niin..? kuka se oikeen on?...sit vielä kun meditoin,(oon aloittelia)en pysty kunnolla keskittymään..mikähän siinä on?O:
kuka on ÄITI KUNDALINI?
14
2033
Vastaukset
- sulle tietoa
http://gamma.nic.fi/~peinio/SKY7.htm#%C4iti%20Kundaliini
Toiseen kysymykseen en osaa vastata, kun en meditoi. - Madhava
Kundalini nähdään shaktina eli energiana, shakti mielletään feminiiniksi. Siksi "äiti".
Keskittymisestä: Ongelmat lienee lopulta aika yksilöllisiä eri meditaatioiden keskuudessa, mutta minkä sortin meditaatiota harjoitat?- tytsyli
oo varma mitä...en osaa oikee selittää
"äiti kundalini, olenko minä puhas henki"
"äiti kundalini, olenko minä oma opettajani"
"äiti kunadalini, anna minulle puhdas tieto"
"äiti kundalini,minä olen oma opettajani"
"äiti kundalini, minä olen puhdas henki"
"äiti kundalini, minä en ole lainkaan syyllinen"
"äiti kundalini, minä annan kaiken anteeksi iteselleni. minä annan kaiken anteeksi kaikille muille"
"äiti kundalini, anna minulle itese valloitukseni" noita siinä pitää mielessään hokee...(: - Madhava
tytsyli kirjoitti:
"äiti kundalini, minä annan kaiken anteeksi iteselleni. minä annan kaiken anteeksi kaikille muille"
"äiti kundalini, anna minulle itese valloitukseni" noita siinä pitää mielessään hokee...(:Siis ilmeisesti Sahaja-joogaa? Käytkö jossain kursseilla, vai oletko itse tuon meditaatiomallin jostain bongannut?
- tytsyli
Madhava kirjoitti:
Siis ilmeisesti Sahaja-joogaa? Käytkö jossain kursseilla, vai oletko itse tuon meditaatiomallin jostain bongannut?
oon sen jostain bongannut(x
- SahajaYogi
Madhava kirjoitti:
Siis ilmeisesti Sahaja-joogaa? Käytkö jossain kursseilla, vai oletko itse tuon meditaatiomallin jostain bongannut?
- Madhava
tytsyli kirjoitti:
oon sen jostain bongannut(x
Lyhyesti aiheesta. Jos olet tuon meditaatiomenetelmän hyväksi havainnut, bongaile vinkkejä samaa suuntausta harjoittavilta. Jos et vielä ole urautunut noille linjoille, tutki eri meditaatiomenetelmiä ja kokeile mikä niistä parhaiten itsellesi sopii. Mieti myös menetelmän lisäksi meditaation päämäärää, tutki mihin kunkin menetelmän kerrotaan johtavan.
- tytsyli
Madhava kirjoitti:
Lyhyesti aiheesta. Jos olet tuon meditaatiomenetelmän hyväksi havainnut, bongaile vinkkejä samaa suuntausta harjoittavilta. Jos et vielä ole urautunut noille linjoille, tutki eri meditaatiomenetelmiä ja kokeile mikä niistä parhaiten itsellesi sopii. Mieti myös menetelmän lisäksi meditaation päämäärää, tutki mihin kunkin menetelmän kerrotaan johtavan.
kiitos hyvistä neuvoista(:
- Madhava
Madhava kirjoitti:
Sen lisäksi, jos aiot valitsemaasi meditaation tietä opetella jonkin yhteisön, liikkeen tai instanssin kanssa / opastuksessa, ota selvää myös siihen liittyvistä lieveilmiöistä, asioista joita et kenties osaisi odottaa ja joita sinulle ei ensitutustumisella kerrottaisi.
Kovin moni henkinen tai hengellinen ryhmittymä saattaa pitää yllätyksiä sisällään. Jos ei taloudellisen hyödyn haussa, niin gurun palvonnan puitteissa ja vallan haussa. Jälkimmäinen ilmenee ikävällä tavalla liikkeissä, joiden parissa seuraajilta vaaditaan tiettyä kuuliaisuutta ja tottelevaisuutta, ja jossa organisaatiossa edempänä oleva käytännössä määrää uudempaa, riippumatta tämän keskitason johtohahmon "aineellisesta" pätevyydestä moiseen vastuuasemaan.
Nimim. "Siellä ollut, sen nähnyt, niin tehnyt." - jotka..
SahajaYogi kirjoitti:
eivät vielä tiedä onko Jumalaa olemassa vai ei.
He otka ovat vakuuttuneita että Korkein on olemassa eivät palvo energiaa (shaktia) vaan energian alkulähdettä:
http://www.asitis.com
http://religion.krishna.org/Articles/2000/07/00058.html
Ylempi linkki on itseoivalluksen tieteen ensi askel, eli Bhagavad-Gita Online. Mielenkiintoista on että siinä on myös sanasta-sanaan käännös sanskrit-englanti.
Alempi linkki sisältää Bhaktivedanta Swamin luennon siitä miten kukaan ei itse asiassa ole kristitty eikä hindu, vaan ikuinen henkisielu. - Rakkaudella
tytsyli kirjoitti:
"äiti kundalini, anna minulle itese valloitukseni" noita siinä pitää mielessään hokee...(:tuohon loppuun täytyy korjata että se on siis anna minulle minun itseoivallukseni :) kaikella rakaudella korjaten eli en halua millään tavalla arvostella vaan korjata että meidän veljemme/siskomme voivat herätä juuri oikeaan tietoisuuteen ja olla yhtä kaikkeuden kanssa rakastaen kaikkea ja kaikkia :)
- Tiedän tän
...huijari, niinkuin muutkin.Piste.
- Madhava
Kaikki muut, kuten Äiti Maa ja Äiti Lehmä? Muu. Äidin Kieli ilmeiseesti sitten myös.
- Tällainenvastaus
Kundalini on sinun seksuaalienergiasi, jota kerätään ja vahvistetaan selibaatilla. En ole äiti-kundalinista koskaan kuullut. Mies-joogit kutsuvat sitä shaktikseen eli jumalattarekseen. Meille naisille se siis tietenkin on Siva, eli miespuolinen Jumalan manifestaatio. Suurin osa joogeja koskevaa kirjallisuutta on kirjoitettu miehille, joiden fysiikka ja henkinen rakenne on aivan toinen. Aloita tutkimalla Jumalatarten kuvia ja mietiskelemällä niissä esiintyviä symboleja. Jumalattaret ovat naisellisuuden täydellistyneitä arkkityyppejä. Kenet Jumalattarista koet läheisimmäksi ja kiinnostavimmaksi? Tutustu Häneen syvemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982