomiota. Sitä paitsi Iso Liha!n jutut siitä, miten hän pieksee kynäniskoja on ristiriidassa homoilun kanssa. Homot ovat nynnyjä, eivät mitään räyhääjiä.
- .......................
vatatata kirjoitti:
Ei kai mielessäsi ole käynyt semmoinen vaihtoehto kuin että Iso Liha! olisi trolli? Trollit väittävät mitä hyvänsä saadakseen huomiota. Sitä paitsi Iso Liha!n jutut siitä, miten hän pieksee kynäniskoja on ristiriidassa homoilun kanssa. Homot ovat nynnyjä, eivät mitään räyhääjiä.
Se kynisten pieksäminenkin sitten on kun tyyppi on vaan oikeassa elämässä joku katkera läski.
- mutta
homomiehet ei aina herätä täyttä hyväksyntääni
Naisten välinen seksi näyttää jotenkin kauniimmalta kuin miesten välinen seksi- minä
kahden nätin naisen suutelu näyttää tottakai kauniimmalta kuin kahden ruman karvaisen miehen suutelu
- Jonie
pitääkö sitä miehien välistä seksiä katsella/kuvitella.
- Jonie
minä kirjoitti:
kahden nätin naisen suutelu näyttää tottakai kauniimmalta kuin kahden ruman karvaisen miehen suutelu
..kun se vaan ei koske omaa sukupuolen edustajaa nii ok näköjää. ja taas kerran tarviiko sitä katsella?? antaa olla vaan. kukaan tuskin tuijottaa sinua intona jos suutelet naista.
- ...
niin,,,,?
- homo
...
- tullut
asiaa pahemmin ajatelleeksi. He eivät ole muuten sairaita, ainoa vain että se on sairasta, mitä he tekevät. Ja toisaalta, ei sille kukaan mitään mahda, jos tulee homoksi. Sitähän EI VOI itse päättää.
Siihen mä en ota kantaa, oletko sä vai et. Tuo yksittäinen lause kuulostaisi enemmänkin huulen heitolta. Ole tai älä, sama se mulle. Eivät homot mitään niin hirveitä ole (Eikös sitä sanota, että homo on naisen paras ystävä?)- Jonie
peppuun naiminen vai? no jaah..sitähän heteroparitkin hommailee useimmiten miehen halutessa.
- ...
Jonie kirjoitti:
peppuun naiminen vai? no jaah..sitähän heteroparitkin hommailee useimmiten miehen halutessa.
naiminen on sairasta, joo-o!
- .....................
... kirjoitti:
naiminen on sairasta, joo-o!
Oli pari sitten homo tai hetero.
- Jonie
ihan ok jos sellainen on. minkäs sille voi eli ei kenenkään vaikuta alkaa ruikuttaan et hyi hyi blää.
ne jotka saa pahan olon tosta niil on itellä korvien välissä onkelmia ja eivät ole varmoja omasta seksuaalisuudesta. - Man
Ei hirveesti mulle merkitystä, kuka on sellanen ja kuka ei.
- mamemu
mulla on paljon homo kamuja joten hyvin positiivisesti! =) (tytsy 14w)
- o_ON
SÖPÖJÄ!!!!!!!!!!!! Ja ihaniiiiiiiiiiiiiiii
- >>>
Kuin ihmiseen - keneen tahansa. Ei minulle kuulu se mitä sie makuuhuonees haluat puuhailla, ei sulle mitä minä, eiks niin?
Ymmärrettävä, mutta hiukan tyhmäkin kysymys. Siinä mielessä ymmärrettävä, että nykyäänkään ei vielä kaikki ole päässyt homojen tai muunlaisista erilaisuuksien peloistaan, mikä on sääli - heille.
Tyhmä kysymys siksi, että sinä ikään kuin alennat itsesi muiden alapuolelle kysymyksenasettelullasi. Koitahan nyt funtsia tämä juttu ja lopeta muiden ajatuksen juoksuista huolehtiminen. - rrr
ihmisiä hintit on ihan siinä missä muutkin.
pahaa hinteissä on?Ei ainakaan mulla ole niitä vastaan mitään..
- Psykootikko
Homoilla on yleensä paremmanlaatuinen aivokasvain kuin heteroilla; he sairastuvat harvemmin aivokirrosiin; tauti, jota ei ole olemassa, you know... homoilla on parempi mahdollisuus saada persettä pojilta / miehiltä (ihan iästä riippuen) / Ne, jotka tämän Jumalan kieltävät... / ... ovat truly pitiful fools / (Martin Luther)
Raamatun näkemys asiaan:
Ne miehet, jotka huorin tekevät / joille ei ole naiset riittänyt / on tuomittava pyytämään julkisesti anteeksi / tekemyksiään ja täydellisen kieroutuneita näkemyksiään / ihmisen seksuaalisuudesta. / Ja muistakaa, minä, Jumala / olen ainoa jumaluusoppinut / maassa, taivaan päällä ja helvetissä.
Henkilökohtainen mielipiteeni on muuten se, että hinteissä ei ole mitään vikaa. Päin vastoin, niitä on kiva panna perseeseen.
- pure_venus
Aivan kuten vanhoihin papparaisiinkin: eivät vain vedä puoleensa! Ovat kyllä eri sukupuolta kuin itse, mutta silti ikäänkuin sukupuolettomia..
- Wee
No ei niitä haittaakaan ole ja niinkauvan kun ne eivät ole musta kiinnostuneita niin ok.. homma
- [Rapa]
ihan samalla lailla kuin tavallisiin ihmisiinkin, en mä hivuttaudu yhdenkään homon/lesbon vierestä pois sen takia että ovat homoja/lesboja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905489Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2981889- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363