Eksyin jotenkin Clamos-mallitoimiston sivuille ja siellä tuli vastaan tämä tyttölapsi: http://www.clamos.com/mallit/mainosmallit/551398.htm
Jos tuo olisi muutaman sentin pidempi, niin päihittäisi mennen tullen monet viimevuosien missit.
Söpö tyttö
47
24514
Vastaukset
- Kerrankin asiaa
Olet todella oikeassa!Kerrakin on kaikki naisessa kohdallaan.Ikävää että misseillä/malleilla tuo pituus täytyy olla niin huimaava.Tämä pakkaus on sitten muuten huimaava!
- Ukko
Niinhän se usein on, että tuommoiset vähän alamittaiset ovat kaikista kauneimpia. Minusta missikisoissa ei pitäisi sitä pituutta niin tuijottaakaan. Tuo 166 senttiä on kyllä oikeassa elämässä (malli- ja missipiirien ulkopuolella) ihan optimaalinen naisen pituus, koska miesten keskimitta on 180 cm.
- ihan itekkö
Hyvin perussuomalaisen näköinen tyttönen, ei mitenkään erityisen kaunis.
Ja toivottoman lyhyt vielä, noin lyhyen pitäisi olla todella persoonallisen näköinen menestyäkseen millään lailla ja ikävä todeta että tämä tyttönen ei sitä ole. - Ihmettelijä
ihan itekkö kirjoitti:
Ja toivottoman lyhyt vielä, noin lyhyen pitäisi olla todella persoonallisen näköinen menestyäkseen millään lailla ja ikävä todeta että tämä tyttönen ei sitä ole.Taisi tämä viimeisin olla jonkun TODELLA kateellisen akan kirjoittelua, tai sitten olen erehtynyt, ja kaikilla täällä kirjoittavilla miespuolisilla on kumppanina joku maailmanluokan kaunotar.
- Ukko
ihan itekkö kirjoitti:
Ja toivottoman lyhyt vielä, noin lyhyen pitäisi olla todella persoonallisen näköinen menestyäkseen millään lailla ja ikävä todeta että tämä tyttönen ei sitä ole.Perussuomalaisen näköinen? No ei todellakaan. Perussuomalainen tyttö on pottunokkainen ja persjalkainen mitäänsanomattoman näköinen tyllerö. Tuo tyttö on kaunis. Niitä persoonallisen näköisiä kivikasvoja on kyllä malleina, mutta ei niitä voi kauniiksi sanoa.
- Jussi
ihan itekkö kirjoitti:
Ja toivottoman lyhyt vielä, noin lyhyen pitäisi olla todella persoonallisen näköinen menestyäkseen millään lailla ja ikävä todeta että tämä tyttönen ei sitä ole.Mainitsinkin jo tuolla yhdessä kohtaa, että olen kolmekymppinen mies. Minusta tuo tyttö on kaunis. Nuori kylläkin vielä, mutta niinhän ne missit ja mallit yleensäkin. Ehkä se on tuon tytön onni, että pituus ei riitä näytösmalliksi eikä missiksi. Mainospuolellakin riittää hommia ja jää varmasti moni ikävä asia kokematta.
- niin,
vois hyvinkin menestyä missinä
- Saara
Olen samaa mieltä siitä että tuon näköisiä tyttöjä näkee joka päivä kaupungilla kulkiessa.
Kauniita tyttöjä on Suomi pullollaan, kaikista vain ei ole malliksi tai missiksi.
Pituutta tarvitaan ja muuntautumiskyky on erittäin tärkeää malliksi haluavalle ja tämä tyttö on kaikissa kuvissa saman näköinen ja todella aivan liian lyhyt. Ei siinä tarvitse olla kateellinen jos sanoo oman mielipiteensä ja ilmeisestikin mielipiteensä kertonut tietää jotain meidän missi-mallimaailmastamme. - Saara
Saara kirjoitti:
Olen samaa mieltä siitä että tuon näköisiä tyttöjä näkee joka päivä kaupungilla kulkiessa.
Kauniita tyttöjä on Suomi pullollaan, kaikista vain ei ole malliksi tai missiksi.
Pituutta tarvitaan ja muuntautumiskyky on erittäin tärkeää malliksi haluavalle ja tämä tyttö on kaikissa kuvissa saman näköinen ja todella aivan liian lyhyt. Ei siinä tarvitse olla kateellinen jos sanoo oman mielipiteensä ja ilmeisestikin mielipiteensä kertonut tietää jotain meidän missi-mallimaailmastamme. - vaikka kaikki kävisivät
Saara kirjoitti:
- Ukko
Saara kirjoitti:
Pituutta tarvitaan ja muuntautumiskyky on erittäin tärkeää malliksi haluavalle ja tämä tyttö on kaikissa kuvissa saman näköinen ja todella aivan liian lyhyt. Ei siinä tarvitse olla kateellinen jos sanoo oman mielipiteensä ja ilmeisestikin mielipiteensä kertonut tietää jotain meidän missi-mallimaailmastamme.Sanot, että kaikista ei ole malliksi tai missiksi. Minä sanoisin sen mieluummin niin, että kaikki hyvännäköiset eivät halua malliksi tai missiksi. On sitä paljon parempiakin uravaihtoehtoja olemassa. Lähinnä sitä olen halunnut viestittää, että missi- ja mallimaailman ulkopuolelta löytyvät oikeasti ne kauneimmat tytöt. Näytösmallien pituusvaatimus karsii paljon kauniita tyttöjä pois ja omituisen näköiset vaateripustimet toikkaroivat sitten lavoilla luut paukkuen. Tuo aloittajan linkin takaa löytyvä tyttö ei kyllä ole ihan jokapäiväinen näky kaupungilla. Ainakin näin miehiseen silmään tuossa tytössä on sitä jotakin. Mutta sitähän ei nainen pystykään näkemään.
- Lauri
Ukko kirjoitti:
Sanot, että kaikista ei ole malliksi tai missiksi. Minä sanoisin sen mieluummin niin, että kaikki hyvännäköiset eivät halua malliksi tai missiksi. On sitä paljon parempiakin uravaihtoehtoja olemassa. Lähinnä sitä olen halunnut viestittää, että missi- ja mallimaailman ulkopuolelta löytyvät oikeasti ne kauneimmat tytöt. Näytösmallien pituusvaatimus karsii paljon kauniita tyttöjä pois ja omituisen näköiset vaateripustimet toikkaroivat sitten lavoilla luut paukkuen. Tuo aloittajan linkin takaa löytyvä tyttö ei kyllä ole ihan jokapäiväinen näky kaupungilla. Ainakin näin miehiseen silmään tuossa tytössä on sitä jotakin. Mutta sitähän ei nainen pystykään näkemään.
Mitä ihmeellistä näet tuossa tytössä?
Minun mielestäni vielä hirvittävän nuoren näköinenkin, sellaista lapsen pyöreyttä kasvoissa. Ei se tee yksistään tytöstä hyvän näköistä että esiintyy vähissä vaatteissa.
Ei millään pahalla mutta tyttö on kyllä ihan tavis tuon ikäinen.
Tuo Mirella on kyllä tosi hyvän näköinen!!!! - Ruinaldo
Ukko kirjoitti:
Sanot, että kaikista ei ole malliksi tai missiksi. Minä sanoisin sen mieluummin niin, että kaikki hyvännäköiset eivät halua malliksi tai missiksi. On sitä paljon parempiakin uravaihtoehtoja olemassa. Lähinnä sitä olen halunnut viestittää, että missi- ja mallimaailman ulkopuolelta löytyvät oikeasti ne kauneimmat tytöt. Näytösmallien pituusvaatimus karsii paljon kauniita tyttöjä pois ja omituisen näköiset vaateripustimet toikkaroivat sitten lavoilla luut paukkuen. Tuo aloittajan linkin takaa löytyvä tyttö ei kyllä ole ihan jokapäiväinen näky kaupungilla. Ainakin näin miehiseen silmään tuossa tytössä on sitä jotakin. Mutta sitähän ei nainen pystykään näkemään.
Tuo linkin tyttöhän on aivan tavallisennäköinen.
Ei ruma, muttei millään tavalla erikoinen.
Kauniimpia näkee kadulla useasti. - Lauri
Lauri kirjoitti:
Mitä ihmeellistä näet tuossa tytössä?
Minun mielestäni vielä hirvittävän nuoren näköinenkin, sellaista lapsen pyöreyttä kasvoissa. Ei se tee yksistään tytöstä hyvän näköistä että esiintyy vähissä vaatteissa.
Ei millään pahalla mutta tyttö on kyllä ihan tavis tuon ikäinen.
Tuo Mirella on kyllä tosi hyvän näköinen!!!!Katsoppa noita sääriä ja vertaa Mirellaan, säälittävän lyhyet jalat.
- Ruinaldo
Ruinaldo kirjoitti:
Tuo linkin tyttöhän on aivan tavallisennäköinen.
Ei ruma, muttei millään tavalla erikoinen.
Kauniimpia näkee kadulla useasti.Minua ei sytytä tuo Mirellakaan yhtään. Jotenkin kolhonnäköinen, poikamainen vartalo. Naamaltaan muistuttaa ufoa.
- Ukko
Lauri kirjoitti:
Katsoppa noita sääriä ja vertaa Mirellaan, säälittävän lyhyet jalat.
Jos olet tosiaan Lauri, etkä Laura, niin täytyy sanoa, että sinulla on merkillinen kauneuskäsitys mieheksi. Jos tuollainen raatomainen hujoppi on sinun mielestäsi kaunis ja haluttava, niin hyvin on kyllä median luoma naisihanne sinuun uponnut.
- Ukko
vaikka kaikki kävisivät kirjoitti:
Mirella on juuri tyyppiesimerkki pitkästä luisevasta vaateripustimesta, joita mallimaailmassa ihannoidaan. Ei mitään iloa silmälle.
- Meeri
Ruinaldo kirjoitti:
Minua ei sytytä tuo Mirellakaan yhtään. Jotenkin kolhonnäköinen, poikamainen vartalo. Naamaltaan muistuttaa ufoa.
Joskus, niinkuin juuri nyt, huomaa selvästi kuinka joku kirjoittelee itsekseen. Ja nyt sitä näköjään tekee tämä kuvien tyttö.
Olet ihan kivan näköinen mutta todellakin liian tavanomainen ja aivan liian lyhyt ja jos et olisi kyseisellä toimistolla niin ihmettelisinmitä yleensä teet täällä.
Hanki elämä jostain muualta, tämä ei ole sinun juttusi. - Jussi (ketjun aloittaja)
Meeri kirjoitti:
Joskus, niinkuin juuri nyt, huomaa selvästi kuinka joku kirjoittelee itsekseen. Ja nyt sitä näköjään tekee tämä kuvien tyttö.
Olet ihan kivan näköinen mutta todellakin liian tavanomainen ja aivan liian lyhyt ja jos et olisi kyseisellä toimistolla niin ihmettelisinmitä yleensä teet täällä.
Hanki elämä jostain muualta, tämä ei ole sinun juttusi.Kyllä nyt huomasit väärin. Minä olen 30-vuotias mies Jyväskylästä, enkä tosiaankaan mikään malliksi haluava teinityttö. Minusta tuo kuvissa oleva tyttö on malliksi harvinaisen söpö. Tämä keskustelupalsta ei ole malleille ja misseille tarkoitettu, vaan täällä voi kuka tahansa keskustella. Siksi on outoa että sinun mielestäsi kuvissa oleva tyttö ei voisi keskustella täällä, koska ei täytä mallin mittoja. Mietipä vähän mitä kirjoittelet.
- Jaana
Jussi (ketjun aloittaja) kirjoitti:
Kyllä nyt huomasit väärin. Minä olen 30-vuotias mies Jyväskylästä, enkä tosiaankaan mikään malliksi haluava teinityttö. Minusta tuo kuvissa oleva tyttö on malliksi harvinaisen söpö. Tämä keskustelupalsta ei ole malleille ja misseille tarkoitettu, vaan täällä voi kuka tahansa keskustella. Siksi on outoa että sinun mielestäsi kuvissa oleva tyttö ei voisi keskustella täällä, koska ei täytä mallin mittoja. Mietipä vähän mitä kirjoittelet.
Kyllä tuo on kovin läpinäkyvää minunkin mielestäni "Jussi". Varmaan olisi hyvä antaa asian jo olla.
- Jussi
Saara kirjoitti:
Pituutta tarvitaan ja muuntautumiskyky on erittäin tärkeää malliksi haluavalle ja tämä tyttö on kaikissa kuvissa saman näköinen ja todella aivan liian lyhyt. Ei siinä tarvitse olla kateellinen jos sanoo oman mielipiteensä ja ilmeisestikin mielipiteensä kertonut tietää jotain meidän missi-mallimaailmastamme."muuntautumiskyky on erittäin tärkeää malliksi haluavalle ja tämä tyttö on kaikissa kuvissa saman näköinen"
Tähän vaikuttaa varmasti hyvin paljon kuvaaja. Jos tytön on käsketty olla samalla ilmeellä, niin hänhän on. Eikä yhden samalla kertaa kuvatun setin perusteella voi muutenkaan paljon muuntautumiskyvystä päätellä. - Jussi
Jaana kirjoitti:
Kyllä tuo on kovin läpinäkyvää minunkin mielestäni "Jussi". Varmaan olisi hyvä antaa asian jo olla.
Siis mitä helvetin läpinäkyvää tässä muka on? Pitääkö antaa puhelinnumero ennenkuin uskot, että olen se joka sanon olevani? Minusta alkaa tuntua siltä, että itse kirjoittelet tänne useammalla nimimerkillä. Monessa kirjoituksessa on käytetty samalla tavalla turhia rivinvaihtoja niinkuin sinun tekstissäsi.
- ...
Lauri kirjoitti:
Katsoppa noita sääriä ja vertaa Mirellaan, säälittävän lyhyet jalat.
Jos pitäisi valita säärien perusteella noista kahdesta, niin valintani olisi Katja. Hänellä on sopusuhtaiset ja naiselliset sääret. Mirellalla varsamaiset tikut.
- Asiasta tietävä
Sinun kuuluisi pikemminkin sanoa "Kauniiksi meikatut silmät tässä kuvassa" tai "Saanut mahtavaa meikkikäsittelyä kuvakäsittelyä silmiinsä tässä kuvassa"
Arvioi hänen silmiensä esteettinen arvo vaikkapa sitten kun näet hänet livenä, ilman meikkiä, noin metrin päästä, ok... OK. - Mies
Asiasta tietävä kirjoitti:
Sinun kuuluisi pikemminkin sanoa "Kauniiksi meikatut silmät tässä kuvassa" tai "Saanut mahtavaa meikkikäsittelyä kuvakäsittelyä silmiinsä tässä kuvassa"
Arvioi hänen silmiensä esteettinen arvo vaikkapa sitten kun näet hänet livenä, ilman meikkiä, noin metrin päästä, ok... OK.Silmien kauneus ei riipu meikistä. Kyllä tuolla tytöllä on kauniit silmät vaikka meikki pestään pois. Meikki vaikuttaa toki kokonaisvaikutelmaan, mutta kyllä silmien väri ja muoto on tärkeämpi juttu.
- nuori nainen
No joo ihan jees etenki noi sivuprofiili kuvat, mutta edestä otetut ei oikeen nappaa, näyttää tavalliseslta pulliaiselta ainakin suoraan edestä kuvattuna. Hyvä silmämeikki ja vartalo hoikka ja silleen.
- Tomppa
Viestiketjun aloittaja ei näköjään hyväksy eriäviä mielipiteitä ollenkaan mutta tässä minun kumminkin, eli tosi tavallinen pikkusöpö suomalaisneiti, ei mitään ekstraa.
- Jussi
Tomppa kirjoitti:
Viestiketjun aloittaja ei näköjään hyväksy eriäviä mielipiteitä ollenkaan mutta tässä minun kumminkin, eli tosi tavallinen pikkusöpö suomalaisneiti, ei mitään ekstraa.
Hyväksynhän minä eriävät mielipiteet, mutta jos joku toitottaa omaa henkilökohtaista mielipidettään absoluuttisena totuutena, niin sitä en hyväksy. Enkä hyväksy sitäkään, että minun väitetään olevan 19-vuotias tyttö, joka yrittää tuoda itseään julki tällä palstalla. Vielä vähemmän hyväksyn sen, että sama nainen kirjoittaa tänne kommenttejaan usealla eri nimellä ja solvaa minua henkilökohtaisesti. Asioista voisi keskustella muutenkin.
- Sivusta seurannut
Jussi kirjoitti:
Hyväksynhän minä eriävät mielipiteet, mutta jos joku toitottaa omaa henkilökohtaista mielipidettään absoluuttisena totuutena, niin sitä en hyväksy. Enkä hyväksy sitäkään, että minun väitetään olevan 19-vuotias tyttö, joka yrittää tuoda itseään julki tällä palstalla. Vielä vähemmän hyväksyn sen, että sama nainen kirjoittaa tänne kommenttejaan usealla eri nimellä ja solvaa minua henkilökohtaisesti. Asioista voisi keskustella muutenkin.
Moi! sait aikaan pitkän ketjun ja eriäviä mielipiteitä.Tosi kiinnostavaa seurata keskustelun kulkua.Hyvää syksyn jatkoa sulle!
Ps. Olen samaa mieltä kanssasi tytöstä tosi söpö - Jussi
Sivusta seurannut kirjoitti:
Moi! sait aikaan pitkän ketjun ja eriäviä mielipiteitä.Tosi kiinnostavaa seurata keskustelun kulkua.Hyvää syksyn jatkoa sulle!
Ps. Olen samaa mieltä kanssasi tytöstä tosi söpöHyvää syksyn jatkoa sinullekin!
- kommenttia
Jos unohdetaan hölmöt missi ja mallitouhut, niin 166 senttiä on ihan hyvä pituus naiselle. Jos siitä mennään selvästi alaspäin, niin alkaa näyttää lapselta ja jos taas ylöspäin, niin naisellisuus kärsii.
- takia
sen pitää olla perse paljaana niissä ensimmäisissä kuvissa, taas pistää epäilemään, että mikäköhän lie ....
Aika tavallisen nykynuoren näköinen minun mielestä noin muuten, se paljasperseisyys vaan ihmetytti, muuten en olisi vaivautunut edes vastaamaan.- ei erottuisi muuten
Sentakia on oltava perse paljaana, että erottuisi tusinasta edes jollain. Näinhän monet wanna be "joku" aloittavatkin ja yleensä myös jäävät hamaan tuntemattomuuteen. Todellisten kaunottarien ja huippumallien ei tarvi alentua nakuiluun kun pärjäävät muutenki.
- ...
ei erottuisi muuten kirjoitti:
Sentakia on oltava perse paljaana, että erottuisi tusinasta edes jollain. Näinhän monet wanna be "joku" aloittavatkin ja yleensä myös jäävät hamaan tuntemattomuuteen. Todellisten kaunottarien ja huippumallien ei tarvi alentua nakuiluun kun pärjäävät muutenki.
Huomauttaisin vaan, että nuo kuvat ovat mallitoimiston esittelykuvia, eivätkä minkään Iltalehden peppukuvia. Tyttö on siis oikeasti toimiston listoilla oleva mainosmalli. Eikä sillä ole edes perse paljaana, vaan pöksyt jalassa. Katsopa kuvia tarkemmin.
- peittona
... kirjoitti:
Huomauttaisin vaan, että nuo kuvat ovat mallitoimiston esittelykuvia, eivätkä minkään Iltalehden peppukuvia. Tyttö on siis oikeasti toimiston listoilla oleva mainosmalli. Eikä sillä ole edes perse paljaana, vaan pöksyt jalassa. Katsopa kuvia tarkemmin.
On sillä selvästi jotkut stringit tms. Mutta niinhän se on nykyaikana, että siinä missä ennen raotettiin pöksyjä, jotta näkisi perseen, niin nykyään pitää raottaa persettä jotta näkisi pöksyt. Siinä mielessä tytön perse on kyllä paljaana.
- malli
Tässä TODELLINEN malli paparazzin sivuilta
http://www.paparazzi.fi/model_info?model=1148004
tuolle tasolle kuin tuo sinun "söpö tyttö" ei ikinä tule.- Jussi
Aika moni on näköjään ymmärtänyt minut väärin. En ole tarkoittanut, että tuo minun esiin tuoma tyttönen olisi joku tulevaisuuden huippumalli tai että hänestä edes pitäisi sellainen tulla. Kuten itsekin kirjoitin, hänen pituutensa ei riitä ja hän on muutenkin kaukana mallityypistä. Hän on vain sen näköinen, että miehen silmä lepää. Siksi halusin tuon aloitukseni tehdä. Menestyvät mallithan ovat yleensä lähinnä persoonallisen näköisiä, eivätkä erityisen kauniita. Tuo Sofia, jonka kuviin laitoit linkin, on todellakin malliainesta. Kuva nro 6 tuo erityisen hyvin puhtaan mallimaiset piirteet esiin: http://www.paparazzi.fi/popup?pic=6&model=1148004
Mallin kasvot ovat kuin puolivalmis aihio, jota voi työstää loputtomiin ja muunnella mielin määrin. Itseäni miehenä miellyttää enemmän luonnostaan kaunis paketti, kuten tuo aloitukseni tyttö. - missä kuvassa?
Jussi kirjoitti:
Aika moni on näköjään ymmärtänyt minut väärin. En ole tarkoittanut, että tuo minun esiin tuoma tyttönen olisi joku tulevaisuuden huippumalli tai että hänestä edes pitäisi sellainen tulla. Kuten itsekin kirjoitin, hänen pituutensa ei riitä ja hän on muutenkin kaukana mallityypistä. Hän on vain sen näköinen, että miehen silmä lepää. Siksi halusin tuon aloitukseni tehdä. Menestyvät mallithan ovat yleensä lähinnä persoonallisen näköisiä, eivätkä erityisen kauniita. Tuo Sofia, jonka kuviin laitoit linkin, on todellakin malliainesta. Kuva nro 6 tuo erityisen hyvin puhtaan mallimaiset piirteet esiin: http://www.paparazzi.fi/popup?pic=6&model=1148004
Mallin kasvot ovat kuin puolivalmis aihio, jota voi työstää loputtomiin ja muunnella mielin määrin. Itseäni miehenä miellyttää enemmän luonnostaan kaunis paketti, kuten tuo aloitukseni tyttö.>>Itseäni miehenä miellyttää enemmän luonnostaan kaunis paketti, kuten tuo aloitukseni tyttö.
Mutta kun toi aloituksesi tyttö ei ole luonnonkaunis. Näytäppä yksikin kuva jossa on ilman meikkiä. - puuttuu
missä kuvassa? kirjoitti:
>>Itseäni miehenä miellyttää enemmän luonnostaan kaunis paketti, kuten tuo aloitukseni tyttö.
Mutta kun toi aloituksesi tyttö ei ole luonnonkaunis. Näytäppä yksikin kuva jossa on ilman meikkiä.Itseasiassa oli niitä ainoita malleja joilla ei ollu ns. ilman meikkiä kuvaa itsestään.
- Jussi
missä kuvassa? kirjoitti:
>>Itseäni miehenä miellyttää enemmän luonnostaan kaunis paketti, kuten tuo aloitukseni tyttö.
Mutta kun toi aloituksesi tyttö ei ole luonnonkaunis. Näytäppä yksikin kuva jossa on ilman meikkiä.Saivartele nyt vielä toinenkin kerta. Ei ole meikitön noissa kuvissa, mutta kyllä sen näkee meikeistä huolimatta, jos on kauniit piirteet luonnostaan. Tytöllä on tummat hiukset, (ehkä värjätyt, mutta silmien väristä päätellen luonnostaankin tummat), kauniin väriset silmät, vahvat kulmat ja ripset. Ei siinä paljon muuta tarvitakaan. Tuolla tytöllä piirteitä on meikeillä vain korostettu, eikä luotu likimain kokonaan, niinkuin useimmilla malleilla. Kauneus on toki makuasia, mutta minua tuo tyttö miellyttää.
- Ketschup
Jussi kirjoitti:
Saivartele nyt vielä toinenkin kerta. Ei ole meikitön noissa kuvissa, mutta kyllä sen näkee meikeistä huolimatta, jos on kauniit piirteet luonnostaan. Tytöllä on tummat hiukset, (ehkä värjätyt, mutta silmien väristä päätellen luonnostaankin tummat), kauniin väriset silmät, vahvat kulmat ja ripset. Ei siinä paljon muuta tarvitakaan. Tuolla tytöllä piirteitä on meikeillä vain korostettu, eikä luotu likimain kokonaan, niinkuin useimmilla malleilla. Kauneus on toki makuasia, mutta minua tuo tyttö miellyttää.
Tämä tyttö josta täällä varsinaisesti keskustellaan on kyllä söpö ja sellainen kuin naisen kuuluu ollakin. Omasta mielestäni reilu 160 senttiä on naiselle ihanne pituus. Nämä ns. mallit ovat sitten kaameita haamuja ja näillä täällä esitetyillä (Mirella ja Sofia) on pitkä kaula joka vain korostaa haamukuvaa.
Omasta mielestäni tässä "jussin" tytössä on kaikkea sitä mitä naisella kuuluu olla. Tosin onhan niitä tuostakin kauniimpia nähty.
http://www.nhnightclubnews.com/maximhotties/hometownhottiesmaxim_1.jpg
tuolla typykällä on jotain
http://images.dpchallenge.com/images_portfolio/37961/print_preview/184913.jpg
ja tuolla pikkutytöllä on sitten nenä muotti vielä esimerkin vuoksi
Nämähän ovat sitten ihan vain meikäläisen mielipiteet ja jokaisella omansa. - Kunhan nyt kommentoin
Jussi kirjoitti:
Saivartele nyt vielä toinenkin kerta. Ei ole meikitön noissa kuvissa, mutta kyllä sen näkee meikeistä huolimatta, jos on kauniit piirteet luonnostaan. Tytöllä on tummat hiukset, (ehkä värjätyt, mutta silmien väristä päätellen luonnostaankin tummat), kauniin väriset silmät, vahvat kulmat ja ripset. Ei siinä paljon muuta tarvitakaan. Tuolla tytöllä piirteitä on meikeillä vain korostettu, eikä luotu likimain kokonaan, niinkuin useimmilla malleilla. Kauneus on toki makuasia, mutta minua tuo tyttö miellyttää.
... ihan sievä malli, mutta tuosta luonnollisuudesta muutama sananen. Kulmat ovat pitkälti meikillä tehdyt, ja kulmalinja on vedetty korkeammalle kuin mitä se luonnostaan olisi (näkyy erityisen hyvin kolmanneksi viimeisessä kuvassa, jossa hänellä on vaaleansininen kauluspaita). Silmiä on myös photoshopattu, kenenkään silmänvalkuaiset eivät takuulla hohda tuon sävyisinä ja eiköhän se silmien värikin ole samalla jotain käsittelyä saanut. Muutenkin photoshop näkyy häiritsevästi eräistä kuvista, vaikka se toki on ihan normaalia mallikuvissa.
- tyttömyös
nätit kulmakarvat katjalla! hyvät kulmat tekeät mielestäni naisesta kauniin. inhottaa kun jotkut nyppivät ne koknaan pois ja maalaavat olemattomat viivat tilalle. hyh.
- kkkllöåå
Onhan tuo kaunis mutta jotenkin ei mun silmään osu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1566799Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.313926Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1101858- 591848
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1911438- 811431
Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731081Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20213974- 48969
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa223936