niin..? kuka se oikeen on?...sit vielä kun meditoin,(oon aloittelia)en pysty kunnolla keskittymään..mikähän siinä on?O:
kuka on ÄITI KUNDALINI?
14
2033
Vastaukset
- sulle tietoa
http://gamma.nic.fi/~peinio/SKY7.htm#%C4iti%20Kundaliini
Toiseen kysymykseen en osaa vastata, kun en meditoi. - Madhava
Kundalini nähdään shaktina eli energiana, shakti mielletään feminiiniksi. Siksi "äiti".
Keskittymisestä: Ongelmat lienee lopulta aika yksilöllisiä eri meditaatioiden keskuudessa, mutta minkä sortin meditaatiota harjoitat?- tytsyli
oo varma mitä...en osaa oikee selittää
"äiti kundalini, olenko minä puhas henki"
"äiti kundalini, olenko minä oma opettajani"
"äiti kunadalini, anna minulle puhdas tieto"
"äiti kundalini,minä olen oma opettajani"
"äiti kundalini, minä olen puhdas henki"
"äiti kundalini, minä en ole lainkaan syyllinen"
"äiti kundalini, minä annan kaiken anteeksi iteselleni. minä annan kaiken anteeksi kaikille muille"
"äiti kundalini, anna minulle itese valloitukseni" noita siinä pitää mielessään hokee...(: - Madhava
tytsyli kirjoitti:
"äiti kundalini, minä annan kaiken anteeksi iteselleni. minä annan kaiken anteeksi kaikille muille"
"äiti kundalini, anna minulle itese valloitukseni" noita siinä pitää mielessään hokee...(:Siis ilmeisesti Sahaja-joogaa? Käytkö jossain kursseilla, vai oletko itse tuon meditaatiomallin jostain bongannut?
- tytsyli
Madhava kirjoitti:
Siis ilmeisesti Sahaja-joogaa? Käytkö jossain kursseilla, vai oletko itse tuon meditaatiomallin jostain bongannut?
oon sen jostain bongannut(x
- SahajaYogi
Madhava kirjoitti:
Siis ilmeisesti Sahaja-joogaa? Käytkö jossain kursseilla, vai oletko itse tuon meditaatiomallin jostain bongannut?
- Madhava
tytsyli kirjoitti:
oon sen jostain bongannut(x